Gå til innhold

Er du receiver er du gay.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.



Anonymous poster hash: 45020...b6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje i et samfunn der kvinner ikke er seksuelt tilgjengelige før du er godt voksen og gift. Men ellers; I call bullshit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart. Og det teller ikke hvis du lukker øynene. Eller skyter en elg innen to timer.

Den siste der er nok vanskelig å få til i et fengsel, dessverre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel homse om du tenner på andre menn.



Anonymous poster hash: c0765...f6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.

Anonymous poster hash: 45020...b6e

Tullete kunnskapsløs teori. Svært mange "gays" som kun er aktive og aldri passive. Faktisk er det vanligere at biseksuelle er passive enn aktive siden de på den måten kan få noe annet fra menn enn hva de uansett kunne ha fått fra kvinner.

Anonymous poster hash: 8ce13...ca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete kunnskapsløs teori. Svært mange "gays" som kun er aktive og aldri passive. Faktisk er det vanligere at biseksuelle er passive enn aktive siden de på den måten kan få noe annet fra menn enn hva de uansett kunne ha fått fra kvinner. Anonymous poster hash: 8ce13...ca9

Det høres vel omtrent like tullete ut å påstå at de uansett kunne fått sex med menn fra kvinner.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er ikke sex for menn i bunn og grunn bare å finne seg et hull? Men kan jo stikke kølla si i mangt. Når jeg var fjortis husker jeg stakk kølla mi inn i mors blomstervase. Hvorfor gjøre noe sånt?



Anonymous poster hash: 45020...b6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og du er ikke zoofil hvis du bare gir og ikke tar imot fra dyr.

Anonymous poster hash: a1b6b...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke sex for menn i bunn og grunn bare å finne seg et hull? Men kan jo stikke kølla si i mangt. Når jeg var fjortis husker jeg stakk kølla mi inn i mors blomstervase. Hvorfor gjøre noe sånt? Anonymous poster hash: 45020...b6e

Jeg dør av latter! Dagens!! :-)

Anonymous poster hash: c9fd4...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres vel omtrent like tullete ut å påstå at de uansett kunne fått sex med menn fra kvinner.

Fittes kjennes bedre ut rundt staken enn rumpe. Simple as that really.

Anonymous poster hash: 8ce13...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av latter! Dagens!! :-)

Anonymous poster hash: c9fd4...e2b

Jeg ler av din latter. Din latter er latterlig. LOL.

Anonymous poster hash: a1b6b...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fittes kjennes bedre ut rundt staken enn rumpe. Simple as that really. Anonymous poster hash: 8ce13...ca9

Ser ikke sammenhengen mellom det du skrev om biseksuelle og dette. :vetikke:

Å ha sex med menn er annerledes enn å ha sex med kvinner enten man er enig i dette eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slikt folk i skapet sier. Liker man å ha sex med menn, enten man er den aktive eller passive parten, så er det noe homofilt over det.



Anonymous poster hash: 46d64...9c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete kunnskapsløs teori. Svært mange "gays" som kun er aktive og aldri passive. Faktisk er det vanligere at biseksuelle er passive enn aktive siden de på den måten kan få noe annet fra menn enn hva de uansett kunne ha fått fra kvinner.

Anonymous poster hash: 8ce13...ca9

Kilde på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.

Anonymous poster hash: 45020...b6e

Bare tull han er homofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette?

Jeg hadde en samtale med en afghaner som sa han hadde knullet menn før. I sitt hjemland. Han påstod han ikke var homofil fordi han aldri var "receiver".

Går dere god for denne teorien? At du må motta for å være gay.

Anonymous poster hash: 45020...b6e

Haha, for noe reinspikka tull.

Anonymous poster hash: 1949e...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... for det første er det ikke en svart/hvitt-sak, homofili er en skala og de aller fleste er i det første kvartalet eller det siste. Heterofile menn kan være "litt homo".

For det andre er det nok av historier om menn som har sex med jenter de synes er dritstygge eller ikke er tiltrukket av i det hele tatt, fordi de vil ha sex. Kan fint være mulig.

Dessuten er det mange damer som kan ha sex med andre damer uten at folk mener de er homofile med en gang. Dette har med stigmaet rundt mannlige homofile og seksualiseringen av kvinnelige homofile å gjøre.

Seksualitet er veldig flytende og du får egentlig bare stole på det folk identifiserer seg som. Det er ikke din sak å diskutere ;)



Anonymous poster hash: 2b2e1...aee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og du er ikke zoofil hvis du bare gir og ikke tar imot fra dyr.

Anonymous poster hash: a1b6b...3f0

Hahaha, glimrende svar ;D

Anonymous poster hash: 1949e...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...