smofie Skrevet 26. juli 2004 #21 Del Skrevet 26. juli 2004 Skal bare prøve dette jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smofie Skrevet 26. juli 2004 #22 Del Skrevet 26. juli 2004 Har mislyktes i dette hittil, prøver å sitere folk og bruker quote-knappene, men navnet på den som skrev innlegget kommer aldri med!!!!! Fikk jeg det til mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smofie Skrevet 26. juli 2004 #23 Del Skrevet 26. juli 2004 yeah beibi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 5. august 2004 #24 Del Skrevet 5. august 2004 Klarer jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #25 Del Skrevet 6. august 2004 Aaargh - hva gjør jeg galt? Trykker på Quote-knappen, kopierer teksten fra under med ctrl-c og limer inn med ctrl-v, så Quote-knappen igjen for å lukke sitatet. Hvorfor står ikke navn på forfatter, bare "sitat"? Hvordan gjør andre folk dette? xcvbnm,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå