Gå til innhold

han vil ikke...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har et problem som gnager meg ganske så mye for tiden. Dette fordi at e har så lyst på samboeren min. Men det virker ikke som om han vil.

Dette vil da ikke si at han ikke gjør meg k*t, for det gjør han daglig med vilje. Han tar, beføler og beføler gjerne med tungen på plsser han vet at jeg reagerer (ikke fra navelen og ned da. Der er det bare bittelitt tafsing av og til). Dette gjorde han seinest før vi egentlig skulle legge oss i kveld. Jeg fikk så lyst på han at det nesten gjorde vondt der nede. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke vil... da vi ble sammen hadde vi sex endel, men etter max 3 mnder så ville han ikke mere, og på fylla måtte jeg velge mellom å ha et forhold med han eller å være sexvenner. Valgte jo å være i et forhold med han. dette var for 1år og 7 måneder siden. Vi har snakket om at vi vil ha barn, det skjer jo ikle av seg selv holdt jeg på å si. Prøver å si i fra til han at når han tafser og sånn at jeg vil ha han da, og prøver å gjøre det samme på han men da vrir han seg unna og sier at han kan ikke bli kåt nå for han ska gjøre forskjellige ting. Jeg der i mot gjør det ikle noe med jeg kan bli kåt... det er iallfall hans filosofi. Har prøvd å si det til han at kan e bli det såå kan han, men neeei da... har også for ikke lenge siden spurt han hvorfor han ikle vil, og da har han sagt at det er fordi at siden jeg har hatt vondt så vill han ikle for det kunne jo hvert at jeg fikk vondt i akten (jeg har hatt en del vondt pga galleblæra som nå er fjernet og har ikle vondt lengre). Så sa han at vi kan ha det nå. Men det virker fortsatt ikke som han vil... det går fortsatt i den samme tralten med tafsing. Spesielt rett før vi ska legge oss. Da er det tafsing til omtrent han vett at e vil ha han såsier han god natt og legger seg. Mens jeg får ikke sove etterpå.

Får jo ikke ordentlig svar hvorfor han ikke vil på en måte. Dette går veldig ut over selvtilliten min. Hva ska e gjøre? Vi har snakket om at vi ska gifte oss også. Kan det være at han ville "teste kua før han kjøper den"?

Anonymous poster hash: 7f5f7...85d

Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hm, det der hørtes utroolig merkelig ut. Så, han sier han kan ikke bli kåt fordi han har ting han må gjøre? Men tafsingen skjer som oftest når dere skal sove? Hva er det liksom han skal "gjøre" da? Dere skal jo legge dere? Nei, det der skjønte jeg ikke mye av!

• Liker 3
Skrevet

Ja... når han gjør meg kåt om dagen, så har han som regel ting han ska gjøre. Som feks at han må lage mat eller sette inn i oppvaskmaskinen eller så gjør han det før gan ska av gåre. Da kan jo ikke jeg gjøre noe tilbake (så skal det sant og sies at jeg blir en smule klumsete så da "må han gjøre det jeg skulle ha gjort"). Det er jo ikke bare før vi ska sove han gjør det... men det er da det blir mye av det på en gang. Så mye at jeg mange ganger ikke får sove. Så det han ska da lår vi har lagt oss er egentlig bare sove... og da kan jo ikke han være kåt får da får han jo ikke sove...? Dette er hans logik ikke min... skjønner ikke så mye av den. Så vil gjerne ha litt hjelp til å kanskje forstå den. Synes det hele er veldig rart, og er absolutt ikke vant til dette fra mine forhold før dette...

Gjest Allergikeren
Skrevet

Neste gang hadde jeg sagt noe sånt som "nå bør du ikke fortsette med [sett inn tafsemetode] hvis du ikke har tenkt å gå videre med meg ...". Jeg hadde også tatt opp i en setting utenom at jeg finner det utrolig frustrerende å bli kåtet opp slik uten å få noen form for utløsning.

Jeg hadde også spurt om den logikken hans om at han ikke kan kåtes opp fordi han må gjøre andre ting. Du også har vel andre ting å gjøre, sånn sett? Hva mener han egentlig med alt dette?

For the record; det er like ufint av kvinner å kåte opp sine menn uten å gjøre mer med det, som det er at menn kåter opp kvinnene og lar det være med det.

Skrevet

Ja det ska e gjøre.det er jo det jeg har. Jeg har ikke peiling på hva som er meningen med alt dette. Det er rett og slett bare veldig frustrerende at han gjør det...

vet liksom ikke om han gjør det for å se om e fortsatt tenner på han eller ikke, eller at han gjør det for å være slem.

Jeg er begynt å tenke ååå nei ska han gjøre meg kåt igjen nå når han begynner å tafse. Det er jo ikke bra. Blir jo sånn at tilslutt så bare tenner jeg ikke på det lengre, og trekker meg unna

Også den dagen han kanskje vil tror jeg at det er det samme vaset som vanlig, og bare sier slutt e gidder ikke at du bare ska gjøre sånn.

Jeg vil rett og slett ikke ha det sånn lengre... det som er det værste er at han ikke tar hintet når jeg sier at jeg vil ha han og at det er slemt å bare gjøre meg kåt. mange kvelder ender i lydløse tårer da han har snudd seg for å sove... det ska jo ikke være sånn...

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt sur og sagt at dersom han ikke vil ha sex så får han ikke tafse heller. Hadde dyttet han vekk neste gang han begynner å tafse om jeg var deg og blitt rettlig sur.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Ts her igjen for å klage litt til... hehehehe... nei men til alvoret... jeg har nå prøvd å prate med han im det på er rolig måte. Meen neeeeeeeeeeei da.... det gikk ikke han bare fortsatte.... "du ska ikke noe i dag" jo e ska noe i dag tenk.... det vet han... men han vil gjøre "meg så kåt at jeg ikke får gjort noen ting i dag" han ga seg etterhvert i sta da.... men det var fordi han var lei av å ligge i senga regner jeg med... jeg er så frustrert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....

Skrevet

Hvorfor godtar du det?

Anonymous poster hash: c6726...28e
  • Liker 3
Gjest Allergikeren
Skrevet

Ts her igjen for å klage litt til... hehehehe... nei men til alvoret... prøvd å prate med han im det på er rolig måte. Meen neeeeeeeeeeei da.... det gikk ikke han bare fortsatte.... "du ska ikke noe i dag" jo e ska noe i dag tenk.... det vet han... men han vil gjøre "meg så kåt at jeg ikke får gjort noen ting i dag" han ga seg etterhvert i sta da.... men det var fordi han var lei av å ligge i senga regner jeg med... jeg er så frustrert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....

Du kunne ikke prøvd å ta igjen med samme mynt da? Egentlig en barnslig taktikk, men den kan være effektiv likevel. Ikke alle skjønner hva som er problemet før de får kjenne det på kroppen selv.

Kle deg opp i det mest sexy du kan finne, ta på ham, begynn på en bj før du avbryter med "nei, nå har jeg ikke tid til mer, jeg må [sett inn]". Kanskje rett før en avtale med venninner, slik at du faktisk må reise? Henvis gjerne til "jeg vil gjøre deg så kåt at du ikke får gjort noe som helst". Et eller annet sånt. Og, selvsagt i følge med en rolig prat om at du gjør dette for å prøve å vise ham hvordan du har det. For all del, å bli pirret opp gjennom en hel dag til man tigger om mer kan være veldig godt, men bare så lenge man faktisk får utløsning til slutt. Ikke når det gjentar seg dag etter dag, det blir som å gi en dehydrert person bare litt vann hver gang. Akkurat nok til å bli tørst, aldri nok til å få dekket tørsten.

Eller har du egne leketøy? Lås deg inne på badet/soverommet og løs frustrasjonen selv :P Sånn "neivel, hvis du ikke vil ha meg, så får jeg bare ordne det selv :) " Eller du kan jo si det, i alle fall, at hvis det er sånn han skal fortsette å være, kan du like gjerne gå på soverommet og ordne deg på egenhånd, for dette gidder du ikke mer.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ts her igjen for å klage litt til... hehehehe... nei men til alvoret... jeg har nå prøvd å prate med han im det på er rolig måte. Meen neeeeeeeeeeei da.... det gikk ikke han bare fortsatte.... "du ska ikke noe i dag" jo e ska noe i dag tenk.... det vet han... men han vil gjøre "meg så kåt at jeg ikke får gjort noen ting i dag" han ga seg etterhvert i sta da.... men det var fordi han var lei av å ligge i senga regner jeg med... jeg er så frustrert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....

herregud da jente. Det er din kropp. Han har ikke rett til å bare tafse og ta for seg. Nå tar du silkehanskene av. Det hjelper ikke å snakke rolig til han. Da må sterkere midler til. Si rett ut at dette her gidder du ikke mer og dytt han vekk når han begynner.
  • Liker 3
Skrevet

Det er din kropp - ikke la han tafse på deg når du vet hvordan han blir. Ta vekk hånda hans, gå ut av rommet om du må. Det høres jo ut som han bare vil plage deg..

• Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.....

Funker ikke å ta av silkehanskene... han tar ikke hintet og tror det er en del av " spillet" (om man kan kalle det det) hvor jeg da liksom gjør det for å tirre på han... han skjønner ikke at e ikke vil, for det virker som om det at jeg går der i fra og sier i fra at jeg vill ikke at han ska gjøre meg kåt bare gjør han mere opptatt av å gjøre meg nettopp det... så gruer jeg meg for alle situasjoner som tilsier at han ska tafse... vil helst ikke legge meg, og er sjele glad de gangene han er hos kameraten i gata her, for da får jeg litt fri... det ska jo ikke være sånn...? Hjeeeeelp!!!!! Jeg blir gal her... 1 år og 9 måneder med det derre greiene der nå.... klarer ikke å ligge i senga med tårer i øynene og stor klump i halsen mere.

Skrevet

Jeg hadde nok revurdert hele forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hvorfor godtar du det? Anonymous poster hash: c6726...28e [/iquote]

godtar det ikke, han bare tar seg til rette.... igjen, igjen og igjen... spiller ikke noen rolle hva jeg sier eller gjør... meeeeeeeen får aldri kommet til å gjøre det samme på han, da vrir han seg unna sler og sier spøkefult "elskling da, kan ikke bli kåt nå" og tafser litt mere på meg. Så pleier jeg da å si at det er sleipt at jeg kan bli kåt og ikke han. for å så prøve å komme meg vekk fra tafsingen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok revurdert hele forholdet.

har gjort det maaaaange ganger... Problemet er bare at e er for gla i han...

Skrevet

har gjort det maaaaange ganger... Problemet er bare at e er for gla i han...

Sjelden jeg sier dette, men etter å ha lest hva du har skrevet her så må du skaffe deg ryggrad.

Skal du virkelig fortsette i dette forholdet? Gifte deg med han? Hvordan skal dere lage de barna dere har snakket om da?

Tror du virkelig han vil forandre seg? Tror du virkelig du kommer til å våkne opp en dag og være tilfreds med slik du har det?

Ikke vær tafatt, svak og liten. Reis deg opp og sett hardt mot hardt, og da mener jeg virkelig hardt.

• Liker 2
Skrevet

Har dere aldri sex? Dette kan du da ikke finne deg i!

Skrevet

Folk finner seg i fucking hvasomhelst! :vetikke:

• Liker 3
Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg stemmer fortsatt for å låse seg inne på soverom eller bad og ordne seg selv, så han hører det. Eller i alle fall fake at du gjør det. Om han gjør det når dere legger dere, står du opp og går på badet når han har snudd ryggen til. Ta med leketøy, eller gå i dusjen hvis det funker bedre for deg. Og sørg for at han hører litt sukking og stønning. Så kler du litt på deg hvis dere vanligvis sover nakne, gjerne den mest usexy pysjen du har, og legger deg igjen.

Skrevet

Han hadde gått meg på nervene, hadde blitt fryktelig sint til slutt. Skjønner ikke hvordan du holder ut :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...