Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #81 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du vask i sengen da? Eller hvis du stikker på badet for å vaske hendene etterpå, så kan du vel liksågodt skifte der? Den du siterer er ikke TS. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 24. februar 2014 #82 Del Skrevet 24. februar 2014 Har ikke lest hele tråden, men er det ikke digg med en mann som har et avslappet forhold til dette da? Er jo helt naturlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #83 Del Skrevet 24. februar 2014 Har ikke lest hele tråden, men er det ikke digg med en mann som har et avslappet forhold til dette da? Er jo helt naturlig.... Da burde du lese tråden. Å skifte bind i senga for å ikke bli kald på føttene, imens mannen holder opp posen, for så å la den stå på soverommet inntil én uke.. Ikke helt naturlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 24. februar 2014 #84 Del Skrevet 24. februar 2014 Etter å ha vært medlem av kg i mange år tenkte jeg for en stund siden at nå er alle trådene bare kopier av tidligere tråder. Så leser jeg denne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #85 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du vask i sengen da? Eller hvis du stikker på badet for å vaske hendene etterpå, så kan du vel liksågodt skifte der? Jeg er ikke TS ! Anonymous poster hash: 2281a...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #86 Del Skrevet 24. februar 2014 Mensen er naturlig, menn som ikke freaker er vanlig og bra. Men renslighet er faktisk også viktig! Få bindene i søpla og vaske hendene. Jeg har også vært veldig dårlig av mensen, men må jeg krabbe for å komme på badet, så krabber jeg! Å legge bind i en pose på soverommet og ikke vaske hendene er ekkelt og uhygienisk. Ingenting romantisk med den slags griseri.Anonymous poster hash: 98bfe...107 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #87 Del Skrevet 24. februar 2014 hvor gammel er du egentlig? Anonymous poster hash: 0384d...fb9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 24. februar 2014 #88 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er helt vanlig.. Noen menn syntes sikkert det er litt ekkelt. Men det at han syntes synd på deg og hjelper deg å rydde er ikke noe "unikt". Bare snilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 24. februar 2014 #89 Del Skrevet 24. februar 2014 Er man sammen med noen over lengre tid, så er mensen noe man som mann, må forholde seg til. Det plager meg ikke å kjøpe bind eller tamponger, jeg spør alltid om hun vil ha massasje eller om jeg skal kjøpe is eller sjokkis... Ja jeg har sett blodige bind og tamponger, samt blodig undertøy og sengeklær og det bryr meg fint lite. Vi har søppelbøtte på badet der brukte bind og tamponger legges, denne skiftes selvsagt når uka er over (eller er full) slik at det ikke skal lukte mensen i hele leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #90 Del Skrevet 24. februar 2014 Mener du at det er alminnelig at kvinner skifter bind i sengen under mensen, som de gjemmer i en pose på soverommet? Tro meg, det er ikke normalt. At man derimot har forståelse for at kvinner menstruerer håper jeg er helt vanlig. Beklager, jeg burde lest nøyere. Sjelden holdt pose for menstruerende kvinne. Aldri brydd meg med hvordan det håndteres generelt, riktignok, men jeg har vel heller ikke vært utfor damer som holder på slik det beskrives her. Anonymous poster hash: 59bcc...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #91 Del Skrevet 24. februar 2014 Er man sammen med noen over lengre tid, så er mensen noe man som mann, må forholde seg til. Det plager meg ikke å kjøpe bind eller tamponger, jeg spør alltid om hun vil ha massasje eller om jeg skal kjøpe is eller sjokkis... Ja jeg har sett blodige bind og tamponger, samt blodig undertøy og sengeklær og det bryr meg fint lite. Vi har søppelbøtte på badet der brukte bind og tamponger legges, denne skiftes selvsagt når uka er over (eller er full) slik at det ikke skal lukte mensen i hele leiligheten! Men da har du sett de brukte tampongene og bindene ved et uhell? Sånn du beskriver her er de fleste menn jeg har møtt. (Selv om jeg personlig aldri ville latt søpla stå en uke på badet.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #92 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke bare du å din som har det perfekte forhold skjønner du.. Alle som er i et forhold synes dems eget er det beste, så selvfølgelig for meg er mitt forhold med kjæresten verdens beste!!Anonymous poster hash: 00935...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 24. februar 2014 #93 Del Skrevet 24. februar 2014 Men da har du sett de brukte tampongene og bindene ved et uhell? Sånn du beskriver her er de fleste menn jeg har møtt. (Selv om jeg personlig aldri ville latt søpla stå en uke på badet.) "uhell" jeg vet ikke helt om det er ordet jeg ville brukt. Tilfeldighet er mer riktig. Lukter det fra søpla, så kaster vi den, brukte bind og tamponger har en særegen lukt... Når det er sagt, så ville jeg aldri akseptert at hun skiftet i senga eller hadde søppelpose for slikt på soverommet, det er litt ekkelt. Jeg tar det for gitt at når kvinner har mensen, så er de oppmerksomme på intimhygienen og hygienen generelt. så man vasker hendene etter å ha skiftet tampong, skifter undertøy daglig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 24. februar 2014 #94 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du lufttett søppeldunk? Du kjenner det kanskje ikke selv, men besøkende kjenner det garantert! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 24. februar 2014 #95 Del Skrevet 24. februar 2014 Ehhhhhh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #96 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har drømt om blodige bind i natt takket være denne tråden. Seriøst.Anonymous poster hash: 24166...88c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #97 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk for denne tråden og kommentarene. Lenge siden jeg har ledd så godt av en tråd på kvinneguiden Anonymous poster hash: 6a388...f54 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #98 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du lufttett søppeldunk? Du kjenner det kanskje ikke selv, men besøkende kjenner det garantert! bor hos foreldrene til typen. Moren hans komenterer alt mulig rart som normale oppegående mennesker ikke komenterer, så jeg er rimelig sikker på at hun hadde komentert det om det hadde stinket. Anonymous poster hash: d0fbc...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 24. februar 2014 #99 Del Skrevet 24. februar 2014 Altså, jeg tror en del mannfolk er litt nysgjerrig på hele mensengreia. Noen synes det er ekkelt, mens andre bryr seg igrunn ikke så mye Skal sies at han forrige eksen min absolutt måtte ha full forklaring på hvordan tamponger fungerte, det gikk så langt at han stod i dusjen og nistirra på meg når jeg skulle skifte tampong.. "Putter du den bare inn liksom?!" Off.. men har vært borti en som ikke takla at jeg hadde mensen engang, måtte gjemme bind osv når jeg skulle kaste dem fordi han ble kvalm. Folk er nok veeeldig forskjellige der, selv synes jeg mensen er griseekkelt og hater å ha det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. februar 2014 #100 Del Skrevet 24. februar 2014 absolutt ingenting galt med meg. men jeg har kraftig blødning. det har alle oss søstre. ikke har jeg mens hver mnd heller men annenhver mnd. det er heller ikke unormalt tro det eller eiAnonymous poster hash: 4d7a3...a9f Tror jeg ingenting på. Du snakker om ett til to glass. Det er opp til en halv liter pr mens. Ikke litt normalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå