Ciara Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1041 Del Skrevet 22. september 2014 Dette har vært en fin helg. En litt skakk start, riktignok, med oppkast og null penger, men deretter gikk det bare oppover. Vi gravde litt i krisekontoen og stakk på kjøpesenter med foreldrene mine på lørdag. Fikk kjøpt nye sko til ungene og en ny høstdress til Eldstemann (Softie får Eldstemanns gamle, det er utrolig praktisk å bare flytte klærne over i et annet skap!). Da vi hadde kjøpt høstdressen forårsaket Eldstemann spredt humring i lokalet. Der stod vi i klesbutikken og hadde betalt for dressen, og så spør Eldstemann høyt: "Du, bestefar? Kan vi ta en tur i lekebutikken nå, eller?" Og snille bestefar kunne selvsagt ikke motstå det. Så guttene fikk være med i lekebutikken, og Eldstemann fikk en liten pakke lego ("Se! En Nina Turtles motorsykkel, mamma!") og Softie en trailer. Så spiste vi på kafe. Jeg føler meg alltid litt sjokkskadet når vi har vært på kafe. Vi kommer inn, med unger og poser, jeg bestiller mens det hagler med beskjeder rundt meg ("Tar du en bolle til meg også? Nei, jeg vil ha skolebrød, mamma, ikke bolle! Nei, jeg mener kanelbolle! Tar du med en serviett? Og en kaffe! Vanlig! Og du, vi trenger en kniv til og en ekstra tallerken! Mamma, jeg er tørst, kan jeg få brus? Er du ferdig snart? Jeg vil ha bolle!"). Så kommer bollene på bordet, og jeg har akkurat rukket å sette ned rumpa mi etter bringing av boller, drikke, tallerkener og servietter, så er ungene ferdige. Jeg tar opp lekene deres så de kan se på dem mens jeg får trykket i meg min bolle. Og så innser jeg at OH MY GOD. Det ser ut som om det har gått av en bombe her inne. Melis, strø, smuler, servietter OVERALT I går var Eldstemann og jeg på kino og så Fly 2. Veldig koselig. Og jeg har jo blitt kjeks da. Jeg synes jo nå sånne kramperørende Disneytegnefilmscener har blitt litt rørende. Så når flyet Dusty blir vraket og plassert i verkstedhallen og deretter reparert etter alle kunstens regler, sitter mor med en klump i halsen. Og da roper Eldstemann utover salen: "SE! DUSTY BLE GOD SOM NY!!!" Når han gjør sånt blir jeg så varm om hjerterøttene at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er entusiasmen hans, og det at han bruker uttrykk som "god som ny". God mandag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1042 Del Skrevet 22. september 2014 Denne mandagen har startet ekstra bra. Jeg har omsider bestilt Norrgavel-bordet! Noen ukers leveringstid, men da er det i hvert fall på plass i høst etter at vi har malt ferdig. Kjenner jeg gleder meg som et barn Som dere helt sikkert har skjønt, er jeg veldig hjemmekjær. Jeg elsker å svinse rundt hjemme, og det er jo bra når man lever småbarnslivet. Jeg kan godt få timer til å gå hjemme mens jeg svinser rundt fra rom til rom og fikser. Vasker litt her og fikser litt der (vanlig husvask er jeg ikke så glad i, men synes for eksempel det er enormt tilfredsstillende å få vasket vinduene, eller gjort noe ekstra grundig). Vanner litt planter. Flytter rundt på ting (mannen er ikke fan). Plukker litt blomster i hagen. Tenner stearinlys. Jeg er aller mest lykkelig når jeg ligger i sofaen min om kvelden etter en koselig dag med familien og det lukter hjemmekoselig hjemme: Dvs aller helst en blanding av nyvasket og nybakt (men det er dessverre ikke sånn hver dag, for å si det forsiktig ). Og nå er det høst! Den beste innesesongen! Fram med pledd, saueskinn og levende lys! ...og det minner meg om en annen favorittaktivitetet: Å ligge i senga. Jeg elsker å sove, og jeg elsker senga mi. Der har du hverdagsluksus: Å legge seg i rent sengetøy og høre at det blåser og regner ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 22. september 2014 #1043 Del Skrevet 22. september 2014 For en fin beskrivelse! Og jeg er enig med deg - det er godt å være hjemme. Nå er jo jeg i "selge leilighet og kjøpe nytt hus"-modus om dagen, så da blir jeg litt ekstra oppmerksom, både på hvordan jeg faktisk har det hjemme, og hvordan jeg ønsker å ha det. Og herlig at du har bestilt Norrgavel-bordet! Det er jo livsfarlig å lese her inne, så mye fint som dukker opp God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1044 Del Skrevet 22. september 2014 For en fin beskrivelse! Og jeg er enig med deg - det er godt å være hjemme. Nå er jo jeg i "selge leilighet og kjøpe nytt hus"-modus om dagen, så da blir jeg litt ekstra oppmerksom, både på hvordan jeg faktisk har det hjemme, og hvordan jeg ønsker å ha det. Og herlig at du har bestilt Norrgavel-bordet! Det er jo livsfarlig å lese her inne, så mye fint som dukker opp God mandag! Det er fantastisk med nytt hus. Mer plass og muligheter til å få dem som man vil ha det! Jeg er fornøyd hver eneste dag hjemme. Ikke fordi det ser perfekt ut (for det gjør det virkelig ikke), men fordi vi er på god vei til å få det som VI vil ha det. Det er et veldig praktisk hus for oss Hehe, ja, interiørinspirasjon kan fort bli dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 22. september 2014 #1045 Del Skrevet 22. september 2014 Å, så spennende med nytt bord, om ikke lenge. Her er det (også) tom konto. Skikkelig stusselig, men overlever frem til lønning. Håper jeg. Jeg synes også barnefilmer er så koselig å se. Godt jeg kan ta med tantebarn i ny og ne. Høres ut som du har hatt en koselig helg. I dag kom jeg hjem til stillas rundt hele huset, så nå er det ikke lenge før det blir nymalte hus. Det trengs altså og godt å få det gjort før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1046 Del Skrevet 22. september 2014 Å, så spennende med nytt bord, om ikke lenge. Her er det (også) tom konto. Skikkelig stusselig, men overlever frem til lønning. Håper jeg. Jeg synes også barnefilmer er så koselig å se. Godt jeg kan ta med tantebarn i ny og ne. Høres ut som du har hatt en koselig helg. I dag kom jeg hjem til stillas rundt hele huset, så nå er det ikke lenge før det blir nymalte hus. Det trengs altså og godt å få det gjort før vinteren. Du høres ut som en super tante! Og nymalte hus, er det flere av dem? Og hvilken farge blir det? Leste en interessant artikkel om hvordan alle hus nå males hvite eller grå, i motsetning til før i tiden da folk valgte mer fritt. Det hadde jo sin sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 22. september 2014 #1047 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg er også veldig hjemmekjær, mannen ler seg omtrent skakk hver gang jeg ymter frempå at jeg kanskje trenger noen nye lysestaker. Sånn sett er høsten min tid, da har jeg liksom alibi for å tenne lys overalt. Og det høres kanskje ut som jeg lever et innmari trist liv, men sannheten er at det er et høydepunkt for meg å legge meg under dyna om kvelden Men altså, jeg ligger der under den deilige dyna mi ved siden av verdens fineste mann, det er kaldt og regn ute...hva er finere enn det Kult med nytt bord, gratulerer! Jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe noen hyller hvis/om/når jeg får ny jobb (er muligens i den prosessen nå), mannen sa litt på tull at jeg kunne jo kjøpe det i gave til meg selv om jeg fikk ny jobb - og jeg tror jammen jeg skal ta ham på alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 22. september 2014 #1048 Del Skrevet 22. september 2014 Ny-jobb-gave synes jeg absolutt du skal spandere på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 22. september 2014 #1049 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Du høres ut som en super tante! Og nymalte hus, er det flere av dem? Og hvilken farge blir det? Leste en interessant artikkel om hvordan alle hus nå males hvite eller grå, i motsetning til før i tiden da folk valgte mer fritt. Det hadde jo sin sjarm Mente nymalt i entall, men autocorrect syntes det passet best med flere hus. Det er forsåvidt riktig da det er flere hus i borettslaget som males - grå. I ulike nyanser. Og det VAR mye mer fargerikt. Vi er i tiden! Det er veldig koselig å være tante og finne på ting med dem. Endret 22. september 2014 av Serafina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1050 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg er også veldig hjemmekjær, mannen ler seg omtrent skakk hver gang jeg ymter frempå at jeg kanskje trenger noen nye lysestaker. Sånn sett er høsten min tid, da har jeg liksom alibi for å tenne lys overalt. Og det høres kanskje ut som jeg lever et innmari trist liv, men sannheten er at det er et høydepunkt for meg å legge meg under dyna om kvelden Men altså, jeg ligger der under den deilige dyna mi ved siden av verdens fineste mann, det er kaldt og regn ute...hva er finere enn det Kult med nytt bord, gratulerer! Jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe noen hyller hvis/om/når jeg får ny jobb (er muligens i den prosessen nå), mannen sa litt på tull at jeg kunne jo kjøpe det i gave til meg selv om jeg fikk ny jobb - og jeg tror jammen jeg skal ta ham på alvor! Haha, mannen min også! Eller han kan være virkelig frekk og komme meg i forkjøpet. Når vi har lagt guttene og ryddet opp etter dagen kan han si: "Nei, nå tenner vi noen stearinlys, dere!" og så ler han godt av sin egen vits (jeg må likevel tenne dem selv ). Jeg gleder meg til å legge meg hver kveld, jeg! Og det er jo helt supert, for søvn trenger vi jo. Jeg må ha mine åtte timer, og det er lettere å få til når man faktisk liker å legge seg. Men når det regner og blåser... ah. Det er det beste. Vi har skråtak på soverommet og ganske tynt tak, så det høres godt når regnet trommer ned. Jeg stemmer for Stacked når du har fått ny jobb! Hva slags jobb ser du etter? Ny-jobb-gave synes jeg absolutt du skal spandere på deg. Enig! Mente nymalt i entall, men autocorrect syntes det passet best med flere hus. Det er forsåvidt riktig da det er flere hus i borettslaget som males - grå. I ulike nyanser. Og det VAR mye mer fargerikt. Vi er i tiden! Det er veldig koselig å være tante og finne på ting med dem. Skjønner Jeg så for meg en hel gård som skulle males, jeg nå. Grått og hvitt er jo rimelig mye enklere å matche med andre ting. Og var det ikke sånn at hvit maling var dyrest i gamle dager, mon tro? Så man tok det man hadde eller som var billigst? Kjørte forbi et hus en gang der eieren hadde malt i alle mulige forskjellige farger på en gang. Det var helt tydelig at "man tar det man har"-prinsippet hadde blitt brukt Ja, kan tenke meg det. Og sikkert veldig koselig for dem også. Jeg har et nært forhold særlig til den ene tanten min, og det er et eget forhold. Hun er ganske ung (yngre enn mamma), og fant selvsagt på morsommere ting å gjøre. Og hadde artige historier om mamma som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 23. september 2014 #1051 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg stemmer for Stacked når du har fått ny jobb! Hva slags jobb ser du etter? Jeg har søkt en jobb, det er vel i sluttfasen nå vil jeg tro - så jeg håper de bestemmer seg snart (iallefall innen utgangen av måneden, sånn oppsigelsestidmessig) Jeg vil da gå til et sted som (blant annet) tilbyr tjenester til der hvor jeg jobber i dag. Så selv om det er innenfor samme felt, så er oppgavene helt forskjellige. Faktisk så forskjellige at den ene som intervjuet meg spurte om jeg hadde forstått hva de jobbet med der Men det er en sånn type jobb som ingen egentlig kan fra før, så det var nok bare for å reflektere rundt den karriereforandringen jeg eventuelt vil få. Håper virkelig at jeg får jobben, for jeg føler ikke at jeg er jobben min på samme måte som kollegene mine. Jeg gjør en bra jobb, for all del, men jeg brenner ikke for det lenger. Jobben jeg har søkt på er den første på evigheter som jeg føler passer for meg. Om ikke annet så har dette åpnet øynene mine for at det finnes en hylle der ute (hehe) som jeg nok hører mer hjemme på enn den jeg sitter på i dag Såeh...planen er: 1) Få jobb 2) Kjøpe hyller Endret 23. september 2014 av ¤flicka¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1052 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Er ikke vi mennesker rare vesener? Vi blir litt klokere for hver dag som går. Jeg synes jeg har små aha-opplevelser stadig vekk hvor jeg skjønner mer av verden, familien min, meg selv. Men innsikten varer så veldig kort i blant. Jeg kan tenke mye på noe, innse noe, legge en bekymring død, føle at jeg har kommet et godt skritt videre. Og så, dagen etter, våkner jeg opp igjen og er tilbake ved start. Jeg klør meg i hodet og lurer nok en gang på hvordan en situasjon eller et menneske skal gripes an. Innsikten fra dagen før er helt borte – eller, teorien er jo der fremdeles, men følelsen av den er borte. Det føles litt som et mentalt stigespill der man kan ha kommet seg ganske nær mål og plutselig treffer på en lang stige den gale veien – men jeg tror heldigvis ikke det stemmer helt. Det er vel heller sånn at innsikt er en «to skritt fram, ett skritt tilbake»-sak. Jeg kom til å tenke på det her om dagen, da jeg snakket med en venn av meg som fortsatt strever med et problem han selv løste for flere måneder siden. Det hadde jammen meg vært deilig om vi kunne vært litt mer som maskiner i blant - oppdaget en feil, funnet en løsning, implementert den og gått videre. Men det ville antakelig vært ganske mye kjedeligere. Endret 23. september 2014 av Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1053 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg har søkt en jobb, det er vel i sluttfasen nå vil jeg tro - så jeg håper de bestemmer seg snart (iallefall innen utgangen av måneden, sånn oppsigelsestidmessig) Jeg vil da gå til et sted som (blant annet) tilbyr tjenester til der hvor jeg jobber i dag. Så selv om det er innenfor samme felt, så er oppgavene helt forskjellige. Faktisk så forskjellige at den ene som intervjuet meg spurte om jeg hadde forstått hva de jobbet med der Men det er en sånn type jobb som ingen egentlig kan fra før, så det var nok bare for å reflektere rundt den karriereforandringen jeg eventuelt vil få. Håper virkelig at jeg får jobben, for jeg føler ikke at jeg er jobben min på samme måte som kollegene mine. Jeg gjør en bra jobb, for all del, men jeg brenner ikke for det lenger. Jobben jeg har søkt på er den første på evigheter som jeg føler passer for meg. Om ikke annet så har dette åpnet øynene mine for at det finnes en hylle der ute (hehe) som jeg nok hører mer hjemme på enn den jeg sitter på i dag Såeh...planen er: 1) Få jobb 2) Kjøpe hyller Det er jo fantastisk symbolsk å kjøpe hylle når du selv har kommet på ny (og forhåpentligvis rett) hylle her i livet! Det høres ut som en spennende jobb. Jeg håper du får den Jeg tror de fleste har nytte av å skifte beite fra tid til annen. Jeg forflyttet meg innen bransjen her for en stund siden, og jeg sitter jo nå og tenker at "Shit! Dette skulle jeg visst da jeg jobbet der!" Så nye perspektiver er ikke dumt. Og når du ikke brenner for jobben din lenger virker det jo som et fint tidspunkt Si fra hvordan det går da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 23. september 2014 #1054 Del Skrevet 23. september 2014 Så godt at helgen ble bra likevel! Du kan tro jeg følte med deg da den planlagte fredagskvelden gikk i vasken. Det er så innmari typisk, liksom. Nå er vel ikke du fullt så sosialt i dvale som det jeg er (forhåpentligvis!), men med to små i hus er det vel langt mellom champagnekveldene i ny kjole likevel, og da er det utgjort at mageviruset kommer snikende akkurat når det passer som dårligst. Men godt at det endte bra, som sagt. Og jeg måtte flire litt av den cafe-beskrivelsen. Selv kan jeg titt og ofte observeres på alle fire under bordet, der jeg prøver å samle opp det verste griseriet med en serviett Og så spennende med jobbsøking, flicka! Enig med Ciara, du får holde oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 23. september 2014 #1055 Del Skrevet 23. september 2014 Det er vel heller sånn at innsikt er en «to skritt fram, ett skritt tilbake»-sak. Jeg kom til å tenke på det her om dagen, da jeg snakket med en venn av meg som fortsatt strever med et problem han selv løste for flere måneder siden. Det hadde jammen meg vært deilig om vi kunne vært litt mer som maskiner i blant - oppdaget en feil, funnet en løsning, implementert den og gått videre. Men det ville antakelig vært ganske mye kjedeligere. Det er vel litt sant det der med at jo mer man vet, desto mer innser man at man ikke vet... Sånn sett hadde det vært greit å holde tenkingen på et minimum, og beholde den naive troen på egen og andres fortreffelighet. Kjenner godt til frustrasjonen med å baske med problemer som egentlig er løst, og jeg beundrer de som klarer å legge ting bak seg og bare gå videre. Og det er rart det der med at ting kommer tilbake, jeg prøver å innfinne meg med at det må noen runder med tenking til før jeg faktisk ER over noe. Sånn er jeg, ikke noe galt med det Skal komme med en utførende rapport om jobb. Til å være glad i det kjente og kjære er jeg nesten urovekkende full av lyst til å gjøre noe nytt - det må jo være et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1056 Del Skrevet 23. september 2014 Så godt at helgen ble bra likevel! Du kan tro jeg følte med deg da den planlagte fredagskvelden gikk i vasken. Det er så innmari typisk, liksom. Nå er vel ikke du fullt så sosialt i dvale som det jeg er (forhåpentligvis!), men med to små i hus er det vel langt mellom champagnekveldene i ny kjole likevel, og da er det utgjort at mageviruset kommer snikende akkurat når det passer som dårligst. Men godt at det endte bra, som sagt. Og jeg måtte flire litt av den cafe-beskrivelsen. Selv kan jeg titt og ofte observeres på alle fire under bordet, der jeg prøver å samle opp det verste griseriet med en serviett Og så spennende med jobbsøking, flicka! Enig med Ciara, du får holde oss oppdatert Jeg er ganske fornøyd med at jeg er ganske positiv av natur. (Merkelig det der, jeg er både positiv og ganske bekymret. Gudene vet hvordan det egentlig lar seg gjøre...) Når det først var slik det var, så er en hjemmehelg og en hjemmekveld slett ikke ille. Fordelen med å være hjemmekjær igjen Og så er det jo sånn da, at jeg har unger som har en mystisk evne til å bli syke på fredager. Og selv om det i blant er kjipt for helgen, er det jo forferdelig praktisk med tanke på jobben. Du, det kan jeg levende forestille meg. Jeg synes det er kaos med mine to! Og du har seks! Selv om jeg håper de fire eldste ikke griser så enormt mye lenger Det er vel litt sant det der med at jo mer man vet, desto mer innser man at man ikke vet... Sånn sett hadde det vært greit å holde tenkingen på et minimum, og beholde den naive troen på egen og andres fortreffelighet. Kjenner godt til frustrasjonen med å baske med problemer som egentlig er løst, og jeg beundrer de som klarer å legge ting bak seg og bare gå videre. Og det er rart det der med at ting kommer tilbake, jeg prøver å innfinne meg med at det må noen runder med tenking til før jeg faktisk ER over noe. Sånn er jeg, ikke noe galt med det Skal komme med en utførende rapport om jobb. Til å være glad i det kjente og kjære er jeg nesten urovekkende full av lyst til å gjøre noe nytt - det må jo være et godt tegn "Den naive troen på egen og andres fortreffelighet" - glitrende formulert! Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg er rett som det er ikke så rent lite misunnelig på mennesker som synes verden er enkel: Men det er jo bare å....! Men da gjør man bare....! Jeg skal aldri gjøre det! Sånn blir aldri jeg! Når jeg hører sånt, tenker jeg to ting: 1) Gud, det må være deilig. Hvis du tenker dette og faktisk mener og tror det. 2) Jeg vil ikke være vennen din. (Innen rimelighetens grenser, altså. Det er jo tross alt mye vi kan vite om oss selv, også i fremtiden. Men den skråsikkerheten....) Men tror du ikke at du selv også fremstår som en som legger noe bak deg og går videre? Det er jo det man ofte ser, all tvilen og alle tankene ser man ikke... Tror det er flere som er slik, enn som ikke er det Det er et veldig bra tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 23. september 2014 #1057 Del Skrevet 23. september 2014 Har du et bra triks til hvordan sovne? Jeg trenger og sånn 8 timer ca for å funke men er støkk i en sånn "sovner ikke mellom slagene" avbrutt av en unge som stadig våkner. Og så sovner man heller ikke da, og vips så er klokka 5 og da vil jo han opp. Far står forsåvidt opp, men jeg sovner jo for f....ikke :S Klarer noen sånne dager- men man blir faktisk gal og klein av konstant søvnmangel generelt kun med innslag av totalt søvnløse netter. Har liksom kommet forbi modusen "2 timer er bedre enn null+kaffe" mottoet, hjelper ikke lengre asså. Bare legger du hodet ned og tenker på et par sauer eller no? En magisk te? Piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1058 Del Skrevet 23. september 2014 Har du et bra triks til hvordan sovne? Jeg trenger og sånn 8 timer ca for å funke men er støkk i en sånn "sovner ikke mellom slagene" avbrutt av en unge som stadig våkner. Og så sovner man heller ikke da, og vips så er klokka 5 og da vil jo han opp. Far står forsåvidt opp, men jeg sovner jo for f....ikke :S Klarer noen sånne dager- men man blir faktisk gal og klein av konstant søvnmangel generelt kun med innslag av totalt søvnløse netter. Har liksom kommet forbi modusen "2 timer er bedre enn null+kaffe" mottoet, hjelper ikke lengre asså. Bare legger du hodet ned og tenker på et par sauer eller no? En magisk te? Piller? Jeg er så heldig at jeg har et veldig godt sovehjerte. Legger meg i senga, tar dyna tett rundt meg og sovner. Ellers har jeg nok ingen magiske triks, bare de vanlige søvnrådene som å ikke være veldig mett eller veldig sulten, og ikke ha drevet med noe mentalt krevende rett før jeg legger meg. Har du sovet godt før du fikk barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 23. september 2014 #1059 Del Skrevet 23. september 2014 Njæ, tror kroniske søvnvansker i graviditet har fulgt meg litt. Har aldri hatt superbra sovehjerte, men så ble man jo ikke vekker av disse småfolka i tillegg- så da ble det jo ikke så langvarig og konstant. Skjønner ikke hvordan folk klarer flere barn altså, jeg føler meg bare totalutmatta herfra til månen :S *dagens prevensjonsinnlegg* Spiller nok inn at jeg har ny jobb+mye stress ellers og selvsagt. OG den brekesauen av en liten sjarmør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1060 Del Skrevet 23. september 2014 Njæ, tror kroniske søvnvansker i graviditet har fulgt meg litt. Har aldri hatt superbra sovehjerte, men så ble man jo ikke vekker av disse småfolka i tillegg- så da ble det jo ikke så langvarig og konstant. Skjønner ikke hvordan folk klarer flere barn altså, jeg føler meg bare totalutmatta herfra til månen :S *dagens prevensjonsinnlegg* Spiller nok inn at jeg har ny jobb+mye stress ellers og selvsagt. OG den brekesauen av en liten sjarmør. Njæ, tror kroniske søvnvansker i graviditet har fulgt meg litt. Har aldri hatt superbra sovehjerte, men så ble man jo ikke vekker av disse småfolka i tillegg- så da ble det jo ikke så langvarig og konstant. Skjønner ikke hvordan folk klarer flere barn altså, jeg føler meg bare totalutmatta herfra til månen :S *dagens prevensjonsinnlegg* Spiller nok inn at jeg har ny jobb+mye stress ellers og selvsagt. OG den brekesauen av en liten sjarmør. Det kommer helt sikkert bedre tider! Men du verden, for en fattig trøst det er mens det står på Du er tøff, det må jeg si, med baby, ny jobb og alt. Håper du benytter alle anledninger til å slappe av ellers! Ser en film, drikker litt vin og bare har det gøy også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå