Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har du greid å bli fire år eldre på to og et halvt år forresten trådstarter? :P

Anonymkode: dd93d...669

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tar ikke våkne kvelder med baby når han må vekke deg for at du skal skifte bleie.

Shitt, visste ikke at man kun var våken med baby for å skifte bleier! Trodde det handlet om andre ting som feber, sult, døgnrytme og diverse! Men selvfølgelig bleieskift og, takk for at du har forberedt meg som kommende mor! 😉

Og til orientering tror jeg neppe han mener alvor med å ikke skifte bleie, da kjenner jeg han ikke rett etter 5 år ilag for å si det mildt.

Anonymkode: d95f0...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, February 23, 2014 at 1.44, AnonymBruker skrev:

Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! :-)

Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg :-) takk for meg :-)

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Skifte bind i senga? Det hørtes veldig grisete ut. Jeg går heller de få meterene ut på badet enn å styre med mørket. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du greid å bli fire år eldre på to og et halvt år forresten trådstarter? :P

Du har helt rett, var vel 20 år og ikke 19 😉 Og tipper du ikke gir deg der heller, så var vel 20,5 år for å være eksakt 😉 fyller år i Juli, ergo etter tråden ble startet i 2014, og før denne måneden i 2016 😊

Vi skylder på at jeg var trøtt når jeg skrev 19 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett, var vel 20 år og ikke 19 😉 Og tipper du ikke gir deg der heller, så var vel 20,5 år for å være eksakt 😉 fyller år i Juli, ergo etter tråden ble startet i 2014, og før denne måneden i 2016 😊

Vi skylder på at jeg var trøtt når jeg skrev 19 😊

Jeg tuller bare med deg. Har skrevet feil mer enn en gang selv :laugh: Håper du ikke tok det negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tuller bare med deg. Har skrevet feil mer enn en gang selv :laugh: Håper du ikke tok det negativt.

Nei ikke i det hele tatt 😜

men du hadde jo helt rett, 19 til 23 høres jo litt ekstremt ut på 2,5 år! 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jesse james
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahhaha dere tuller! Herregud denne tråden tenkte jeg på rett før jeg slettet brukeren min i går for å lage en ny! Tenkte liksom på alle "minnene" jeg hadde ved den gamle brukeren selv om jeg kommenterte med ab mye, og tenkte at med en ny bruker skal jeg ALDRI kommentere med ab, men denne tør jeg ikke å kommentere med nick assa! Hahahahhaha, så SYKT tilfeldig! Jeg mener det, jeg må jo ha en sånn sjettesans eller noe, slettet brukeren i går, tenkte på denne tråden som et minne når jeg slettet brukeren, så plutselig ser jeg den på forsiden etter snart 3 år!

vi er sammen fortsatt den dag i dag, og vet du hva? Skal gi deg en tråd jeg lagde for ikke så lenge siden. Min mann (vi har giftet oss siden den gang) og venter nå vår første bebis.

så her har du en oppfølgningstråd siden du fortsatt lurer på om vi er sammen. 

Nå ser jeg vekk fra den "delikate" infoen i denne tråden.

Du vil ha på deg bukse for du er flau over å ha mensen ? Allså wtf?! 

Jeg sover altid i truse/T-skjorte, med mindre du sliter med volsome blødninger. Så er det helt normalt! Vi andre pakker oss ikke inn i kjeledress, for vi har mensen liksom :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jesse james skrev:

Nå ser jeg vekk fra den "delikate" infoen i denne tråden.

Du vil ha på deg bukse for du er flau over å ha mensen ? Allså wtf?! 

Jeg sover altid i truse/T-skjorte, med mindre du sliter med volsome blødninger. Så er det helt normalt! Vi andre pakker oss ikke inn i kjeledress, for vi har mensen liksom :fnise: 

Skulle jo nesten tro det utifra at folk mener mannen har mensenfetisj fordi han blir/ble "lei"seg når jeg tok på meg bukse under disse periodene. :fnise:

Han legger seg alltid inntil meg, og da blir han litt sånn "mååå du ha på den bukse daa" og da tar jeg den bare av, deilig med den bekreftelsen må jeg si. Gjør jo ikke dette hver dag i tanterød-uken, men joa så og si hver førstedag i den uken tar jeg på bukse og får bekreftelse på at hallo, du er like fin/fresh, som igjen blir hver 3. Til 4. Måned med min mensensyklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan fint sitte foran kjæresten å bæsje. Det burde alle i et forhold være komfortabel med.

Anonymkode: 703dc...ad9

Nei, det burde man absolutt ikke.  Og det er ikke normalt. Kan ikke tenke meg som som kunne ødelagt intimiteten i et forhold mer enn akkurat det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. februar 2014 at 1.44, AnonymBruker skrev:

Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! :-)

Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg :-) takk for meg :-)

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Jeg er jente, men ikke faen om min kjæreste (hvis jeg hadde vært sammen med ei jente) hadde fått kastet brukte bind i en pose på soverommet og latt den være der i ei uke. Ærlig talt, det er grenser.. 

Og mannen din holder posen du kaster bindet ditt i, og derfor er dere skapt for hverandre og han vil aldri være utro? Logikken her er jo unektelig litt skakkjørt...

Anonymkode: e4837...e57

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DreamOn skrev:

Nei, det burde man absolutt ikke.  Og det er ikke normalt. Kan ikke tenke meg som som kunne ødelagt intimiteten i et forhold mer enn akkurat det. 

Jeg gidder ikke bæsje foran kjæresten, det skjer så sjelden at det ikke er nødvendig at vi er sammen akkurat da. Men jeg er likevel uenig med deg. Det er sånne ting som at man er helt komfortabel med helt naturlige ting som skaper intimitet i et forhold.

Anonymkode: bbd15...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente, men ikke faen om min kjæreste (hvis jeg hadde vært sammen med ei jente) hadde fått kastet brukte bind i en pose på soverommet og latt den være der i ei uke. Ærlig talt, det er grenser.. 

Anonymkode: e4837...e57

Det er tydligvis oppbevaringens lengde det er uenighet om her.

Hvis hun kastet brukte binid i en pose og og lot den vær på soverommet i tre dager da? Ville det vært greit?

Hva hvis posen knytes?

Hvor går grensen din?

Anonymkode: b38b2...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siteringskrøll

Jeg har aldri hørt om noen som ikke gidder å skifte bind på badet. Lat much? Heller aldri hørt om noen som oppbevarer brukte bind i en pose ved senga.  Det må da lukte?! Heller aldri hørt om en mann som holder posen åpen sånn at dama kan hive bind i den. Sært. Veldig sært!

Anonymkode: a3b9c...52d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, DreamOn skrev:

Om det ødelegger intimiteten, så er det et dårlig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har du en merkelig definisjon på et bra forhold.. (Mener nå jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller satt spørsmålstegn med hvor godt og sunt forholdet til folk som må drite foran hverandre er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...