Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1581 Del Skrevet 3. november 2014 For øvrig, Allis, må du jo være drømmedama til de fleste menn - øl og Ludo som hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 3. november 2014 #1582 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg synes også den grønne lampa var veldig kul, men da er man kanskje avhengig av å henge den på samme måte? Fascinerende hvordan man kan skape ulike soner i et rom ved hjelp av riktig belysning og de riktige lampene Jeg vil også gjerne se et bilde av bordet i sitt rette element Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. november 2014 #1583 Del Skrevet 3. november 2014 For øvrig, Allis, må du jo være drømmedama til de fleste menn - øl og Ludo som hobby! Minus PMS`en jeg har stadig mer av etter graviditet så er jeg det ja (Jeg: "Jeg har så pms etter jeg fikk unge, jeg hadde jo omtrent ikke det før". Mannen: "JO det hadde du! Herregud! Men det er blitt verre ja") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. november 2014 #1584 Del Skrevet 3. november 2014 Kjemoefine begge to! Synes nummer to er hakket hvassere. Liker også denne, forresten:http://purnorsk.no/nettbutikk/view/category/search/true/limitstart/0/virtuemart_category_id/0?keyword=Dokka&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=category Tror det var disse jeg så på her om dagen. Veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. november 2014 #1585 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg strikker, eller hekler forsåvidt mest, mens jeg ser på TV. Kan ikke bare hekle og se ut i luften. Kan forsåvidt gjøre det mens jeg skravler og drikker vin også - funker finfint. Jeg hadde en periode hvor jeg så altmuligrart på TV for jeg var så hektet på det jeg drev med. Dette går definitivt i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 3. november 2014 #1586 Del Skrevet 3. november 2014 (Jeg: "Jeg har så pms etter jeg fikk unge, jeg hadde jo omtrent ikke det før". Mannen: "JO det hadde du! Herregud! Men det er blitt verre ja") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. november 2014 #1587 Del Skrevet 3. november 2014 Bare å linke fra purnorsk.no, vet du! Men generelt liker jeg å matche forskjellige ting. Jeg liker som regel ikke samme lampe i tak-, vegg- og gulvvarianter. Er ikke glad i smykkesett heller, føler det blir samme sak. ...ikke synes jeg du er her for mye, heller! Det er ingen av dere Helt enig! Jeg har aldri skjønt hvorfor de selger smykker i sett. Kjemoefine begge to! Synes nummer to er hakket hvassere. Liker også denne, forresten:http://purnorsk.no/nettbutikk/view/category/search/true/limitstart/0/virtuemart_category_id/0?keyword=Dokka&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=category Den har vi over spisebordet. Dvs det har jeg jo nevnt før et eller annet sted, men vi har altså tre sånne i metall-fargen. Syns de er så enkle og elegante, og med et tidløst preg. Og jeg klarer ikke å ha mer enn et par minutter å slå ihjel uten å strikke... Burde sikkert ryddet mer eller noe i stedet, men nå om dagen kollapser jeg uansett på sofaen etter at barna har lagt seg. Praktisk å produsere noe i stedet for å bare se på tv (altså, ser oftest på tv også). Jeg hadde nok blitt skikkelig rastløs om jeg ikke hadde en hobby, men skjønner at ikke alle gidder strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2014 Forfatter #1588 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg synes også den grønne lampa var veldig kul, men da er man kanskje avhengig av å henge den på samme måte? Fascinerende hvordan man kan skape ulike soner i et rom ved hjelp av riktig belysning og de riktige lampene Jeg vil også gjerne se et bilde av bordet i sitt rette element Ja, det er da man skjønner at belysning er et fag. Husker mannen min sin leilighet da jeg flyttet inn (for sånn ca hundre år siden). Han hadde én lampe i stua, én eneste. Den var plassert sånn ca midt i, og der lyste den sterkt, mens alle kroker var mørke. Og inn kom jeg, og lyste bokstavelig talt opp tilværelsen med tre medbragte lamper til. Folk ble helt overrasket når de kom inn, det så helt annerledes ut! Bordbilde skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2014 Forfatter #1589 Del Skrevet 4. november 2014 Minus PMS`en jeg har stadig mer av etter graviditet så er jeg det ja (Jeg: "Jeg har så pms etter jeg fikk unge, jeg hadde jo omtrent ikke det før". Mannen: "JO det hadde du! Herregud! Men det er blitt verre ja") Jeg hadde faktisk ikke pms før, og mannen er faktisk enig. Nå, derimot... Det er fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2014 Forfatter #1590 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg strikker, eller hekler forsåvidt mest, mens jeg ser på TV. Kan ikke bare hekle og se ut i luften. Kan forsåvidt gjøre det mens jeg skravler og drikker vin også - funker finfint. Jeg hadde en periode hvor jeg så altmuligrart på TV for jeg var så hektet på det jeg drev med. Dette går definitivt i perioder. Det er nettopp det, det kan ikke jeg. Strikking ville krevd full konsentrasjon. Høres enormt praktisk ut å strikke mens man gjør noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2014 Forfatter #1591 Del Skrevet 4. november 2014 Helt enig! Jeg har aldri skjønt hvorfor de selger smykker i sett. Den har vi over spisebordet. Dvs det har jeg jo nevnt før et eller annet sted, men vi har altså tre sånne i metall-fargen. Syns de er så enkle og elegante, og med et tidløst preg. Og jeg klarer ikke å ha mer enn et par minutter å slå ihjel uten å strikke... Burde sikkert ryddet mer eller noe i stedet, men nå om dagen kollapser jeg uansett på sofaen etter at barna har lagt seg. Praktisk å produsere noe i stedet for å bare se på tv (altså, ser oftest på tv også). Jeg hadde nok blitt skikkelig rastløs om jeg ikke hadde en hobby, men skjønner at ikke alle gidder strikking. Det høres kjempefint ut - det huset ditt tror jeg er veldig stilig! Ja, det er klart, man burde sikkert ryddet og vasket mer, men skjønner godt du ikke orker. Så flinke strikkere alle er her inne! Hehe, kom på i går at jeg alltid har syntes glassblåsing ser kjempegøy ut. Men neppe hobbyen å drive med hjemme på kveldstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 4. november 2014 #1592 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg elsker å fotografere. Er utdannet fotograf (for ca 100 år siden),men har aldri jobbet som det. Mitt problem er at jeg har så mange bilder at jeg aldri klarer å bestemme meg når jeg skal lage album eller fotobok Tenk så mye du kan gjøre med bildene på fotoshop. Du kan lage ditt eget fototapet som ingen andre har Eller så kan du designe lamper? Ciaras lampehjørne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 4. november 2014 #1593 Del Skrevet 4. november 2014 Når jeg så den grønne litt sånn lavt plassert i ei stue så var den plutselig veldig fin. Hobby ja..............mine hobbyer er jo vanligvis konserter, øl og ludo - men nå rekker jeg bare sistnevnte innimellom når ungen sover, og de to andre er jo helt gått i glemmeboka. Ser jo at folk strikker og sånn, men jeg er fullstendig ubrukelig på saken. Type sånn "dette har jeg på pinnene" og så har de strikket noe dødsfint, og atter en lørdag med strikking og te er komplett. Jeg bare sitter rastløs og "ææh, jeg må få meg en hobby" og så har jeg ikke produsert eller gjennomført et slag Jeg blir lei av alt etter 5 minutter - tror det er roten til alt vondt med nye hobbyer Rosablogg? Det kunne kanskje vært i blinken for deg? Hvem spiller du ludo med? Jeg elsker ludo. Venter på at 2-åringen min skal bli stor nok til å like det. Mannen min kan ikke fordra brettspill av noe slag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 4. november 2014 #1594 Del Skrevet 4. november 2014 Hvem spiller du ludo med? Jeg elsker ludo. Venter på at 2-åringen min skal bli stor nok til å like det. Mannen min kan ikke fordra brettspill av noe slag. Altså, ludo var noe jeg brukte istedetfor å si sex ei gang, og så bare ballet det litt på seg Sånn sett måtte jeg le veldig av innlegget ditt når jeg jo tenker ludo er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2014 #1595 Del Skrevet 4. november 2014 Hvem spiller du ludo med? Jeg elsker ludo. Venter på at 2-åringen min skal bli stor nok til å like det. Mannen min kan ikke fordra brettspill av noe slag. Feil type ludo Allis har det som kodeord for aktiviteter man helst bare bedriver med partneren sin... Scrapbooking er jo så populært, ikke at jeg har noen peiling på det! Selv strikker jeg, og tar bilder når jeg husker å ta frem kameraet. Og nå som jeg er både moderator og admin her, så kan vel det sees på som en hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 4. november 2014 #1596 Del Skrevet 4. november 2014 Øh... Jeg tror Allis sikter til en litt annen form for Ludo Selv luker jeg ludo i begge varianter, også det gode gamle brettspillet. Det har jammen utviklet seg en egen dagboksjargong her. Hva sier det om KGs dagbøker!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 4. november 2014 #1597 Del Skrevet 4. november 2014 Eh, jeg er oppmeldt til eksamen. Tidenes dårligste hobby. Jeg var (hyper)aktiv korsanger tidligere, men skulle også gjerne hatt en hobby som kan bedrives hjemme. Nettpoker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2014 #1598 Del Skrevet 4. november 2014 Godt at vi er ikke mindre enn tre stykker som påpeker det, i rask rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 4. november 2014 #1599 Del Skrevet 4. november 2014 Men "luke ludo" var IKKE enda en hemmelig kode, altså. Det var en AC-leif! Ciara: Quilting? Det er min store drøm. En vakker dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 4. november 2014 #1600 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg liker ikke spesielt Ludoludo(altså brettspillet), og ble ganske lei av kor etterhvert. Utrolig gøy på konserter, SÅ kjedelig å stå oppned i 4 timer med ei kappe på seg og såvidt få trøkket partituret inn mellom ryggen og puppa med en obo i øret. Men, det var sinnsvakt gøy å være med på Verdis Requiem. Og noe norske samtidsgreier. Men ikke så gøy at jeg gidder å ha det som hobby igjen. Nettpoker Hæhæhæ..................... MEN! Jeg har jo hatt frivillighet som hobby ganske lenge da. Bare ikke nå. Jeg så Pulsprogrammet med hun sykepleieren/musikeren som sang for demente - og da fikk jeg plutselig lyst å være besøksvenn og synge litt sånne sanger Både jeg og mannen syntes det var så rørende at begge fikk tårer i øynene! http://www.nrk.no/livsstil/nrk-helene_-_-noe-av-det-sterkeste-jeg-har-opplevd-1.11990203 Har jeg babla om det innslaget før her kanskje? Ja. Det var nå iallefall så koselig at det ikke gjør noe om det gjentas Endret 4. november 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå