Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 Siden det er litt in å rakke ned på seksuelle aktiviteter man ikke selv liker, så starter jeg en egen tråd om akkurat det. Her er mine bidrag til teit sex for undermålere: Hard S&M. Det går simpelthen ikke an å tenne på smerte og fornedrelse på denne måten. Det er sykt! :o Analsex. Dette er forferdelig ubehagelig for meg, så dette kan man ikke tenne på heller uten å være syk i hodet. Dessuten er det ekkelt - det er jo der... bæsjen kommer ut. Oralsex. Nei, fysj og fy. Man tar ikke folks tisseorgan i munnen sin... æsj så ekkelt. Wet sex - ikke nok med at man skal sutte på tissetasser, men skal tisses på også. Isj!! Nei det kan man ikke tenne på, det er jo sykt.... :kvalm: Fotfetisjer. Noe så vemmelig. Føtter lukter fotsvette, man kan da ikke tenne på dette? Så vemmelig.... :fy: Strømper og strømpebukser. Strømpebukser er turnoff og strømper er jo litt sånn horete da - er ikke det naturlige bra nok? Da tenker jeg at man må være litt avstumpet dersom man trenger sånt. Trekanter og gruppesex. nei vet dere hva - man holder seg til én, og det er sin hjertes utkårede. Man blander ikke andre inn i sexlivet sitt. Det vil jo si at partneren ikke er nok, og da må det jo være noe galt i forholdet, eller aller helst med personen som foreslår det. Sex på steder hvor man kan bli oppdaget. Dette kan man ikke tenne på. Nervøsiteten for å bli oppdaget dreper jo opphisselsen. Da tror jeg man gjør det bare for å være litt sær eller interessant. :o Har jeg glemt noe da? Jeg tar ikke med barne- og dyresex, da dette involverer uskyldige uten egen vilje i situasjonen. Da gjenstår sex mellom to partnere, under dyna i soverommet og helst med lyset avslått. :enig_animasjon: Og aller aller helst i misjonæren slik at man kan lukte på håret til hverandre og se hverandre i øynene når man holder på. Dette er jo kjærlighet må vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 Stakkars deg - håper dette er et innlegg fullt av ironi...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Og Bitte, ja, dette var ironi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Stakkars deg - håper dette er et innlegg fullt av ironi...... Nei, bevares. Mysan er alltid dønn alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 28. mai 2004 #5 Del Skrevet 28. mai 2004 Takk gud for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. mai 2004 #6 Del Skrevet 28. mai 2004 Da gjenstår sex mellom to partnere' date=' under dyna i soverommet og helst med lyset avslått. :enig_animasjon: Og aller aller helst i misjonæren slik at man kan lukte på håret til hverandre og se hverandre i øynene når man holder på. Dette er jo kjærlighet må vite... [/quote'] Altså i disse dager med mulighetene for kunstig inseminasjon, trenger vi i det hele tatt dette og da? Tror jeg stikker en tur innom sædbanken, jeg, slik at jeg med god samvittighet kan holde meg unna den ekle sexen for resten av mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #7 Del Skrevet 28. mai 2004 Da gjør du i hvert fall ikke noe som er ekkelt TomKrus... Ja, folkens dette var veldig ironisk. Jeg kom til den konklusjonen at dersom man skulle ta hensyn til alt som alle synes er ekkelt når det kommer til sex, så blir det ikke mye igjen. Jeg er forresten sikker på at det finnes mange som synes at det er motbydelig å ha sex med en av motsatt kjønn, og andre igjen som synes at sex med samme kjønn er motbydelig, og da må vi vel gjøre som Tom sier da - dersom vi vil ha barn.... Det vil alltid være noen som synes at dine seksuelle aktiviteter er motbydelige. Selv de du har med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. mai 2004 #8 Del Skrevet 28. mai 2004 Godt skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2004 #9 Del Skrevet 28. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 28. mai 2004 #10 Del Skrevet 28. mai 2004 Det som gjør meg skikkelig kvalm er klining. Urk, blande spytt sånn er motbydelig. Nei, det får holde med et lett kyss på kinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #11 Del Skrevet 28. mai 2004 Helt klart - såfremt partneren ikke har en kvise der da... eller skjeggstubb - det kan jo bli riktig ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. mai 2004 #12 Del Skrevet 28. mai 2004 Men tenk på det som er gjort i forkant av den kunstige befruktningen :oops: Da blir det jo ikke sømmelig allikevel! Hurra for mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. mai 2004 #13 Del Skrevet 28. mai 2004 Men tenk på det som er gjort i forkant av den kunstige befruktningen :oops: Da blir det jo ikke sømmelig allikevel! Hurra for mysan Vi skal nå klare å få dem ut fra kroppen på en sømmelig måte. Med dagens teknologi trenger man da ikke å riste apekatten for å få tak i livets frø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #14 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er godt å høre Tom, så vi slipper og forholde oss til all denne usedeligheten som florerer blant folk i dag. Usj - folk er jo så syke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. mai 2004 #15 Del Skrevet 28. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #16 Del Skrevet 28. mai 2004 Med dagens teknologi trenger man da ikke å riste apekatten for å få tak i livets frø. Det er ikke ofte jeg ler høyt av en tråd, men det uttrykket tok jaggu kaka :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 28. mai 2004 #17 Del Skrevet 28. mai 2004 stilig skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirell Skrevet 29. mai 2004 #18 Del Skrevet 29. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2004 #19 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg synes det er ekkelt med par som holder hverandre i hånda hendene våre er jo fulle av bakterier.. veit aldri hvor paretneren din hadde hånda sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 29. mai 2004 #20 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg er ganske ny her og da jeg begynte å lese innlegget trodde jeg faktisk du mente det. Jeg var helt klar for å skrive ett innlegg om hvor fordomsfull du er... .. Kjempebra skrevet... tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå