AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #401 Del Skrevet 10. desember 2020 Herregud noe så barnslig Anonymkode: 35c0f...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. desember 2020 #402 Del Skrevet 10. desember 2020 "Til glede for nye lesere" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #403 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg skjønner ingenting av dette her... For meg er det denne: "får lov å kaste bind i en pose" Den mest absurde og komiske tråden ever! Takk for at den lever....fortsatt 🤣 Anonymkode: c61c3...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #404 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 10.7.2019 den 11.28): Kan vel oppdatere litt da, siden jeg er trådstarter. LOL å tenkte på dette var vår situasjon for 5 år siden 😍 Vi er nå gift og har et barn på noen år. Har faktisk mistet mensen, grunnet amming og diverse, men still going strong vil jeg si. Vi er like forelsket og hadde forresten en kjapp en før han dro på jobb ❤️ Hilsen TS. Anonymkode: 5136c...a23 Er du et oppegående menneske i full jobb og med sosial krets? Beklager - men lurer veldig. Anonymkode: c61c3...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 11. desember 2020 #405 Del Skrevet 11. desember 2020 Apocalypte skrev (På 24.2.2014 den 1.09): Jeg forundrer meg over folk som samler bind i en pose i dagesvis jeg men....det stinker jo! Altså jeg ler på meg hemoroider her jeg ligger 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 11. desember 2020 #406 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.2.2014 den 1.44): Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! 🙂 Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg 🙂 takk for meg 🙂 Anonymous poster hash: 09750...0d5 Er du seriøs? Hva.......f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 11. desember 2020 #407 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.2.2014 den 1.44): Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! 🙂 Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg 🙂 takk for meg 🙂 Anonymous poster hash: 09750...0d5 Er du seriøs? Hva.......f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #408 Del Skrevet 11. januar 2021 Vet jeg har lest denne tråden før, men flere år siden. Så trodde den var dødd ut. Ble bare mer og mer måpende og lo, etterhvert som jeg bladde gjennom slutten og så at det ikke var tilfellet 😅 For en tråd, men en god latter er ikke dumt da 😁 Anonymkode: 63a90...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #409 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 4.03): Er du et oppegående menneske i full jobb og med sosial krets? Beklager - men lurer veldig. Anonymkode: c61c3...0fd TS her. Nei, jeg er tilbakestående og godter meg over de uføre trygdene jeg får. Ufør ble jeg selvfølgelig etter at jeg fortalte om at jeg setter bind i pose... 😒 forøvrig så er ikke dette et «problem» lenger, vi har flyttet og nå har jeg et bad tilknyttet soverommet. Merkelig hvor god råd man får med statens penger Anonymkode: 5136c...a23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #410 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): TS her. Nei, jeg er tilbakestående og godter meg over de uføre trygdene jeg får. Ufør ble jeg selvfølgelig etter at jeg fortalte om at jeg setter bind i pose... 😒 forøvrig så er ikke dette et «problem» lenger, vi har flyttet og nå har jeg et bad tilknyttet soverommet. Merkelig hvor god råd man får med statens penger Anonymkode: 5136c...a23 Du har jo ikke samme anonymkode som TS. Anonymkode: 0836f...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #411 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har jo ikke samme anonymkode som TS. Anonymkode: 0836f...855 TS her igjen. Og da har du ikke lest hele tråden. Byttet konto, har samme anonymkode som oppdateringen desember 2019... Anonymkode: 5136c...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #412 Del Skrevet 5. januar 2023 Oi. Flere som aldri har lest denne? 🙈 TS, hvordan går det i dag? (seriøst spørsmål, siden du har oppdatert noen ganger) 😊 Anonymkode: 62f29...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå