Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.9.2016 den 21.55, Boomonster skrev:

Ville heller satt spørsmålstegn med hvor godt og sunt forholdet til folk som må drite foran hverandre er. 

Sånt er nok for spesielt interesserte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 24.2.2014 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

I all verden! Stinker det ikke når du lar posen ligge i dagesvis?

Anonymkode: c38c2...f6b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok ungt å tro at ingen andre er forelska og har det flott i sitt forhold, og tro at det er unikt å vise dama omsorg under mensen. Det er nok ganske vanlig, med mindre man har handla litt for lite i empati-butikken. Dette minner meg litt om menn som forteller at de har så fantastisk dame fordi hun lager smørbrød til dem og lar dem se på tippekampen. Det er faktisk helt normalt å være hyggelig, grei og omsorgsfull, særlig mot dem en er nærest. Noe annet er faktisk litt sykt. 

Anonymkode: 5715a...21f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 9/11/2016 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg har alltid hatt lyst til å skifte tampong på kjæresten, men har til nå blitt nektet.

Jeg er oppriktig interessert i å lære og vil kjenne hvordan det er, jeg har sett utallige videoer og illustrasjoner på nett, samt lest meg opp på det som trengs, så jeg føler meg godt forberedt.

Synes dere hun bør la meg prøve? Vi har vært sammen i snart ti år, og jeg maser ikke, sist jeg spurte var flere år siden.

Anonymkode: b38b2...e09

Er ikke det noe som brødre lærer å gjøre på søstrene sine før de gjør det på kvinner utenfor familien?

Anonymkode: d963c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker
På 24.2.2014 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Heldige du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.2.2014 den 0.33, skreppamedleppa skrev:

Jeg sover naken som vanlig bare med tampong, null stress. Han lager god te og har fylt vannflasken et par ganger, vi kjører brannbil enkelte ganger og ingen av oss kunne brydd oss mindre. Han tar med seg en pakke ob med hjem fra butikken og det er noe han ikke synes er det spor rart, hvorfor skulle han synes det?

Så vi er på samme måten, tror det blir litt slik om man våger å være trygg på hverandre, det gjør vel de fleste etter en stund.

Selvsagt ikke det mest sexy med blodflekk i sengen, men har han valgt i bli sammen med en dame så har han det, og vi vil heller ligge nakne sammen enn å sove med store pysjer på og det har skjedd, da vasker en av oss lakenet og gjør ikke stor ståhei ut av det.

Tror som andre sier at dette ikke er så veldig unikt men selvsagt noen både kvinner og menn mener det nok er litt ekkelt og for all del de om det men her som sagt er vi ganske trygg sånn sett heldigvis.

Så bra! :) Skulle ønske at alle menn var like greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) Skulle ønske at alle menn var like greie.

Det gikk et år så måtte du dra opp igjen denne tråden ja 😂

Anonymkode: e0f4a...9e4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen min hadde gjerne sex under mensen. Samboeren min viker unna så fort jeg nevner mensen, haha. 

Anonymkode: 3279d...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk et år så måtte du dra opp igjen denne tråden ja 😂

Ikke visste  jeg at det var ganske nøyaktig et år siden sist tråden var oppe  og gikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke visste  jeg at det var ganske nøyaktig et år siden sist tråden var oppe  og gikk :) 

Altså, hva er det du sitter å søker på når du får opp såppas gamle tråder som du svarer på? 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha, ha, 5 år senere, still going😁👏

Eks sa han hadde en hemmelig drøm, som var å få drikke alt blodet under sex når jeg hadde mensen. Han mente det måtte være den ulitmate kjærlighetserklæringen og kjærlighetsgaven fra meg til ham.

Vi er ikke sammen i dag, for å si det slik👌

Anonymkode: a6cf1...ca8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha, ha, 5 år senere, still going😁👏

Eks sa han hadde en hemmelig drøm, som var å få drikke alt blodet under sex når jeg hadde mensen. Han mente det måtte være den ulitmate kjærlighetserklæringen og kjærlighetsgaven fra meg til ham.

Vi er ikke sammen i dag, for å si det slik👌

Anonymkode: a6cf1...ca8

🤮🤮🤮🤮

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2014 den 1.47, Snowblind skrev:

Syns fortsatt det er rart å ikke kaste posen på en uke...

Og enda verre, å ha den liggende på soverommet... 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva er det du sitter å søker på når du får opp såppas gamle tråder som du svarer på? 😂

Jeg kom plutselig på denne tråden etter å ha lest dette  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.2.2014 den 1.27, lillemy01 skrev:

Sambo her bryr seg ingenting om mensen. Vi har like mye sex og han hadde gjerne slikket meg og men der sier jeg stopp. Men vanlig samleie spiller jo ingen rolle. Er jo bare å gå og vaske den etterpå blør ikke flere liter akkurat uansett.

Du må blø svært lite...jøss...når jeg blør så er det blod bad, kunne umulig hattt sex eller noe under mensen når det er på det værste.

Anonymkode: 2f775...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Virker ikke som om ts har et unikt forhold på noe som helst måte. Det skal gjøre vondt på en god måte å elske noen. Det er sånn følelsen "elske" kjennes ut bare. 

Det høres heller ganske sttengt ut "får lov" til å ha en pose med bind... gratulerer

Jeg hadde sex med begge eksene mine med mensen, de har ikke syntes at det har vært noe rart eller ekkelt, selvom hele penisen ble dekket av blod. De har heller ikke brydd seg om den oben de muligens nesten tråkker på når de står opp for å vaske seg og hente våtservietter til meg 🤪 

Aldri opplevd at menn anser mensen som noe hinder eller ekkelt. 

Anonymkode: 44ed8...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må blø svært lite...jøss...når jeg blør så er det blod bad, kunne umulig hattt sex eller noe under mensen når det er på det værste.

Anonymkode: 2f775...31f

Tenk at folk er forskjellige da du 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Virker ikke som om ts har et unikt forhold på noe som helst måte. Det skal gjøre vondt på en god måte å elske noen. Det er sånn følelsen "elske" kjennes ut bare. 

Det høres heller ganske sttengt ut "får lov" til å ha en pose med bind... gratulerer

Jeg hadde sex med begge eksene mine med mensen, de har ikke syntes at det har vært noe rart eller ekkelt, selvom hele penisen ble dekket av blod. De har heller ikke brydd seg om den oben de muligens nesten tråkker på når de står opp for å vaske seg og hente våtservietter til meg 🤪 

Aldri opplevd at menn anser mensen som noe hinder eller ekkelt. 

Forstår ikke dette jeg. Typen til TS "skifter på" henne og typen din fikser våtservietter til deg. Jeg vil ordne meg selv jeg når jeg har mensen, er jeg gal? 😂

Anonymkode: e49f6...7d6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke dette jeg. Typen til TS "skifter på" henne og typen din fikser våtservietter til deg. Jeg vil ordne meg selv jeg når jeg har mensen, er jeg gal? 😂

Anonymkode: e49f6...7d6

Når du ligger der med sæd inni dåsa og har mensen i tilleg så er det ikke så lurt å reise seg opp før man har tørka vekk. 

Å bli skiftet på er bare sært og merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...