Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Eneste er vel at mannen krever at jeg er den ansvarlige for å tømme søpla på badet, men det er fullt forståelig :P

Som mange andre her skjønner jeg ikke helt det med å ha en pose, hva det hadde med saken å gjøre.

Anonymous poster hash: de245...327
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Dette er ikke uvanlig men heller vanlig så skjønner ikke hvorfor du tror din forlovede er spesiell på det området. Mensen får vi jo, har aldri opplevd at mannfolka griner på nesa når man har den. Du forherliger hele greia jo

Anonymous poster hash: 5fb81...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen rare bilder i hodet.. :skratte: Var mye rart her. Er det virkelig så vanskelig å legge et bind i en pose at man må ha hjelp til det? Lagre bind på soverommet/stua? Ikke vaske hendene etterpå?! Blir litt småkvalm igrunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

TS gratulerer! Du har klart å lage en KG-klassiker! :D

Ja denne tråden blir vel en like sgor klassiker som tråden som handler om at kjøtt og muskler ikke er det samme, og ketchup-tråden :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...

Før man har prøvd å ligge i en dam av oppkast og avføring med matforgiftning på en romantisk ferie, mens mannen må bære deg inn i dusjen med klær på, for så å vaske opp etter deg, har du ikke forsøkt et unikt forhold.

Neida. Jeg synes det er supert at dere er så trygge på hverandre i en ung alder og tidlig i forholdet, det lover godt for et langt samliv der man på ett eller annet tidspunkt får se alle sider av den andre parten.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sånne "flasker" på Nytt&Nyttig, så slipper dere å gå på do også! Har dere bøtte/balje ved sengen, så slipper dere å gå helt til badet for å tømme de så ofte!

Anonymous poster hash: 45207...f20
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Vil også nevne at jeg har så store smerter at jeg kaldsvetter å ligger i fosterstilling . Jeg "spiser" tablett pakker . Jeg har ofte måttet bli hjemme fordi jeg er helt slått ut . Han passer på meg som en hauk, Men jeg klarer å skifte å vaske hender på egenhånd altså ærlig talt !

Anonymous poster hash: 2281a...8ff

Jeg kasta opp av smerter i natt jeg. Var likevel ikke hjemme :P Selv om jeg har endometriose og det er blitt så ille at jeg må operere, så er det bare og ta seg litt paracet og cataflam og bite smertene i seg. Er tross alt ikke smittsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Du har en fyr som tar vare på deg, og det føles "unormalt"?

Hva faen feiler det folk i dag?

Anonymous poster hash: 28e7f...151

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne tråden blir vel en like sgor klassiker som tråden som handler om at kjøtt og muskler ikke er det samme, og ketchup-tråden :ler:

Det var disse trådene som dukket opp i mitt hode og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fyr som tar vare på deg, og det føles "unormalt"?

Hva faen feiler det folk i dag?

Anonymous poster hash: 28e7f...151

Les resten...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur jeg dauer av latter jeg! Må bare takke for alle kommentarene her!!!!

Mannen min bryr seg ikke om jeg har mensen, og har sett meg skifte tamponger (selvfølgelig på badet!).

Hvem i all verden skifter blodige bind i senga mens mannen holder opp en pose????

Vi har vært igjennom mye sammen vi, mannen min har prolapser i ryggen med isjias-kramper, og har falt om med kramper på do noen ganger, har måtte løfta han opp mens han har buksa på knea. Men ville ikke skifta blodige bind i senga fordet liksom?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Etter å ha vært medlem av kg i mange år tenkte jeg for en stund siden at nå er alle trådene bare kopier av tidligere tråder.

Så leser jeg denne. :ler:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skifte bind i senga og samle bind med mensblod i en gjemt pose på soverommet er like ekkelt som å bæsje i senga og spare bæsjen i en pose gjemt på soverommet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns generelt dette innlegget bare var helt idiotisk. Helt greit at samboer/kjæreste ikke bryr seg om mensen og bind og det at du skifter foran han. Men som alle andre sier så er det kvalmt å ha en pose med brukte bind på soverommet i en uke, der hvor samboeren din hjelper deg å holde posen åpen fordi du syns det er for kaldt å gå på do... Hvorfor trenger du hjelp til å hole posen åpen i det hele tatt lurer jeg på?? Det er ikke akkurat noe å være stolt over. Jeg dør av latter.

Anonymous poster hash: 22dfd...033
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det går an å ha dagbok her på kvinneguiden. Kan du være så snill å vurdere det? Jeg hadde lest hver dag!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...