Babi Skrevet 9. april 2014 #21 Skrevet 9. april 2014 Hei. Har et problem som gnager meg ganske så mye for tiden. Dette fordi at e har så lyst på samboeren min. Men det virker ikke som om han vil. Dette vil da ikke si at han ikke gjør meg k*t, for det gjør han daglig med vilje. Han tar, beføler og beføler gjerne med tungen på plsser han vet at jeg reagerer (ikke fra navelen og ned da. Der er det bare bittelitt tafsing av og til). Dette gjorde han seinest før vi egentlig skulle legge oss i kveld. Jeg fikk så lyst på han at det nesten gjorde vondt der nede. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke vil... da vi ble sammen hadde vi sex endel, men etter max 3 mnder så ville han ikke mere, og på fylla måtte jeg velge mellom å ha et forhold med han eller å være sexvenner. Valgte jo å være i et forhold med han. dette var for 1år og 7 måneder siden. Vi har snakket om at vi vil ha barn, det skjer jo ikle av seg selv holdt jeg på å si. Prøver å si i fra til han at når han tafser og sånn at jeg vil ha han da, og prøver å gjøre det samme på han men da vrir han seg unna og sier at han kan ikke bli kåt nå for han ska gjøre forskjellige ting. Jeg der i mot gjør det ikle noe med jeg kan bli kåt... det er iallfall hans filosofi. Har prøvd å si det til han at kan e bli det såå kan han, men neeei da... har også for ikke lenge siden spurt han hvorfor han ikle vil, og da har han sagt at det er fordi at siden jeg har hatt vondt så vill han ikle for det kunne jo hvert at jeg fikk vondt i akten (jeg har hatt en del vondt pga galleblæra som nå er fjernet og har ikle vondt lengre). Så sa han at vi kan ha det nå. Men det virker fortsatt ikke som han vil... det går fortsatt i den samme tralten med tafsing. Spesielt rett før vi ska legge oss. Da er det tafsing til omtrent han vett at e vil ha han såsier han god natt og legger seg. Mens jeg får ikke sove etterpå. Får jo ikke ordentlig svar hvorfor han ikke vil på en måte. Dette går veldig ut over selvtilliten min. Hva ska e gjøre? Vi har snakket om at vi ska gifte oss også. Kan det være at han ville "teste kua før han kjøper den"?Anonymous poster hash: 7f5f7...85d Anonymous poster hash: 7f5f7...85d Uff, kjenner til den, er utrolig frustrerende! Var en stund sexlivet hadde begynt å dabbe av. Det var etter en spesiell hendelse at dette begynte, noe jeg ikke var klar over. Vi løste det ved å snakke sammen, og fant ut at hendelsen utløste visse tanker hos han, knyttet til hans og min fortid osv. Det var flere ting som lå bak, ting han sleit med. Etter at vi fikk snakket ut gikk det litt bedre. Så du må gi det litt tid til å gå i orden også. Men det kjipe var jo at dette her skjedde akkurat i "fruktbarhetstiden" min så jeg forstår godt hvordan det føles for deg! Jeg ble rett og slett sint og frustrert, og han forstod ikke irritasjonen min... Kanskje det er en ide å snakke med han om hva som plager han i hverdagen? Kanskje han har prestasjonsangst (også på andre områder), eller rett og slett prøver å beskytte deg av frykt for at du får vondt? Kanskje du må si det klarere, at nå har du ikke vondt? Hvor lenge siden er det dere hadde sex?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #22 Skrevet 9. april 2014 Ja... når han gjør meg kåt om dagen, så har han som regel ting han ska gjøre. Som feks at han må lage mat eller sette inn i oppvaskmaskinen eller så gjør han det før gan ska av gåre. Da kan jo ikke jeg gjøre noe tilbake (så skal det sant og sies at jeg blir en smule klumsete så da "må han gjøre det jeg skulle ha gjort"). Det er jo ikke bare før vi ska sove han gjør det... men det er da det blir mye av det på en gang. Så mye at jeg mange ganger ikke får sove. Så det han ska da lår vi har lagt oss er egentlig bare sove... og da kan jo ikke han være kåt får da får han jo ikke sove...? Dette er hans logik ikke min... skjønner ikke så mye av den. Så vil gjerne ha litt hjelp til å kanskje forstå den. Synes det hele er veldig rart, og er absolutt ikke vant til dette fra mine forhold før dette...Anonymous poster hash: 7f5f7...85d Har det vært slik hele tiden? Og man får faktisk bedre søvnkvalitet og sovner fortere etter å ha fått utløsning mange mannfolk kan skrive under på den. Anonymous poster hash: 620aa...217
Babi Skrevet 9. april 2014 #23 Skrevet 9. april 2014 Du kunne ikke prøvd å ta igjen med samme mynt da? Egentlig en barnslig taktikk, men den kan være effektiv likevel. Ikke alle skjønner hva som er problemet før de får kjenne det på kroppen selv. Kle deg opp i det mest sexy du kan finne, ta på ham, begynn på en bj før du avbryter med "nei, nå har jeg ikke tid til mer, jeg må [sett inn]". Kanskje rett før en avtale med venninner, slik at du faktisk må reise? Henvis gjerne til "jeg vil gjøre deg så kåt at du ikke får gjort noe som helst". Et eller annet sånt. Og, selvsagt i følge med en rolig prat om at du gjør dette for å prøve å vise ham hvordan du har det. For all del, å bli pirret opp gjennom en hel dag til man tigger om mer kan være veldig godt, men bare så lenge man faktisk får utløsning til slutt. Ikke når det gjentar seg dag etter dag, det blir som å gi en dehydrert person bare litt vann hver gang. Akkurat nok til å bli tørst, aldri nok til å få dekket tørsten.Eller har du egne leketøy? Lås deg inne på badet/soverommet og løs frustrasjonen selv Sånn "neivel, hvis du ikke vil ha meg, så får jeg bare ordne det selv " Eller du kan jo si det, i alle fall, at hvis det er sånn han skal fortsette å være, kan du like gjerne gå på soverommet og ordne deg på egenhånd, for dette gidder du ikke mer. Nå har jeg som sagt opplevd lignende (heldigvis bare midlertidig, i en "krisesituasjon") men har aldri falt meg inn å løse det på denne måten. Det er som regel nærheten som følger med sex som jeg er interessert i, ikke selve utløsningen... Hvis jeg kan si det slik
Gjest Allergikeren Skrevet 9. april 2014 #24 Skrevet 9. april 2014 Nå har jeg som sagt opplevd lignende (heldigvis bare midlertidig, i en "krisesituasjon") men har aldri falt meg inn å løse det på denne måten. Det er som regel nærheten som følger med sex som jeg er interessert i, ikke selve utløsningen... Hvis jeg kan si det slik Jeg skjønner hva du mener. Men det virker ikke som at det hjelper å snakke med ham om det heller. Hun har sagt fra om at hun ikke får vondt lenger, at hun ikke gidder å bli kåtet opp sånn gang på gang, og hun har prøvd å kåte ham opp på samme måte. Alt dette uten å lykkes, fyren skjønner ikke at det er vanskelig for henne. Og det hadde nok sittet langt inne hos meg også å faktisk gjøre det, men jeg hadde nok etter hvert prøvd ganske hardt å late som. Det kan jo selvsagt hende at hun ikke har kommunisert det riktig. Men ut fra det hun sier her, virker det i alle fall som at hun har sagt ganske klart ifra om at hun ikke vil være med på dette. Når det ikke funker, hva gjør man da? Bortsett fra å innstille seg på at det aldri mer blir sex, og "skru av tenninga"? Da kan han jo for så vidt tafse så mye han vil, og hun slipper å bli seksuelt frustrert. Men da risikerer man jo at når han da endelig faktisk vil ha sex med henne, så skjønner hun det ikke fordi hun tror han bare skal erte henne fra vettet enda en gang. Til slutt gidder han ikke tafse mer fordi han ikke får noensomhelst reaksjon i det hele tatt, hun rører ikke ham fordi stakkaren har jo aldri tid til å bli kåt, og så sitter de der, da ...
