Gå til innhold

Er du receiver er du gay.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dør av latter! Dagens!! :-)

Anonymous poster hash: c9fd4...e2b

Sett litt Thomas Giertsen du ? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er ikke sex for menn i bunn og grunn bare å finne seg et hull? Men kan jo stikke kølla si i mangt. Når jeg var fjortis husker jeg stakk kølla mi inn i mors blomstervase. Hvorfor gjøre noe sånt?

Anonymous poster hash: 45020...b6e

Sett litt Thomas Giertsen du? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black nailpolish

Hahahaha!

Betyr at det at jeg ikke er lesbisk om jeg bare ligger der, siden en mann også kunne ha slikka meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med glede fortelle at det bare er han som tar imot som er homofil, så han du snakker med har virkelig unngått å være homofil. Du får hilse og si gratulerer med den nyoppfunnede metoden for å unngå homofili :sleep:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en kvinne og en mann stikker rumpa ut fra hvert sitt hull i en vegg, hvor kun rumpehullet er tilgjengelig. Er jo nesten ett fett hvem man stikker kølla inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei av at ikke folk skriver på norsk!

Den som mottar er homo??

Anonymous poster hash: b9951...23b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... for det første er det ikke en svart/hvitt-sak, homofili er en skala og de aller fleste er i det første kvartalet eller det siste. Heterofile menn kan være "litt homo".

For det andre er det nok av historier om menn som har sex med jenter de synes er dritstygge eller ikke er tiltrukket av i det hele tatt, fordi de vil ha sex. Kan fint være mulig.

Dessuten er det mange damer som kan ha sex med andre damer uten at folk mener de er homofile med en gang. Dette har med stigmaet rundt mannlige homofile og seksualiseringen av kvinnelige homofile å gjøre.

Seksualitet er veldig flytende og du får egentlig bare stole på det folk identifiserer seg som. Det er ikke din sak å diskutere ;)

Anonymous poster hash: 2b2e1...aee

Anonymous poster hash: 2b2e1...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.

Han prøver bare å lulle deg inn i falsk trygghet så han kan plukke blomsten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slikt folk i skapet sier. Liker man å ha sex med menn, enten man er den aktive eller passive parten, så er det noe homofilt over det.

Anonymous poster hash: 46d64...9c7

Det var min første tanke, også. Det stemmer ikke at det bare er putebiterne som er gay. Er du skinkerytter, så ligger det mye gayness der også. Men for all del, whatever floats your boat, og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann blir ikke nødvendigvis homofil bare fordi han har sex med en annen mann. Jeg har inntrykk av at mange tror at å være heterofil betyr å ha en voldsom aversjon mot sex med en av samme kjønn. Jeg tror den biten er noe vi har blitt tillært. Jeg mener man er homofil først når man primært forelsker seg og tiltrekkes folk av samme kjønn som en selv.

Jeg er for øyeblikket litt forelsket i en kvinne, men jeg ser ikke på meg selv som lesbisk av den grunn. Jeg er tiltrukket av menn, men hun jeg har slik en fantastisk person at det ikke er så viktig at hun ikke er en mann. Personlighet er tydeligvis viktigere for meg enn kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du er forelsket i. Kunne du tenkt deg å gni hennes mus mot din sin? Noen slike fantasier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du er forelsket i. Kunne du tenkt deg å gni hennes mus mot din sin? Noen slike fantasier?

Vet ikke. Jeg har ingen tanker om det, og det kan kanskje bli det største hindere om vi ender opp sammen. Jeg er fryktelig glad i henne og ønsker å dele livet med henne, men jeg vet ikke om vi kommer til å ha sex sammen eller ikke.

Jeg har hatt en hel bråte med guttekjærester i form av to-dimmensjonale papfigurer med en stor og hard penis festet der beina møtes. Det er digg det, de 10-15 minuttene det varer, men resten av tiden jeg har tilbrakt med disse mennene kan ikke måle seg med den kvaliteten på den tiden jeg tilbringer sammen med hun jeg nå er forelsket i. Jeg vil heller ha det fint 99% av tid med en jeg ikke har sex med en fint 1% med noen jeg faktis khar sex med. Sex er ikke så viktig, men hvem vet, kanskje har jeg evne til å nyte det med en kvinne og. Jeg driter i merkelapper. Jeg vil bare ha et lykkelig liv, og da er det mindre viktig hva min kjære har mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig at du har noe annet på repertoaret hvis du er kvinne ( :ler2:) og har tenkt å ha sex med en kvinne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det høres mer homo ut å være aktiv og få ståpikk, og knulle manneræv, enn å være passiv og ta i mot. Det er jo g-punkt oppi der og noen menn liker å bli tatt av dama si også, med strap-on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det høres mer homo ut å være aktiv og få ståpikk, og knulle manneræv, enn å være passiv og ta i mot. Det er jo g-punkt oppi der og noen menn liker å bli tatt av dama si også, med strap-on.

Nå er det vel ikke utenkelig at det kan være vel så godt for ståpikken og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heartbeat

Mange som kan ha sex med menn og tenne på mannlig seksuell aktivitet uten å være homofil.

Og jenter kan ha sex, slikke hverandre og ha seksuell aktivitet uten å være lesbiske.

Noen tenner på begge kjønn men blir kun forelsket i jenter. Har selv en slik kompis og han er lykkelig samboer med ei jente men liker sex med menn også :) Og å kle seg i kvinneklær som jeg av og til sender til han :)

Slutt å være så trangsynt bestandig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som kan ha sex med menn og tenne på mannlig seksuell aktivitet uten å være homofil.

Og jenter kan ha sex, slikke hverandre og ha seksuell aktivitet uten å være lesbiske.

Noen tenner på begge kjønn men blir kun forelsket i jenter. Har selv en slik kompis og han er lykkelig samboer med ei jente men liker sex med menn også :) Og å kle seg i kvinneklær som jeg av og til sender til han :)

Slutt å være så trangsynt bestandig

Jeg får bare mer og mer sansen for deg, Heartbeat! :hug:

Anonymous poster hash: fcf3d...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...