Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mysofil mann som våkner opp midt på natta for å holde bind posen, en pose med en ukes gamle bind???

*brekker meg!

Anonymous poster hash: 18394...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dama mi gjør fra seg i en kattekasse vi har på soverommet i stedet for å gå på toalettet på natta. Jeg søyler derfor soverommet 1 gang i uka. Jeg synes ikke dette er greit, men vi har et avslappet forhold. Såvidt vi orker å gå på toalettet. Faktisk er vi så late at vi ikke orker å lukte ille når vi slipper en fis.

Anonymous poster hash: cb93c...a08

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Det er bra dere er trygge på hverandre og tenker at dere blir sammen for alltid, men det vil tiden vise. Dere er nok blind av forelskelse nå, men en gang kommer hverdagen så da får dere se om forholdet er sterkt nok.

Greit at dere føler dere har det perfekte forhold, men dere aner ingenting om hvordan andre forhold er. Hvordan kan dere vite hvordan andre har det? Følger dere med på andre par 24 timer i døgnet året rundt?

Jeg skjønner ikke helt ... du får lov til å bytte bind og å kaste det i en pose? Skulle du ikke ha lov til noe så naturlig? Folk flest har da en søppelbøtte på badet som de kaster bind i, så det er vel ikke noe spesielt?

Og folk flest bruker vel enten tampong eller bind når de sover og gjerne med truse på når de har mensen?

Jeg må si jeg ikke helt skjønner problemstillingen din ... virker som om du har hatt litt merkelige forestillinger rundt dette ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Mannen min er også forståelsesfull og trøster når smertene river som værst, men jeg syns ikke det er nødvendig å la han se at jeg skifter eller la han håndtere mine brukte ob'r.

Jeg blir litt satt ut av at ts skifter ved senga om natta og har en egen pose på soverommet ! Grøss !

Sånt tilhører badet hvor du har tilgang til såpe og vann !

Virker lite renslig syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun mener jo ikke at hun slutter å blø fordi hun ligger, men at blodet ikke renner ut fordi hun ligger. Det sier jo egentlig seg selv. Har det på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: 22dfd...033

Det er klart det renner ut når det fortsetter å blø, hvor skulle det ellers bli av?

Anonymous poster hash: 8416f...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har null problem med menstruasjon og har fått et mer naturlig forhold til det etter at jeg begynte å bruke tøybind og menskopp. Han har aldri sett mine brukte bind, jeg ordner med dem selv og vasker dem selv, han må bare se dem når de er vasket og henger til tørk. Noen av nattbindene mine er digre og en gang prøvde jeg å dekke meg til når jeg skulle krype ned i senga så han skulle slippe å se "bleierumpa" mi, og han sa med en nesten irritert tone at jeg ikke trengte å dekke meg til fordi han var så vant til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enkelte bør lese hele tråden her før de svarer :) Dette et en gammel (men nokså morsom) tråd som ble dratt opp igjen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er klart det renner ut når det fortsetter å blø, hvor skulle det ellers bli av?

Jeg tror det hun mener er at når hun ligger så blir blodet liggende inni skjeden helt til hun reiser seg opp.

Sånn er det iallefall hos meg. Det renner ikke noe blod ut av skjeden mens jeg ligger, men med en gang jeg reiser meg så fosser det ut...

Anonymous poster hash: d0fbc...066

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det hun mener er at når hun ligger så blir blodet liggende inni skjeden helt til hun reiser seg opp.

Sånn er det iallefall hos meg. Det renner ikke noe blod ut av skjeden mens jeg ligger, men med en gang jeg reiser meg så fosser det ut...

Poenget er at da er dere heldige som blør såpass lite at det ikke fylles opp på en hel natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Poenget er at da er dere heldige som blør såpass lite at det ikke fylles opp på en hel natt.

Tro meg, jeg blør ganske mye. Men det renner ikke ut av skjeden iløpet av natta fordi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tøybind og menskopp..

De ordene skulle vært straffbart å ta i sin munn.

Anonymous poster hash: dc444...71c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Når jeg tror jeg har lest den særeste eller merkeligste tråden her på Kg,så dukker denne opp :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat

:popcorn:

bra lese stoff :)

men joa xD jeg syns det er helt greit å kunne legge bind eller lignende i en pose sammen med kondom?!? over natta... men plox ikke i en 7-10 dagers periode det er jo bare helt horibelt!!! vask henda Iallefall når du tuller med blod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat

:popcorn:

bra lese stoff :)

men joa xD jeg syns det er helt greit å kunne legge bind eller lignende i en pose sammen med kondom?!? over natta... men plox ikke i en 7-10 dagers periode det er jo bare helt horibelt!!! vask henda Iallefall når du tuller med blod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du "får lov" til å skifte bind og kaste det i en pose? Ja, det må jeg si høres ut som et unikt forhold....

Anonymous poster hash: 24166...88c

187 plusser på nåværende tidspunkt, tenker du skulle skrevet den komentaren under nick :ler:

Anonymous poster hash: 5896d...6cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "får lov" til å skifte bind og kaste det i en pose? Ja, det må jeg si høres ut som et unikt forhold....

Anonymous poster hash: 24166...88c

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...