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #25 Skrevet 9. april 2014 Ts her..... Funker ikke å ta av silkehanskene... han tar ikke hintet og tror det er en del av " spillet" (om man kan kalle det det) hvor jeg da liksom gjør det for å tirre på han... han skjønner ikke at e ikke vil, for det virker som om det at jeg går der i fra og sier i fra at jeg vill ikke at han ska gjøre meg kåt bare gjør han mere opptatt av å gjøre meg nettopp det... så gruer jeg meg for alle situasjoner som tilsier at han ska tafse... vil helst ikke legge meg, og er sjele glad de gangene han er hos kameraten i gata her, for da får jeg litt fri... det ska jo ikke være sånn...? Hjeeeeelp!!!!! Jeg blir gal her... 1 år og 9 måneder med det derre greiene der nå.... klarer ikke å ligge i senga med tårer i øynene og stor klump i halsen mere. Anonymous poster hash: 7f5f7...85d hallo. Det er derfor jeg sier du ikke skal hinte men be han om å gi faen. Rett ut. Skrik til han om du må. Det er det jeg mener med å ta av silkehsnskene. Klar tale. Da må han jo skjønne at det ikke er et spill 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #26 Skrevet 9. april 2014 Tror ikke det ligge noe særlig bak. Gjør mye av det samme med dama. Merker bare at jeg ikke gidder. Det er så ekkelt etter orgasme og hun ligger der ved siden av meg. KAn ikke forklare, men vil helst slippe. Har ingenting med henne å gjøre da. Anonymous poster hash: c4822...c98
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #27 Skrevet 9. april 2014 Tror ikke det ligge noe særlig bak. Gjør mye av det samme med dama. Merker bare at jeg ikke gidder. Det er så ekkelt etter orgasme og hun ligger der ved siden av meg. KAn ikke forklare, men vil helst slippe. Har ingenting med henne å gjøre da.Anonymous poster hash: c4822...c98 ekkelt? Hva er det som er ekkelt? Noen folk burde jobbe med sine issues ass. Desduten gidder du ikke å ha sex ikke ert opp partneren da. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #28 Skrevet 9. april 2014 ekkelt? Hva er det som er ekkelt? Noen folk burde jobbe med sine issues ass. Desduten gidder du ikke å ha sex ikke ert opp partneren da. Prøver jo bare å vise at jeg er glad i henne.....herregud.Anonymous poster hash: c4822...c98
Babi Skrevet 9. april 2014 #29 Skrevet 9. april 2014 Tror ikke det ligge noe særlig bak. Gjør mye av det samme med dama. Merker bare at jeg ikke gidder. Det er så ekkelt etter orgasme og hun ligger der ved siden av meg. KAn ikke forklare, men vil helst slippe. Har ingenting med henne å gjøre da.Anonymous poster hash: c4822...c98 Da bør du egentlig få hjelp til å finne ut hvorfor du synes det er ekkelt. Er det noe skam forbundet med orgasme? Noe som stammer fra barndom? Jeg sleit en god stund med den biten men dette kan man jobbe med. Ikke lurt å drøye det for lenge da det faktisk kan gå utover forholdet. Kan hende hun synes det er OK nå men det kan rett og slett bygge seg opp frustrasjon etterhvert. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #30 Skrevet 9. april 2014 Prøver jo bare å vise at jeg er glad i henne.....herregud.Anonymous poster hash: c4822...c98 hvordan viser du det ved å terge henne opp for ikke å gi henne utløsning? Det er skikkelig bedritent gjort. Hva om noen gjorde det mot deg? 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #31 Skrevet 9. april 2014 hvordan viser du det ved å terge henne opp for ikke å gi henne utløsning? Det er skikkelig bedritent gjort. Hva om noen gjorde det mot deg? mener jo ikke å terge henne opp da. vil jo bare gi henne oppmerksomhet. det er kanskje ikke bra, men det er vertfall ikke ondt ment.Anonymous poster hash: c4822...c98
Gamerfrue Skrevet 9. april 2014 #32 Skrevet 9. april 2014 mener jo ikke å terge henne opp da. vil jo bare gi henne oppmerksomhet. det er kanskje ikke bra, men det er vertfall ikke ondt ment.Anonymous poster hash: c4822...c98 Hvis du skal vise henne oppmerksomhet, så gi henne blomster, ta henne med på kino eller lag en bedre middag til henne - IKKE pirr henne opp til bristepunktet for så å gå og gjøre noe annet mens du lar henne stå frustrert igjen, det er forjævlig. Da burde du fullføre, om ikke med sex, så med hånda feks - det må være lov å terge litt på hverandre i løpet av en dag uten at det leder til senga, men når typen går i fra deg hver gang han har fått deg på kanten er det bare dritkjipt! Det fungerer motsatt at å vise henne oppmerksomhet - det kommer til å få henne til å føle seg nedfor og ignorert. 5
zingeling Skrevet 9. april 2014 #33 Skrevet 9. april 2014 Noen forhold altså.... og utrolig hva folk,spesielt noen kvinner finner seg fra menn de er sååååå glad i... 3
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #34 Skrevet 9. april 2014 mener jo ikke å terge henne opp da. vil jo bare gi henne oppmerksomhet. det er kanskje ikke bra, men det er vertfall ikke ondt ment.Anonymous poster hash: c4822...c98 går an å gi oppnerksomhet uten å tafse på en seksuell måte. Om du først gjør det kan du la henne få komme selv om du ikke vil komme. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå