AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #141 Del Skrevet 25. februar 2014 TS HER! ok, tror dere har godt med en forklaring her! Når jeg midt på natta våkner opp som oftes må være 1-2 ganger så synes jeg det er lettere å bare å stå opp av sengen, (nei ikke ligge i sengen, har aldri sagt det?) og RULLE den aammen for så å kaste den i en pose. Da holder den seg rullet, kanskje derfor det ikke stinker og ikke er så ekkelt, for jeg synes det er mye ekkelt her ute i verden, som f.eks. Å kjøre brannbil! (Sex under mensen for dere små apekatter som ikke skjønte at heg ikke mente en ekte BRANNBIL!) og har jeg så vondt at jeg har vekket kjæresten så ja, han har gjort det flere ganger tro det eller ei, holdt posen oppe for meg! Og sleng dere i veggen, posen lukter ikke. Og nei, har besøk hver dag så og si.. Famile, bestevennine som bor i samme bygg, middager. Og for dere som synes dette var det morsomte dere har lest, dere burde seriøst.. Nei, dette gidder jeg ikke engang. Men for å være elt ærlig så har keg ledd MYE av denne tråden og dens kommentarer! Dette var morsomt, så takk for en overraskende god latter :-DAnonymous poster hash: 09750...0d5 Men hvorfor skifter du bind om natta i det hele tatt? Du kan jo ikke blø mye siden du greier å skifte bind på soverommet når du reiser deg opp fra å ha ligget en stund, uten å lekke på gulvet. Jeg må alltid slenge meg fort ned på do og sitte der og la det renne en stund, før jeg så tørker meg når jeg skal skifte bind, for at ikke det skal lekke på klær og gulv. Og dette gjelder spesielt når jeg har sittet eller ligget en stund, for da fosser det jo når jeg reiser meg. Anonymous poster hash: 6a2f0...e07 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #142 Del Skrevet 25. februar 2014 Kommer ikke over denne absurde tråden. Ikke minst alle kommentarene!Anonymous poster hash: a4f54...10e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 25. februar 2014 #143 Del Skrevet 25. februar 2014 Jo da menskopp er en ting, men nå finnes det tross alt et par 1000 kvinner som ikke har det som sin favoritt løsning under mensen. Jeg vet at ob kommer i 4 farger eller noe i den dur, jeg har min farge og føler ikke for å legge de på vektskålen når jeg ferdig med de. Men som vi ser så altfor tydelig i denne tråden, hver sin smak. Haha, huff, om noen gjør det så er de ganske sære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 25. februar 2014 #144 Del Skrevet 25. februar 2014 Men hvorfor skifter du bind om natta i det hele tatt? Du kan jo ikke blø mye siden du greier å skifte bind på soverommet når du reiser deg opp fra å ha ligget en stund, uten å lekke på gulvet. Jeg må alltid slenge meg fort ned på do og sitte der og la det renne en stund, før jeg så tørker meg når jeg skal skifte bind, for at ikke det skal lekke på klær og gulv. Og dette gjelder spesielt når jeg har sittet eller ligget en stund, for da fosser det jo når jeg reiser meg. Anonymous poster hash: 6a2f0...e07 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #145 Del Skrevet 25. februar 2014 Kanskje TS bare skulle få seg en stellematte inne på soverommet, så kan kjæresten skifte bind, vaske med våtservietter og stelle henne som en baby? Er det en fetisj jeg ikke har skjønt her?Anonymous poster hash: 25fd0...7cf 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. februar 2014 #146 Del Skrevet 25. februar 2014 Japp! jeg lurer også på om det er noe fetisj opplegg på gang her... Ingen ting av det TS sier høres fornuftig ut, hvis du må skifte iløpet av natta, så bør TS kanskje bruker større bind/nattbind eller tampong/bind kombo. Eller hvis hun virkelig vil være miljøvennlig, så bruker hun menskopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #147 Del Skrevet 25. februar 2014 Men hvorfor skifter du bind om natta i det hele tatt? Du kan jo ikke blø mye siden du greier å skifte bind på soverommet når du reiser deg opp fra å ha ligget en stund, uten å lekke på gulvet. Jeg må alltid slenge meg fort ned på do og sitte der og la det renne en stund, før jeg så tørker meg når jeg skal skifte bind, for at ikke det skal lekke på klær og gulv. Og dette gjelder spesielt når jeg har sittet eller ligget en stund, for da fosser det jo når jeg reiser meg. Anonymous poster hash: 6a2f0...e07 Jøss, da blør du mye. Jeg har aldri hatt det problemet.Anonymous poster hash: 25fd0...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #148 Del Skrevet 25. februar 2014 Og herregud da, dette er ikke noe jg på absolutt liv og død har gjort i de 6 åra jeg har hatt mensen! Men noe som er gjort noen ganger! Det var bare et eksempel! Og faktisk er jeg veldig renslig av meg, og selvfølgelig vasker jeg henda som oftes hver gang, noe jeg må vaske hendene etter er f.eks å ta på penger og ikke kom her å kall meg ekkel, jobbet i butikk når jeg gikk på vgs, dere slikker på fingrene for å åpne poser rett etter å ha betalt, kommer med frukt f.eks en pære til kassen som kasseren må ta på for å få slått inn, så spiser dere pæren med engang. Vet dere hvor skittent penger er? Hvor skittent henda til en kasserer er? Og jo, dette jeg har nevt gjelder de fleste! Og skifte et bind uten å ta så mye på det, holde HELT i kanten å surre den sammen i PAPIR er ikke så ekkelt som dere skal ha det til! Tar så vidt på bindet, lurer på hvordan dere skifter bind nå jeg.. TS, var TS som skrev innlegget over også ! Anonymous poster hash: 09750...0d5 Uansett hvor mange ganger du har gjort dette er det dessverre veldig unormalt og urenslig. Du henviser til masse tull syns jeg . Hvordan kan du skrive at "vi fleste slikker oss på hendene etter vi har tatt på penger" ? Jeg har aldri spist en frukt uten å vaske den . Tror dette gjelder de fleste. Det at du har sett 1-2 ungdommer gjøre det betyr ikke nødvendigvis at her er vi alle griser . Vet du hvor skittent det er å lagre bind under sengen?? Skal jeg fortelle deg hvordan jeg skifter bind? Sluttet egentlig med bind da jeg var i tenårene men på den tiden satte jeg meg på toalettet å tørket bort det som eventuelt rant, og satte på et nytt bind . Vasket meg godt på hendene å det var det. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne dette . Dessverre så er det du gjør unormalt og selv om forloveden din ikke sier noe så tror jeg neppe han liker det . Og hvis han gjør det er det noe som ikke stemmer . Du kan umulig være så renslig som du påstår når du ikke vasker deg på hendene når du skifter bind . Anonymous poster hash: 2281a...8ff 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2014 #149 Del Skrevet 25. februar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep! Ann Christin - MOD - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #150 Del Skrevet 25. februar 2014 Vi har søppelbøtte på badet der brukte bind og tamponger legges, denne skiftes selvsagt når uka er over (eller er full) slik at det ikke skal lukte mensen i hele leiligheten! Måtte bare kommentere denne. Om dere har varmekabler på badet så blomstrer den menslukta mer og mer for hver dag som går. Blir som en luktfrisker, bare motsatt. Bodde en gang med ei som heiv brukte bind i søpla på badet, og den stanken som oste mot meg hver gang jeg åpnet den søpppeldunken unner jeg ingen å oppleve. Kanskje jeg som er nazi men jeg hiver alltid brukte bind i søppel bøtta ute.Anonymous poster hash: d8f05...dd1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. februar 2014 #151 Del Skrevet 25. februar 2014 Måtte bare kommentere denne. Om dere har varmekabler på badet så blomstrer den menslukta mer og mer for hver dag som går. Blir som en luktfrisker, bare motsatt. Bodde en gang med ei som heiv brukte bind i søpla på badet, og den stanken som oste mot meg hver gang jeg åpnet den søpppeldunken unner jeg ingen å oppleve. Kanskje jeg som er nazi men jeg hiver alltid brukte bind i søppel bøtta ute.Anonymous poster hash: d8f05...dd1 Liten snerten søppelbøtte fra vipp, kaster de små søppelposene som passer oppi der lenge før mensenlukta sprer seg i leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 25. februar 2014 #152 Del Skrevet 25. februar 2014 herregud for en tøffel, og jo - bindposer lukter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 25. februar 2014 #153 Del Skrevet 25. februar 2014 Jøss, da blør du mye. Jeg har aldri hatt det problemet.Anonymous poster hash: 25fd0...7cf Folk blør forskjellig. Jeg kan f.eks må alltid sitte på do når jeg skifter bind ellers blør jeg på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 25. februar 2014 #154 Del Skrevet 25. februar 2014 Skjønner forstatt ikke de som bastant skal si at søppelkassen lukter dersom man hiver tamponger eller bind oppi der. Folk blør forskjellig. Og de fleste har da vett til å fjerne lukt dersom det skulle oppstå ( les: kaste søpla ) Fordi det lukter av din søppelbøtte når du kaster DITT bind/tampong betyr det ikke at det gjør det hos alle ydmykhet er greit.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 25. februar 2014 #155 Del Skrevet 25. februar 2014 Skjønner forstatt ikke de som bastant skal si at søppelkassen lukter dersom man hiver tamponger eller bind oppi der. Folk blør forskjellig. Og de fleste har da vett til å fjerne lukt dersom det skulle oppstå ( les: kaste søpla ) Fordi det lukter av din søppelbøtte når du kaster DITT bind/tampong betyr det ikke at det gjør det hos alle ydmykhet er greit.. nei? Og din bæsj lukter heller ikke dritt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 25. februar 2014 #156 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) nei? Og din bæsj lukter heller ikke dritt? Nå er det forskjell på bæsj og blod i grad av lukt da. Har du en lukket søppelbøtte så er det jo ikke noe problem med lukt. Men det er min erfaring. Andre har tydeligvis en annen erfaring. Jeg hadde ikke kastet bæsj i søpla, da bæsj har en tendens til å lukte ganske kraftig. Blod, not so much. Dersom det begynner å lukte hos meg, så kastes søpla. Det har det forøvrig aldri gjort hittil, så da ser jeg ikke på det som et problem. Men så pakker jeg også inn tampongene godt så det er mulig de blir litt "forseglet" av det, og dermed ikke lukter i like stor grad, jeg har kun erfaring med meg selv, og kan kun uttale meg basert på det. Men så blør jeg i 3 dager og ekstremt lite, så folk er forskjellig. Jeg poengterte bare det at det blir ganske tåpent å si at alle bad som har søppelbøtter som ikke byttes hver dag i en mensuke er bad som stinker av blod. Og at man da automatisk er et motbydelig ekkelt menneske. Man lukter da sånt selv, og handler deretter. Endret 25. februar 2014 av Lizliz 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 25. februar 2014 #157 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er enda en jentemyte, att menn syns det er ekkelt. Å snyte seg er ekklere. Han har omsorg for deg og viser det sånn. Helt normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 25. februar 2014 #158 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg lurer på hvorfor du, Ts har valgt å dele denne lite delikate historien med oss på KG? Hva er poenget med dette, foruten å fremstille deg selv som lite opplyst når det gjelder personlig hygiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 25. februar 2014 #159 Del Skrevet 25. februar 2014 nei? Og din bæsj lukter heller ikke dritt? Flere her som tisser glitter og bæsjer regnbuer, vettu! Mensen deres har nok en svak eim av sukkerspinn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #160 Del Skrevet 25. februar 2014 Flere her som tisser glitter og bæsjer regnbuer, vettu! Mensen deres har nok en svak eim av sukkerspinn. Fordi om ditt mensblod stinker så betyr det ikke at alle sitt mensblod stinker. Anonymous poster hash: d0fbc...066 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå