Gå til innhold

Jeg liker ikke min datter!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bebreider meg selv utrolig mye og lurer på hvor min dårlige selvtillit stammer ifra. Jeg har aldri fått høre noe stygt og aldri blitt mobbet. Foruten om mamma sin psykiske vold. Hun favorittiserte søskenene mine hele veien og jeg fikk ikke gjort noe med det. Jeg var meg selv i utviklingen. Prøvde selvfølgelig bare å tilfredstille alle og bli perfekt. Men det er ikke før jeg ble 18 år at jeg virkelig innså at hun bare aldri kom til å like meg(Er 27 nå og føler det samme). Og jeg prøver å si til meg selv at jeg er flink, men det ligger så latent under huden min at jeg ikke er bra nok...... Og det kommer sånne setninger inn i hodet mitt som mamma har sagt fra da jeg var under 10.. "du er ikke snill"... "du er ikke noe musikalsk"... "du er ikke like flink på skolen som søsknene dine"... "kan du ikke sitte rolig sånn som søsknene dine?"......... Jeg og søsteren min hadde bursdag på samme dag og noen ganger har hun fått gaver mens jeg ikke fikk... Jeg har aldri forstått hvorfor, har tenkt at det var fordi jeg sa at jeg ikke ønsket meg noe.. Fordi jeg ikke ville være til bry...

Jeg bare føler meg så JÆVLIG mislykka og jeg vet at mamma er glad i meg (fordi hun har født meg),men at hun er så utrolig mye mer glad i søskene mine..

Håper du greier å ordne opp og finne en løsning så ikke datteren din sitter med samme følelse som meg om 15 år.....

Anonymous poster hash: bc599...c14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenk når hun kommer i puberteten...huff, stakkars dere. Har selv en lillesøster hele familien måtte lære å takle, og hun har blitt bedre ettersom vi har lært hvordan vi må behandle henne.

Anonymous poster hash: 3c727...ea7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...