AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #241 Del Skrevet 22. september 2014 Det dere har er ikke noe unikt. Jeg ville heller reagert om han sa: "Å gå kle på deg, sov i buksa. Er redd du skal leke." Eller: "Gjør hva du vil med nimd, men jeg vil ikke se det noen steder. Ta dem med på jobb eller no. Ikke kast dem hjemme." Altså, ditt forhold er ikke noe perfekt. Det er bare vanlig. Anonymous poster hash: 07cef...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 22. september 2014 #242 Del Skrevet 22. september 2014 Aah, good times Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #243 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Alle jeg har vært sammen med har jeg hatt sex med når jeg har hatt mensen. Så syns overhode ikke det der var noe særlig unikt.Anonymous poster hash: 3a51d...318 Utenom blodet er sexen noe annerledes når man har mensen mens man gjør det? Endret 17. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #244 Del Skrevet 17. januar 2015 Utenom blodet er sexen noe annerledes når man har mensen mens man gjør det? For noen kan det gjøre litt vondt. For andre kan det føles litt "våtere". Det er svært individuelt fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #245 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) En venn som prøvde det for noen år siden sa det var ganske ekkelt, visst man skal bli med på noe slikt må man vell takle blod. Jeg hadde garantert besvimt av synet av masse blod og jeg har bare besvimt en gang i hele mitt liv O: Endret 10. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 17. januar 2015 #246 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg tror de aller fleste menn IKKE vemmes av mensen. De tåler fint å se bindkanter utenfor trusen, kan kjøpe feminine produkter på butikken uten å bry seg, og gidder fylle en varmeflaske hvis kjæresten har vondt. De spyr ikke av et par blodflekker på lakenet. Klart man dytter ikke brukt bind opp i ansiktet på dem, men kan fint kaste i vanlig søppelbøtte. Snakker om menn da, gutter derimot kan nok finne på å vemmes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AryaKillie Skrevet 17. januar 2015 #247 Del Skrevet 17. januar 2015 Ok....ehm.... Det er altså ikke samboeren din som er rar men du? Som skifter bind i senga??? Klarer man å skifte bind så klarer man da for faen å gå på badet. Så utrolig ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. juni 2015 #248 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Med mindre dere oppbevarer de brukte bindene i kjøleskapet, vil de i løpet av kort tid begynne å lukte (på lik linje med alt annet blod), jeg svarer på denne idiotiske tråden Seriøst? Takk for det bildet der Nå svarer jeg også på denne tråden. Seriøst? Fordi det er FREDAG Endret 5. juni 2015 av Zenobia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #249 Del Skrevet 5. juni 2015 Anonymous poster hash: df8d2...827 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittypurry Skrevet 5. juni 2015 #250 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Du får ha meg unnskyldt, men Ok, jeg skal prøve å forholde meg seriøs, men å spare på det til uka er over liksom, brukte bind og tamponger gir jo ikke akkurat renter Står søppelkassa i et annet fylke? Endret 5. juni 2015 av kittypurry 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #251 Del Skrevet 6. juni 2015 Og? Jeg takler ikke andre jenter, lager problemer når det ikke eksisterer noen. Anonymous poster hash: b9b52...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 6. juni 2015 #252 Del Skrevet 6. juni 2015 Så at dette var en gammel tråd, men måtte bare bla meg gjennom så jeg kunne se hva ts svarte på kommentarene. I håp om at det ikke var like ille som leserne fikk fremstilt.. Også var det det :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #253 Del Skrevet 6. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinka Skrevet 6. juni 2015 #254 Del Skrevet 6. juni 2015 Hva er det jeg nettopp har lest? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 6. juni 2015 #255 Del Skrevet 6. juni 2015 Jepp, om dette ikke er ekte kjærlighet så vet ikke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 6. juni 2015 #256 Del Skrevet 6. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #257 Del Skrevet 6. juni 2015 Samboeren min har null problem med menstruasjon og har fått et mer naturlig forhold til det etter at jeg begynte å bruke tøybind og menskopp. Han har aldri sett mine brukte bind, jeg ordner med dem selv og vasker dem selv, han må bare se dem når de er vasket og henger til tørk. Noen av nattbindene mine er digre og en gang prøvde jeg å dekke meg til når jeg skulle krype ned i senga så han skulle slippe å se "bleierumpa" mi, og han sa med en nesten irritert tone at jeg ikke trengte å dekke meg til fordi han var så vant til det. Grunnen til at han ble irritert var nok fordi tøybleier (unnskyld, bind) er noe av det ekleste som er oppfunnet.. Æsj! Bruke samme bind om igjen og om igjen, hvor ekkelt og uhygienisk kan det bli egentlig. Og ordet menskopp er jo grunn nok til at han som oppfant det burde få juling. Anonymous poster hash: dc444...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. juni 2015 #258 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg lurer mer på HVOR det er du gjemmer bort denne posen med brukte bind? Hvorfor gjemme? Hvorfor ikke bare kaste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. juni 2015 #259 Del Skrevet 6. juni 2015 Tenk om det kommer besøk og de har hund. Så lukter hunden seg frem til posen, og tar den med i stua mens alle driver og slurper kaffe, slafser kake og babler ivei. Så går hunden løs på posen. *eeewwrrr * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #260 Del Skrevet 6. juni 2015 Haha, denne tråden dør visst aldri ut. Satte godtesnopet i halsen da jeg så denne igjen. Anonymous poster hash: ccbe9...c14 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå