Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mensbind som blir liggende i en uke vil jeg tro vil lage lukt, men jeg har aldri prøvd. :fnise:

Jeg lukter ikke på bind, men kaster søppleposen på badet daglig, trodde det var normalt jeg!

hvor mye bruker du søppelposen egentlig?

Anonymous poster hash: 7a4db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mye bruker du søppelposen egentlig?

Anonymous poster hash: 7a4db...ed8

Hæ??? Om det ligger bind i den så kaster jeg den i søppeldunken hver dag (ja! jeg er skikkelig gæærn). Er faktisk ikke så mye bry, bare noen få meter å gå. Jeg trodde det var helt normalt, helt til jeg leste i denne tråden.....

Edit: Jeg kaster søppelposen på kjøkkenet hver dag også!!!! Crazy lady! :skratte:

Endret av Novemberellie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om jeg er unormal som ikke vasker meg kl 4 på natta hvis jeg må skifte bind? Er det vanlig? Jeg pleier heller å dusje på morgenen jeg. Jeg våkner uansett svært sjelden om natta selv om jeg blør mye eller igjennom alt som er, ligger med en engangskladd under lakenet i tilfelle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om jeg er unormal som ikke vasker meg kl 4 på natta hvis jeg må skifte bind? Er det vanlig? Jeg pleier heller å dusje på morgenen jeg. Jeg våkner uansett svært sjelden om natta selv om jeg blør mye eller igjennom alt som er, ligger med en engangskladd under lakenet i tilfelle.

Etter denne trådens kommentarer, er du definitivt unormal!

-TS

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tørker vel underlivet med et papir, og vasker hendene?

Hvis ikke så er du unormal, ja.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud damer! Med mindre dere oppbevarer de brukte bindene i kjøleskapet, vil de i løpet av kort tid begynne å lukte (på lik linje med alt annet blod), det betyr ikke at det lukter faenskap når det kommer ut - men forråtnelsesprosess kan ingen unngå uansett hvor jævla delikate underliv dere har. Klart at om man har lokk på søppelspannet vil ikke lukten nå ut i resten av rommet.

Faen, det irriterer meg at jeg svarer på denne idiotiske tråden og at jeg i det hele tatt klikket meg inn på den. "Bare fordi ditt blod stinker betyr det ikke at alle sitt blod stinker" Seriøst?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om natten blør jeg nesten ikke pga at jeg ligger (tyngdekraften). Jeg tømmer bosset på badet hver dag selv om det ikke er fullt (vi har et bleiebarn også).

Anonymous poster hash: 45207...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på hvorfor TS ikke har et bosspann på soverommet, eller hvorfor hennes omtenksomme kjæreste ikke kan gå inn på badet med bindet for henne. Har de utedo??

Anonymous poster hash: 45207...f20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke unormal. Men hvor kjøper man slike engangskladder? (Ikke tullespørsmål).

Anonymous poster hash: 25fd0...7cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en engangskladd? Hvis det er tisselaken det er snakk om, så selger de sånne til barnesenger på jysk og lignende steder. De er vel store nok til det bruket, og kan vaskes i vaskemaskin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke unormal. Men hvor kjøper man slike engangskladder? (Ikke tullespørsmål).

Man får kjøpt de på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en engangskladd? Hvis det er tisselaken det er snakk om, så selger de sånne til barnesenger på jysk og lignende steder. De er vel store nok til det bruket, og kan vaskes i vaskemaskin.

Nei, det er ikke det samme. Kladder kastes etter hvert bruk, og er vel mellom 0,5-1 m lang og bred (har ikke målt) sånn at de dekker kun der det trengs. Brukes mye på sykehjem og av andre som sliter med inkontinens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønte at de kastes hver gang siden det var "engangs-". Men tisselaken for barn er jo samme størrelsen, billigere i lengden og mer miljøvennlig! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stjælt på jobben, men du får kjøpt de på apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...