Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, lar du brukte bind ligge i en pose på rommet ditt i opp til en uke?

Usj, kan ikke forestille meg den grusomme lukta som må være på det rommet!

Anonymous poster hash: 84c3d...d56

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også er det stor forskjell på å "kjøre brannbil" innimellom med partneren sin og det å la partneren se på deg når du bytter bind e.l.. Det at en partner er villig til å "kjøre brannbil", er ikke det samme som at han liker mensblod. Just to make that clear. Så ett unikt forhold vil jeg faktisk si at dere har. Om ikke unikt, kanskje også litt VEL sært.

Anonymous poster hash: 53cbd...6c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Ja hvis lykken er en råtnende stinkende pose full av bind så er vi dødsjalu! :fnise:

Haha. Tenk når de får barn, og vennepar med barn på besøk. Så kommer ungene med en pose de fant under senga, og strør den ut over gulvet. Og når mora til de som er på besøk spør om hvor de fant den, eller om de har vært i søpla på badet, svarer de bare at de fant den under senga på soverommet :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det stor forskjell på å "kjøre brannbil" innimellom med partneren sin og det å la partneren se på deg når du bytter bind e.l.. Det at en partner er villig til å "kjøre brannbil", er ikke det samme som at han liker mensblod. Just to make that clear. Så ett unikt forhold vil jeg faktisk si at dere har. Om ikke unikt, kanskje også litt VEL sært.

Anonymous poster hash: 53cbd...6c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER!

ok, tror dere har godt med en forklaring her! Når jeg midt på natta våkner opp som oftes må være 1-2 ganger så synes jeg det er lettere å bare å stå opp av sengen, (nei ikke ligge i sengen, har aldri sagt det?) og RULLE den aammen for så å kaste den i en pose. Da holder den seg rullet, kanskje derfor det ikke stinker og ikke er så ekkelt, for jeg synes det er mye ekkelt her ute i verden, som f.eks. Å kjøre brannbil! (Sex under mensen for dere små apekatter som ikke skjønte at heg ikke mente en ekte BRANNBIL!) og har jeg så vondt at jeg har vekket kjæresten så ja, han har gjort det flere ganger tro det eller ei, holdt posen oppe for meg! Og sleng dere i veggen, posen lukter ikke. Og nei, har besøk hver dag så og si.. Famile, bestevennine som bor i samme bygg, middager. Og for dere som synes dette var det morsomte dere har lest, dere burde seriøst.. Nei, dette gidder jeg ikke engang. Men for å være elt ærlig så har keg ledd MYE av denne tråden og dens kommentarer! Dette var morsomt, så takk for en overraskende god latter :-D

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER!

ok, tror dere har godt med en forklaring her! Når jeg midt på natta våkner opp som oftes må være 1-2 ganger så synes jeg det er lettere å bare å stå opp av sengen, (nei ikke ligge i sengen, har aldri sagt det?) og RULLE den aammen for så å kaste den i en pose. Da holder den seg rullet, kanskje derfor det ikke stinker og ikke er så ekkelt, for jeg synes det er mye ekkelt her ute i verden, som f.eks. Å kjøre brannbil! (Sex under mensen for dere små apekatter som ikke skjønte at heg ikke mente en ekte BRANNBIL!) og har jeg så vondt at jeg har vekket kjæresten så ja, han har gjort det flere ganger tro det eller ei, holdt posen oppe for meg! Og sleng dere i veggen, posen lukter ikke. Og nei, har besøk hver dag så og si.. Famile, bestevennine som bor i samme bygg, middager. Og for dere som synes dette var det morsomte dere har lest, dere burde seriøst.. Nei, dette gidder jeg ikke engang. Men for å være elt ærlig så har keg ledd MYE av denne tråden og dens kommentarer! Dette var morsomt, så takk for en overraskende god latter :-D

Men kjære deg, du kan da komme deg bort til toalettet å skifte bind der.

Mye mulig at du har kramper, men du klarer å gå noen meter.

Føler du ikke selv behov for å vaske deg på hendene etter å ha skiftet bind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte nettopp å blø neseblod for en halvtimes tid siden. For min del er det ikke håp for å stoppe det når det først er i gang og vaskeklut eller bomull renner det bare igjennom, så tok like gjerne tak i nermeste melkeglass, satte det under nesa og satte meg ned og så på TV mens halve glasset ble fylt med blod. Når det endelig stoppet gikk jeg ned og kastet blodet som nå hadde blitt til en massiv geleklump i dass.

Noen dråper fra et kvinnekjønn er ikke nok til å skremme meg etter den altså..

Anonymous poster hash: 30731...bcb

Ok æsj. Takk for den, ble litt svimmel her jeg sitter (ikke bare din feil, tåler ikke blod eller beskrivelser av det, men klarte ikke slutte å lese :bond: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER!

Du ruller det bare sammen og kaster det i posen, pakker ikke inn i papir engang???

Ikke vasker du hendene, også oppbevarer du posen i et rom (stua???) som besøkende er i?! (Siden du sier du vet det ikke lukter!) og så kaller du OSS for apekatter?

Sykt?

Anonymous poster hash: 2376c...8e3

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skifte bind er ikke ekkelt. Å skifte bind på soverommet fordi man er for lat til å gå på toalettet og derfor heller ikke får vasket hendene en gang, det er ekkelt!

Endret av Naria
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ruller det bare sammen og kaster det i posen, pakker ikke inn i papir engang???

Ikke vasker du hendene, også oppbevarer du posen i et rom (stua???) som besøkende er i?! (Siden du sier du vet det ikke lukter!) og så kaller du OSS for apekatter?

Sykt?

Hvor skrev jeg at jeg oppbevarte den i stua? Og sant det, glemte den detaljen, ruller den faktisk inn i papir ;-) takk for at du minte meg på den minste detaljen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud da, dette er ikke noe jg på absolutt liv og død har gjort i de 6 åra jeg har hatt mensen! Men noe som er gjort noen ganger! Det var bare et eksempel! Og faktisk er jeg veldig renslig av meg, og selvfølgelig vasker jeg henda som oftes hver gang, noe jeg må vaske hendene etter er f.eks å ta på penger og ikke kom her å kall meg ekkel, jobbet i butikk når jeg gikk på vgs, dere slikker på fingrene for å åpne poser rett etter å ha betalt, kommer med frukt f.eks en pære til kassen som kasseren må ta på for å få slått inn, så spiser dere pæren med engang. Vet dere hvor skittent penger er? Hvor skittent henda til en kasserer er? Og jo, dette jeg har nevt gjelder de fleste! Og skifte et bind uten å ta så mye på det, holde HELT i kanten å surre den sammen i PAPIR er ikke så ekkelt som dere skal ha det til! Tar så vidt på bindet, lurer på hvordan dere skifter bind nå jeg..

TS, var TS som skrev innlegget over også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare hatt mensen i 6 år? Hvor gammel er du? 18-19? Håper du blir rensligere med årene.

Jeg har hatt kraftige kramper og mye vondt. Det har likevel aldri falt meg inn å vekke kjæreste/samboer om natta. Det virker utrolig hensynsløst.

Og å karre seg til badet, så bind kan komme seg i søpla og hendene bli rene, er bare noe man gjør.

Anonymous poster hash: 98bfe...107

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skrev jeg at jeg oppbevarte den i stua? Og sant det, glemte den detaljen, ruller den faktisk inn i papir ;-) takk for at du minte meg på den minste detaljen :-)

Du påstår at en pose brukte bind ikke lukter fordi BESØK ikke har sagt noe!!!

Da regner jeg med at du oppbevarer denne delikatessen i et rom hvor besøket ER.

Du kan messe på om hvor urenslige andre er herfra til evigheten, men du er NASTY!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER!

Men hvorfor kan du ikke gå på badet å skifte bind?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kan du ikke gå på badet å skifte bind?

Skjønner ikke jeg heller! Og hvorfor vekke denne stakkars mannen? For å få ham til å holde stinkeposen??

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at typen din også er veldig ung, og at han derfor kanskje tror at dette er "normalt"?

Vil tro at den dagen han får seg ny dame, med normal-hygiene, ser tilbake og tenker at du var litt grisete...

Syntes jeg ser den nye dama, når han spør om han skal holde "posen" dersom hun vil skifte bind i senga. :fnise:

Endret av Novemberellie
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg ser den nye dama, når han spør om han skal holde "posen" dersom hun vil skifte bind i senga. :fnise:

Stakkars fyr. Hun kommer til å tro han har en fetisj.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg at jeg oppbevarte den i stua? Og sant det, glemte den detaljen, ruller den faktisk inn i papir ;-) takk for at du minte meg på den minste detaljen :-)Anonymous poster hash: 09750...0d5

men etter å ha rulla bindet inn i papir, vasker du virkelig ikke henda? Det er veldig ekkelt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...