Gå til innhold

Student mamma?


cass

Anbefalte innlegg

Studentforeldre 2004

Hei

Er du en mor/ far eller venter barn i løpet av student perioden.

Denne studentforelder undersøkelsen er et ledd i min Masteroppgave som omhandler studentforeldre. Oppgaven skal leveres i september. Formålet er å kartlegge behovet for et nettsted rettet hovedsaklig mot studenter som er eller er iferd med å bli foreldre.

Jeg er selv student og har to barn. Min datter er snart fire år å lillegutt er 9 måneder om 14 dager. Det finnes nok mange av oss rundt omkring i landet?

Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å gå inn på denne URL: http://tinyurl.com/yvhjv

For å svare på spørsmålene. Dette er en helt anonym undersøkelse, som kun tar kort tid å besvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en idé å sjekke oppfordringen din for skrivefeil? De var det mange av - og gir ikke noe seriøst inntrykk av oppgaven din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørreskjemaet må du gjøre noe med, det må kunne gå ann å swvare mer enn et alternativ, jeg har barn både i aldersgruppen 0-1 og 2-4, men får bare svar en av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne å prøvd å endre på undersøkelsen, men det lar seg ikke gjøre. Det beklager jeg veldig :cry:

Jeg har notert de tilbakemeldingene jeg fått.

Takk for at du tok deg tid til å gå inn på den. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...