Kamikatze Skrevet 24. februar 2014 #41 Del Skrevet 24. februar 2014 Er vel ingen garanti for at han simpelthen elsker at du skifter og lagrer blodige bind i senga. Kanskje han bare er høflig og veloppdratt? Verre er det å ha ei tuppe som er for lat til å fjerne bind fra soverommet. Tenker automatisk, "hvilke andre områder er hun like lat på?" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chloe- Skrevet 24. februar 2014 Populært innlegg #42 Del Skrevet 24. februar 2014 Er vel ingen garanti for at han simpelthen elsker at du skifter og lagrer blodige bind i senga. Kanskje han bare er høflig og veloppdratt? Verre er det å ha ei tuppe som er for lat til å fjerne bind fra soverommet. Tenker automatisk, "hvilke andre områder er hun like lat på?" Ikke bare for lat til å fjerne binda, men for lat til å reise seg fra senga i det hele tatt. Hva blir det neste? At man bare driter i en pose? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 24. februar 2014 #43 Del Skrevet 24. februar 2014 Er vel ingen garanti for at han simpelthen elsker at du skifter og lagrer blodige bind i senga. Kanskje han bare er høflig og veloppdratt? Verre er det å ha ei tuppe som er for lat til å fjerne bind fra soverommet. Tenker automatisk, "hvilke andre områder er hun like lat på?" Min første tanke var: Hvilke andre områder er hun like urenslig på? Jeg ville ikke spist middag der, for å si det slik.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. februar 2014 #44 Del Skrevet 24. februar 2014 Ikke bare for lat til å fjerne binda, men for lat til å reise seg fra senga i det hele tatt. Hva blir det neste? At man bare driter i en pose? - og får gubben til å holde den... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 24. februar 2014 #45 Del Skrevet 24. februar 2014 Særeste tråden på lenge! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #46 Del Skrevet 24. februar 2014 - og får gubben til å holde den... Og la posen stå ut uka. Nei, fy flate. Nå må jeg gi meg før jeg brekker meg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cathrine88 Skrevet 24. februar 2014 Populært innlegg #47 Del Skrevet 24. februar 2014 Han blir lei seg hvis du bruker pysjbukse? Høres mest ut som en fetisj for å være ærlig. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #48 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det bare meg som ikke skjønte det te/vannflaske-greiene? [ /quote] Han lager en kopp te til meg og lager varmeflaske mot mens smerter, ( det skulle stå varmeflaske og ikke vannflaske). Men ellers ser jeg ikke hva som er så vanskelig å skjønne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 24. februar 2014 #49 Del Skrevet 24. februar 2014 De menn jeg har vært med har ikke brydd seg stort om mensen; eller om hvor jeg bytter bind eller hva jeg sover med. Men jeg tror kanskje endel hadde reagert på å ha en pose med bind ved siden av senga bare fordi man er for lat til å gå å på badet for å skifte. Hallo; det er mensen; ikke døden nær..... Og hva gjør du med hendene da? Jeg hadde freaka om jeg ikke fikk vasket hendene etter å ha skiftet bind. Tror ikke det er mannen som er så veldig spesiell her; men kanskje heller litt uvanlige rutiner for håndtering av bind og håndhygiene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #50 Del Skrevet 24. februar 2014 Helt normalt det? Kjæresten min bryr seg ikke når jeg har mensen. Men jeg sørger alltid for at ingen ser mine brukte bind. Ikke han engang. Men tror ikke han hadde brydd seg. Han vet jo at jeg har mensen.Anonymous poster hash: 3f323...84a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 24. februar 2014 #51 Del Skrevet 24. februar 2014 Han blir lei seg hvis du bruker pysjbukse? Høres mest ut som en fetisj for å være ærlig. Det tenkte jeg også. Han virka liksom litt i overkant ivrig på å vise at han ikke bryr seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 24. februar 2014 #52 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg skjønner ikke hva man skal med te i sengen når man sover? Er du sengeliggende hele uken? Er det derfor du ikke går i søpla med posen før uken er omme? Hva gjør du når du skal på do? Kan ikke typen din gå ut i søpla med bindene dine hvis du er så dårlig at du er sengeliggende? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 24. februar 2014 #53 Del Skrevet 24. februar 2014 Han godtar at du menstruerer, altså? Oj, så....storsinnet... han er... Djiiieez, særeste tråden ever! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 24. februar 2014 #54 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg skjønte ikke meningen med tråden. Det jeg leste var at TS var utrolig urenslig, grisete og lat - og at mannen ikke "brydde" seg om det. Kan ikke forstå at det viser at dere har et bedre forhold enn andre... usj... Tror ikke det er mange menn som ikke skjønner at det er normalt å ha mensen. Det er vel heller smågutter under 20 (?) som hyyyler æsj, slik som TS tror de fleste mannfolk gjør . Jeg har aldri møtt en mann som har reagert negativt, men så har jeg heller aldri skiftet bind (oppi ansiktet deres) i senga ol. fordi jeg ikke gadd å gå på badet.Jeg har heller ikke spart på gamle bind. Hadde jeg begynt med disse tingene, VET jeg at min mann hadde sagt tydelig ifra. Men jeg vil ikke si at vi har et dårlig forhold av den grunnen. Snarere et sunt, naturlig og renselig forhold... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2014 #55 Del Skrevet 24. februar 2014 Så slemme dere er...misunnelig fordi TS er lykkelig?Anonymous poster hash: 60f8a...e47 Ja hvis lykken er en råtnende stinkende pose full av bind så er vi dødsjalu! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norvel Skrevet 24. februar 2014 #56 Del Skrevet 24. februar 2014 Mannen din er nok ikke unik fordi han lar deg få bytte bind.. Derimot at han syns det er greit at du kryper inntil han uten å vasket hendene er ganske unikt vil jeg tro. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #57 Del Skrevet 24. februar 2014 HAHAHA, takk for en god latter ts!Anonymous poster hash: b8f6c...1bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #58 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg blir mer paff over at folk faktisk skifter bind foran mannen sin? Er ikke akkurat noe jeg finner på.. Anonymous poster hash: 7be24...01b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 24. februar 2014 #59 Del Skrevet 24. februar 2014 Mannen min bryr seg ikke om at jeg har mensen, han er ikke 12år gammel. Men jeg tror nok han ville reagert om jeg skifta bind/tampong i senga og putta det i en pose som ble liggende i en uke, det er jo ekkelt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #60 Del Skrevet 24. februar 2014 Så denne posen full av bind blir liggende inne på soverommet i en uke? Vet ikke hvordan det er hos dere andre men hos meg syns jeg det lukter på badet når bind bare har ligget i søpla en dag eller to. Hvordan folk klarer å sove i råtnende menslukt er forbi min fatteevne men folk er forskjellige kan man trygt si. Jeg er veldig trygg på min samboer, og han hadde sikkert ikke reagert nevneverdig om jeg hadde skiftet bind foran han men jeg skal la han slippe. Her stinker det ikke på badet om bindene/ob'ene mine har ligget i søpla i nesten en uke. Anonymous poster hash: d0fbc...066 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå