KalloRilla Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har fått med meg at gradive og prøvere ikke bør bruke alle typer medisiner - med som uten resept. Fikk jo blant annet erfare det sist jeg hadde infulensa da legen ga meg en annen type antibiotika ettersom det var teoritisk mulighet for at jeg var gravid den gangen. Noen som vet hvordan det er med reseptfrie allergi medisin? Tenker da på Rectine og Zyrtec. Det er jo et must i denne pollen sesongen :-( Har funnet en Oversikt her da, men utfra det jeg kan skjønne er dette "hodepine typer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matahari offline Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 Zyrtec skal du ikke ta som gravid. Et alternativ er Polaramin, men det er reseptbelagt. Den andre du nevner har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er kun reseptbelagte legemidler som er anbefalt for gravide. Snakk derfor med legen om du også skal bruke disse under prøving. De samme medisinene skal derimot ikke brukes under amming, da de kan påvirke barnet gjennom melken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Hva med allergimedisin som man kjøper i helsekostbutikken? Jeg bruker Alleramin, men kan ikke se at det står noe i bruksanvisningen om at man ikke bør bruke det i forbindelse med graviditet/ønsket graviditet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2004 Kanskje jeg skal teste ut helsekosten... Har sverget til Zyrtec etter at jeg fant ut at den funka på meg. Skader jo ikke å forsøke noe annet heller. Helsekosten here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå