AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #21 Skrevet 24. februar 2014 Nå er jo ikke jeg mann, men om man skal rette på bryster ed noe heng amming eller ikke så er det jo ikke først og fremst silikon som oftest blir løsningen, det blir løft - rett og slett fordi ganske mange vil ende opp med alt for stor størrelse om de i tillegg skal ta silikon. Da må man alltid flytte areolaene/brystvortene i tillegg, også ofte om man kun tar silikon. En mulig konsekvens ved alle operasjoner hvor man må flytte areolaene/brystvortene(uavhengig av om man reduserer størrelsen eller ikke) er at an risikerer at vevet dør - altså at man ender uten. Det er ikke en veldig utbredt komplikasjon, men etter hva jeg har lest så kan det akje, og man må være klar over det. Nå har jeg sett resultatet etter brystreduksjon hvor det ble foretatt løft/flytting samt minsking av areolaer - og jeg synes det var pent, men man ser jo at det er operert. Hun hadde også veldig fyldige bryster fra før uten mye heng/løs hud, og det spilte nok inn på at brystene ble ganske greie også etterpå. Tror nok jeg ville ventet til jeg eventuelt endte opp med den partneren man ønsker være med over tid, kan jo for alt du vet hende vedkommende elsker brystene dine - og du da ikke føler det nødvedig å bruke såpass mye penger/risikere helsen for noe du nå har dårlig selvtillit over(?). Jeg ville nå uansett tenkt lenge og vel på det før jeg tok en avgjørelse da det er en relativt omfattende operasjon, og man jo ikke er garantert så bra resultat som man ønsker. Jeg har selv tenkt på saken dersom brystene skulle bli veldig endret etter fødsel, og fant ut at jeg er såpass "kresen" på sluttresultat at jeg ikke ser poenget med å gjøre det dersom man ikke absolutt "må" og kan akseptere et helt greit/mindre pent sluttresultat. Anonymous poster hash: eea8c...edd
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #22 Skrevet 24. februar 2014 En rynkefri 80-åring er en som aldri har smilt i hele sitt liv. Anonymous poster hash: 6810a...28e Ok. Faren til barnet ditt selvsagt. Ja, nemlig. Det var jo derfor jeg lurte... Men da er det sjekkingen av en ny mann som er temaet. Alltid greit å få det på det rene. Hvilken aldersgruppe skal han være i ? Det har vist seg at preferansene varierer litt... så det kan være greit å få frem sånn omtrentlig hvilken alder målgruppen befinner seg i. - da blir svarene litt mer solide å benytte også. Jeg tror ikke alle mellom 25 og 30 har HELT samme smak i hva de syntes er finest egentlig.. så spør bare hva menn generelt syntes (eller de som er på KG..). Akkurat som alle andre tråder som startes her inne, man vet jo aldri hvem som svarer og hvor representativt det er for deres kjønn eller alder osv Kontrollspørsmål til AB: Har du sex med kvinner? Nei. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #23 Skrevet 24. februar 2014 for noen er det vakkert. for andre ikke. smaken er som baken Anonymous poster hash: cd81f...c26 Ja? Nå er ikke jeg mann så jeg kan ikke hjelpe deg med synspunkter ang hva de foretrekker. Men jeg også fikk sikkelig fæle pupper etter svangerskap. De lignet på to ballonger som du finner bak sofaen 1 mnd etter en fest, altså det var bare hud som hang og slang. Selvtilliten var på bånn. Hatet å se meg selv naken, og viste meg hvertfall aldri naken til noen andre pga jeg slet så mye psykisk på grunn av puppene. Så jeg valgte å ta silikon, tok 400gram i hver pupp (under muskelen). Har aldri hatt så bra selvtillit etter jeg gjorde dette, jeg elsker puppene mine nå! De ser også veldig naturlige ut når jeg har klær på, ellers når jeg er naken så strutter de ut og ser ikke 100% ekte ut. Jeg også har en tendens til å få stygge og svære arr, men arrene etter operasjonen er veldig tynne og pene heldigvis Ville bare dele min opplevelse med deg, håper det hjelper litt hvertfall!Anonymous poster hash: 3d571...27f Takk for at du delte Det er ikke så enkelt når puppene endrer seg så mye etter en graviditet, og spesielt ikke når man er relativt ung og har pupper som man forbinder med gamle damer eller noe sånn. Jeg blir lei meg hver jeg ser brystene mine i speilet.. hadde jeg ikke hatt arr problemet hadde jeg nok uten tvil lagt meg under kniven, i og med at vi har den muligheten.. Får bestille time til konsultasjon og se hva kirurgen sier.. Men er bare redd for at kirurgen kommer til å anbefale meg å legge inn silikon uansett fordi de tenker på at de skal tjene penger? Når du var på konsultasjon, tok du opp arr problemene dine da? Hva sa kirurgen? (Jeg er en av dem som får arr av å ta vaksine liksom.. har flere store arr etter vaksiner, t.o.m et tykt arr på hånda etter å ha kuttet meg på et papir..) Kan jeg spørre hvor du opererte deg? Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #24 Skrevet 24. februar 2014 Nå er jo ikke jeg mann, men om man skal rette på bryster ed noe heng amming eller ikke så er det jo ikke først og fremst silikon som oftest blir løsningen, det blir løft - rett og slett fordi ganske mange vil ende opp med alt for stor størrelse om de i tillegg skal ta silikon. Da må man alltid flytte areolaene/brystvortene i tillegg, også ofte om man kun tar silikon. En mulig konsekvens ved alle operasjoner hvor man må flytte areolaene/brystvortene(uavhengig av om man reduserer størrelsen eller ikke) er at an risikerer at vevet dør - altså at man ender uten. Det er ikke en veldig utbredt komplikasjon, men etter hva jeg har lest så kan det akje, og man må være klar over det. Nå har jeg sett resultatet etter brystreduksjon hvor det ble foretatt løft/flytting samt minsking av areolaer - og jeg synes det var pent, men man ser jo at det er operert. Hun hadde også veldig fyldige bryster fra før uten mye heng/løs hud, og det spilte nok inn på at brystene ble ganske greie også etterpå. Tror nok jeg ville ventet til jeg eventuelt endte opp med den partneren man ønsker være med over tid, kan jo for alt du vet hende vedkommende elsker brystene dine - og du da ikke føler det nødvedig å bruke såpass mye penger/risikere helsen for noe du nå har dårlig selvtillit over(?). Jeg ville nå uansett tenkt lenge og vel på det før jeg tok en avgjørelse da det er en relativt omfattende operasjon, og man jo ikke er garantert så bra resultat som man ønsker. Jeg har selv tenkt på saken dersom brystene skulle bli veldig endret etter fødsel, og fant ut at jeg er såpass "kresen" på sluttresultat at jeg ikke ser poenget med å gjøre det dersom man ikke absolutt "må" og kan akseptere et helt greit/mindre pent sluttresultat. Anonymous poster hash: eea8c...edd Ja, mulig jeg venter til en eventuell ny kjæreste dukker opp, men spørsmålet er om jeg kommer til å klare å vise frem brystene mine til han da.. :/ de ser altså ikke fine ut. Brystløft tror jeg er helt uaktuelt, da kommer jeg jo til å få arr rundt hele areolaen og dét er jo enda verre enn bare under brystet :/ Jeg har som skrevet over tykt arr etter et papirkutt, så jeg vet jeg kommer til å få veldig synlige og tykke arr.. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2014 #25 Skrevet 24. februar 2014 Jeg tror ikke alle mellom 25 og 30 har HELT samme smak i hva de syntes er finest egentlig.. så spør bare hva menn generelt syntes (eller de som er på KG..). Akkurat som alle andre tråder som startes her inne, man vet jo aldri hvem som svarer og hvor representativt det er for deres kjønn eller alder osv Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 Nei det kan vi være helt enige om. Men det er liksom litt greit å få luket ut de på 16 som kun har sett bilder av pupper mens de drar'n, og menn med noen få år mer på baken. - samtidig som den som har sett og erfart noe gjennom +30 år i seksuell aktivtetet kanskje vil ha preferanser som er litt annerledes enn de en 16 åring har. - det var omtrent det jeg tenkte du kunne ha litt nytte av, og som kunne hjelpe til å 'luke litt i bedet av responser'. Nei. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 Det spørsmålet var ikke egentlig til deg, TS. Det var til AB'en bak dette innspillet: åååh pliiiiz. man kan faktisk synes at hengepupper er stygt uten at man er en drittsekk av den grunn.. Anonymous poster hash: cd81f...c26
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #26 Skrevet 24. februar 2014 Nei det kan vi være helt enige om. Men det er liksom litt greit å få luket ut de på 16 som kun har sett bilder av pupper mens de drar'n, og menn med noen få år mer på baken. - samtidig som den som har sett og erfart noe gjennom +30 år i seksuell aktivtetet kanskje vil ha preferanser som er litt annerledes enn de en 16 åring har. - det var omtrent det jeg tenkte du kunne ha litt nytte av, og som kunne hjelpe til å 'luke litt i bedet av responser'. Det spørsmålet var ikke egentlig til deg, TS. Det var til AB'en bak dette innspillet: Det er jeg enig i. Jeg tror en eventuell neste kjæreste mest sannsynlig er mellom 25 og 35 med mindre jeg møter noen yngre eller eldre enn jeg egentlig hadde sett for meg. Så det er ikke nødvendigvis sånn at disse gutta i denne aldersgruppen har så voldsomt med erfaring i forhold til hva en mann på 50 kan ha f eks.. men er jo individuelt. Åh beklager, jeg syntes det sto: kontrollspørsmål til TS. Haha Så nå at det stå AB. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå