Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det forskjell på bæsj og blod i grad av lukt da.

Har du en lukket søppelbøtte så er det jo ikke noe problem med lukt. Men det er min erfaring. Andre har tydeligvis en annen erfaring. Jeg hadde ikke kastet bæsj i søpla, da bæsj har en tendens til å lukte ganske kraftig. Blod, not so much.

Dersom det begynner å lukte hos meg, så kastes søpla. Det har det forøvrig aldri gjort hittil, så da ser jeg ikke på det som et problem. Men så pakker jeg også inn tampongene godt så det er mulig de blir litt "forseglet" av det, og dermed ikke lukter i like stor grad, jeg har kun erfaring med meg selv, og kan kun uttale meg basert på det.

Men så blør jeg i 3 dager og ekstremt lite, så folk er forskjellig.

Jeg poengterte bare det at det blit ganske tåpent å si at alle bad som har søppelbøtter som ikke byttes hver dag i en mensuke er bad som stinker av blod. Og at man da automatisk er et motbydelig ekkelt menneske. Man lukter da sånt selv, og handler deretter.

Jeg er så enig!

Vil ikke påstå at det som kommer ut av meg lukter godt, MEN ting kan fint ligge i over 2 dager uten at det lukter. Tror det til og med kan ligge i en uke. Det er dog helt naturlig at mensen lukter mye og ikke dierkte blomstereng. Har hatt mensen noen ganger hvor jeg merker lukten selv. Men som regel, lukter ikke mensen noe særlig hos meg. Jeg blør heller ikke noe særlig. Jeg anser meg selv som veldig heldig med min mensen, fordi jeg vet at det ellers burde blø mer eller lukte værre.

Og til dere som ikke tror på det, kom å lukt selv :fnise:

Anonymous poster hash: bb7ba...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi om ditt mensblod stinker så betyr det ikke at alle sitt mensblod stinker.

Anonymous poster hash: d0fbc...066

Mensbind som blir liggende i en uke vil jeg tro vil lage lukt, men jeg har aldri prøvd. :fnise:

Jeg lukter ikke på bind, men kaster søppleposen på badet daglig, trodde det var normalt jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensbind som blir liggende i en uke vil jeg tro vil lage lukt, men jeg har aldri prøvd. :fnise:

Jeg lukter ikke på bind, men kaster søppleposen på badet daglig, trodde det var normalt jeg!

Har aldri vært lukt her. Og jeg er veldig lat på det å kaste søpla.

Og tro meg, jeg hadde fått hørt det om det hadde luktet.

Anonymous poster hash: d0fbc...066

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta opp av smerter i natt jeg. Var likevel ikke hjemme :P Selv om jeg har endometriose og det er blitt så ille at jeg må operere, så er det bare og ta seg litt paracet og cataflam og bite smertene i seg. Er tross alt ikke smittsomt.

Gratulerer, vil du ha et diplom?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Gratulerer, vil du ha et diplom?

Neida, jeg gjør det ofte jeg uten at jeg trenger noe diplom. Men poenget er at man kan faktisk dra på jobb/skole selv om man er ganske dårlig når det ikke er smittsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, unikt? Min kjære, han er ikke glad i mens, ingen gutter er glad i det. Vi sover bestandig nakne, men når jeg har mensen blør jeg en del de 2 første dagene. Da foretrekker jeg å sove med en stringstruse og tampong. Dethar ALDRI vært noe problem å uventet skulle få mens på natta. Han bryr seg ikke, tross for at han sikkert ikke er spesielt glad i det, bytter han sengetøy og kjører på bensinstasjonen uansett hvor sent det skal være, mens jeg dusjer og ordner meg til å kunne sove videre. Vi er 17 og 20 år og har verdens fineste forhold. Skjønner ikke hvorfor du mener hans forhold til mensen gjør forholdet unikt? Kanskje på tide å ta en titt på andre verdier å verdsette enn noe det der..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvem bytter i det hele tatt bind på natta uten å vaske eller tørke av skrittet skikkelig og ikke MINST vaske hendene? ISJ!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Jeg og partneren min går på tarmskylling sammen og bytter slange halvveis! Rart hvor naturlig alt blir når man er så utrolig trygge på hverandre. Det er liksom ingenting som hører egen intimsfære til lenger. Et annet eksempel er sist jeg hadde omgangssyke, og jeg lå over dassen og spøy mellom lårene hennes, samtidig som hun satt på ramma og gjorde sitt fornødne fra nummer 2. Tror flere par hadde holdt sammen lengre og hatt lykkeligere dager hvis de var så trygge på hverandre som oss!

:sarkasme:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, unikt? Min kjære, han er ikke glad i mens, ingen gutter er glad i det. Vi sover bestandig nakne, men når jeg har mensen blør jeg en del de 2 første dagene. Da foretrekker jeg å sove med en stringstruse og tampong. Dethar ALDRI vært noe problem å uventet skulle få mens på natta. Han bryr seg ikke, tross for at han sikkert ikke er spesielt glad i det, bytter han sengetøy og kjører på bensinstasjonen uansett hvor sent det skal være, mens jeg dusjer og ordner meg til å kunne sove videre. Vi er 17 og 20 år og har verdens fineste forhold. Skjønner ikke hvorfor du mener hans forhold til mensen gjør forholdet unikt? Kanskje på tide å ta en titt på andre verdier å verdsette enn noe det der..

Kjører han på bensinstasjonen for å kjøpe tamponger midt på natta? Hvorfor ikke ha en eske liggende klar i skapet? :vetikke:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører han på bensinstasjonen for å kjøpe tamponger midt på natta? Hvorfor ikke ha en eske liggende klar i skapet? :vetikke:

Kjører han på bensinstasjonen for å kjøpe tamponger midt på natta? Hvorfor ikke ha en eske liggende klar i skapet?

Det går rett og slett bare i glemmeboka til tider. Jeg bruker ppiller, men om jeg glemmer ppillen 2 dager får jeg mensen, og da er det ikke akkurat forutsatt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje TS bare skulle få seg en stellematte inne på soverommet, så kan kjæresten skifte bind, vaske med våtservietter og stelle henne som en baby? Er det en fetisj jeg ikke har skjønt her?

Anonymous poster hash: 25fd0...7cf

:sjokkert::pasha::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg også stusser på at du må skifte bind midt på natta, og hvorfor du ikke vil tørke deg i skrittet?

Nå bruker jeg bare tamponger, men har aldri trengt å bytte på natta, selv ikke når jeg hadde renselse etter fødsel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg også stusser på at du må skifte bind midt på natta, og hvorfor du ikke vil tørke deg i skrittet?

Nå bruker jeg bare tamponger, men har aldri trengt å bytte på natta, selv ikke når jeg hadde renselse etter fødsel.

Men man skal jo aldri bruke tampong når man har renselse!!!

Anonymous poster hash: 2376c...8e3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og partneren min går på tarmskylling sammen og bytter slange halvveis! Rart hvor naturlig alt blir når man er så utrolig trygge på hverandre. Det er liksom ingenting som hører egen intimsfære til lenger. Et annet eksempel er sist jeg hadde omgangssyke, og jeg lå over dassen og spøy mellom lårene hennes, samtidig som hun satt på ramma og gjorde sitt fornødne fra nummer 2. Tror flere par hadde holdt sammen lengre og hatt lykkeligere dager hvis de var så trygge på hverandre som oss!

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man skal jo aldri bruke tampong når man har renselse!!!

Anonymous poster hash: 2376c...8e3

Glemte visst å skrive at jeg brukte bind da :dry: Det jeg mente, var at jeg skifta ikke om natta da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pris deg hellig og lykkelig herfra til evigheten.

Jeg må bruke dobbel beskyttelse DØGNET RUNDT, som i tampong i stor størrelse, og nattbind i ei uke, Johoo.........og da må det byttes annenhver time de første dagene, fordi det er helt nødvendig.

Og jeg har og hatt renselse etter fødsel - dag nr 3 var faktisk akkurat som en vanlig menstruasjon for meg. Og jeg blødde greit de første dagene.

Som tenåring var det enda verre..................

Anonymous poster hash: bd142...83b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen flere fortelle om hvor og hvordan de kaster bindene sine? Det var mye mer underholdende enn man skulle tro :popcorn:

Jeg leste, i en tråd her inne, om en dame som hadde brukte tamponger i en tom flaske med tøymykner. Var ei venninne av dattera, eller noe sånt, som var på besøk, og hadde en fæl uvane med å åpne andre folk sine toalettartikler for å lukte på dem. Tror hun sluttet med det etterpå, for å si det sånn. :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Har hørt (her på KG selvfølgelig) at mange kaster bind og tamponger i toalettet. Det syns jeg er merkelig at folk kan finne på mtp hvor mange ganger rør tettes pga det. Syns det er rart at det er så vanskelig å forstå at det kun er bæsj, tiss og toalettpapir som skal i toalettet.

Selv er jeg ganske kjedelig. Jeg setter meg på do, bytter bind, tørker meg, kaster bind i søpla og vasker meg på hendene etterpå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste, i en tråd her inne, om en dame som hadde brukte tamponger i en tom flaske med tøymykner. Var ei venninne av dattera, eller noe sånt, som var på besøk, og hadde en fæl uvane med å åpne andre folk sine toalettartikler for å lukte på dem. Tror hun sluttet med det etterpå, for å si det sånn. :fnise:

Den hørtes kjent ut.. Håper virkelig det er samme tråd :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...