Gå til innhold

billig overnatting i London?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Polarlys

Hei!

Skal til London på seminar i oktober. Seminaret skal være i området Docklands. Jeg har ekstremt stram økonomi, og trenger veldig billig overnatting i nærheten av dette området. Er det noen som har erfaring med lav-budsjett overnatting i London? Jeg har prøvd å søke litt på nettet, men synes det er vanskelig å orientere seg, og de billigste stedene jeg finner er ikke nok billige...

Håpet å finne noe rimelig, slik at jeg kanskje kan ta noen dager ekstra, etter seminaret, da gjerne med mer sentral beliggenhet. Hvordan er det å bo på ungdomsherberge, evt. dele rom med andre? Hva gjør man med bagasjen på dagtid? Er det trygt å forlate den der?

Håper dere har noen tips.

Polarlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok satset på B&B. det pleier å være kjempebra. jeg har brukt ungdomsherberger både i Belfast, Edinburgh og i Lerwick. Men ikke i London. det var helt greit, og det beste: betalte ca 100 kr pr natt. På de stedene jeg har vært har de enten hatt skap til ting eller du har kunne satt dem igjen bak hos de ansatte. Har aldri blitt stjelt noe. Men jeg tok alltid med meg fotoapparat og pass uansett. Går ut i fra at det er litt dyrere i London, men du får nok overnatting til 150 kr natten. Du får også privatrom på disse herbergene, deet er litt dyrere. Har ligget mest opå sovesal med 20 andre og det går helt fint. Hoteller i London er knalldyrt. Sist vi var der så lå vi på et hotell på Earls Court, det var veldig dårlig, og veldig dyrt.. Betalte ca 600kr natten for et dobbeltrom... Var slett ikke værdt det. Det skal mye til om du klarer å finne et hotell til under 300kr pr pers, og da er det som regel så dårlig standard at du like gjerne kunne tatt med telt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...