AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Vet det allerede er en tråd her om hengepupper vs silicon, men jeg tror spørsmålet mitt hadde druknet der inne blant alle innleggene.. så starter en ny tråd. Jeg er ferdig med ammingen og puppene mine ser mildt sagt helt jævelige ut. Puppene har fått stygge, dype strekkmerker rundt hele, de henger litt i den grad pupper på min størrelse kan henge (70B i H&M). Areolaene ser også gigantiske ut i forhold til puppene. Jeg fikser IKKE å vise frem puppene mine til noen sånn som de ser ut nå. Dilemma: jeg får skikkelig stygge arr. Jeg VET at hvis jeg hadde tatt silicon f eks så hadde jeg fått noen skikkelig stygge, tykke arr på hver pupp. Jeg får arr lett og i tilegg blir de så stygge at jeg faktsk lurer på hva som er verst av pupper som henger litt med stygge strekkmerker og stor areola eller større pupper hvor strekkmerkene kanskje ikke syntes så godt (?) og hvor areolaen virker mindre, men med stygge arr.. Hva hadde dere (menn) foretrukket? Hvis dere måtte velge.. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
Sjokoladenøtt Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det er jo opp til deg selv Ikke bry deg om hva menn synes, da gjør du det av helt feil grunn i alle fall! Hvis man skal endre på utseendet sitt så skal det være på grunn av at man ikke føler seg komfortabel med kroppen sin, og kun av egen vilje synes nå jeg Om du kun legger inn silikon og ikke tar løft eller lingnende, så får du kun arr under brystet, som vanligvis ikke synes siden det ligger i folden. Så stygge svære arr får du nok ikke Men jeg hadde lagt inn silikon selv om brystene mine så ut som lefser etter graviditet og amming, mest fordi jeg ikke synes det er fint på meg selv da jeg liker faste pupper med fin form. De fleste synes vel også det, men man kan jo fint leve med det man har også! Det er tross alt en operasjon man skal igjennom, og man kan få komplikasjoner i tillegg. Men det pleier som regel å gå ganske greit så lenge man velger riktig sted og kirurg, men det koster jo gjerne litt ekstra for garantier osv. Om du føler du kan leve med det så er det nok best slik, men hvis du nekter å vise deg i bikini på stranda eller kle av deg foran noen så skjønner jeg at man gjerne vil fikse litt på det
guttemann Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Bare for å korrigere en feilaktig og potensielt uheldig feiloppfatning: Man får ikke hengepupper av å amme. Man får dem av å få barn (og større bryster) uavhengig av om, og hvor lenge, man ammer. Ellers tror jeg du som vanlig synes probelemet er større enn det er fordi det er ditt problem, men det er din avgjørelse også. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Kjære TS, dette er opp til deg! Og jeg vet at du spør menn her inne, MEN: Deres mening betyr ingenting, for når du slår deg ned med drømmemannen din, så bryr han seg ikke om puppene dine. Det er hele deg han elsker. Dette gjelder uansett om du tar silikon eller ikke! Så velg det du føler er best for deg selv. Sett opp lister, for og i mot. Større men arr, eller de du har uten arr? Hva kan du leve med, også langsiktig? Våre meninger har ingenting å si. Det er deg først og fremst, og deretter mannen du lever med. Er han ekte mann vil han uansett like deg for den du er, ikke puppene du HAR eller IKKE HAR :-) Anonymous poster hash: 4b5c7...f4c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Tja hvis de ikke blir knøttsmå og ikke huden din er kjempestram så får de jo antakelig et lite overheng etter operasjonen. Dette overhenget vil jo antakelig dekke over eventuelle arr på undersiden til vanlig. Så da vil arrene kun synes når du ligger på ryggen. Anonymous poster hash: 0a80c...b1f
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Bare ett spørsmål, TS,.... siden du spør andre menn... Hva synes han du p.t. deler hus og seng med da? Hans meninger må jo være usigelig mye viktigere i din beslutningsprosess enn hva en gjeng forumbrukere skulle gi uttrykk for å mene.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Tusen takk for alle svar Jeg vet at skal man gjøre noe slikt, skal man gjøre det for sin egen del og ikke for andres. Men jeg trives virkelig ikke med puppene mine slik de ser ut idag.. Grunnen til at jeg spurte hva dere andre syntes er fordi jeg er usikker på om det egentlig er noe poeng i å gjennomføre det, når jeg vet at jeg danner stygge arr som gjerne blir både tre og fire ganger større enn såret/snittet i utgangspunktet var. Bare for å korrigere en feilaktig og potensielt uheldig feiloppfatning: Man får ikke hengepupper av å amme. Man får dem av å få barn (og større bryster) uavhengig av om, og hvor lenge, man ammer. Ellers tror jeg du som vanlig synes probelemet er større enn det er fordi det er ditt problem, men det er din avgjørelse også. Ja, det er sikkert rett det du sier. Jeg vet bare at jeg fikk hengepupper først etter at ammingen var over, det var da jeg la merke til det fordi melkeproduksjonen stoppet og da var jo ikke puppene "struttende" med melk om du skjønner. Men kan godt hende de fikk heng rett etter fødselen, bare at jeg ikke så det før nå. Bare ett spørsmål, TS,.... siden du spør andre menn... Hva synes han du p.t. deler hus og seng med da? Hans meninger må jo være usigelig mye viktigere i din beslutningsprosess enn hva en gjeng forumbrukere skulle gi uttrykk for å mene. Hvem snakker du om? Jeg deler ikke seng med noen. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Hvem snakker du om? Jeg deler ikke seng med noen. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 Wild guess på at hun mener barnefaren 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Jeg begriper ikke hva som er vakrere enn å stille sulten på sine egne barn. Natural breasts for the world! Anonymous poster hash: 6810a...28e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Wild guess på at hun mener barnefaren Really? Hehe. Jeg hadde ikke spurt hva andre menn syntes om saken hvis jeg hadde hatt en mann, eller vært i et forhold med barnefaren da hadde jeg jo spurt han. Da hadde det jo vært han som skulle sett på puppene mine. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Jeg begriper ikke hva som er vakrere enn å stille sulten på sine egne barn. Natural breasts for the world! Anonymous poster hash: 6810a...28e Det ér vakkert. Nå snakker jeg om hvordan puppene mine ser ut etterpå Anonymous poster hash: 0cc14...5e4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Nå er ikke jeg mann så jeg kan ikke hjelpe deg med synspunkter ang hva de foretrekker. Men jeg også fikk sikkelig fæle pupper etter svangerskap. De lignet på to ballonger som du finner bak sofaen 1 mnd etter en fest, altså det var bare hud som hang og slang. Selvtilliten var på bånn. Hatet å se meg selv naken, og viste meg hvertfall aldri naken til noen andre pga jeg slet så mye psykisk på grunn av puppene. Så jeg valgte å ta silikon, tok 400gram i hver pupp (under muskelen). Har aldri hatt så bra selvtillit etter jeg gjorde dette, jeg elsker puppene mine nå! De ser også veldig naturlige ut når jeg har klær på, ellers når jeg er naken så strutter de ut og ser ikke 100% ekte ut. Jeg også har en tendens til å få stygge og svære arr, men arrene etter operasjonen er veldig tynne og pene heldigvis Ville bare dele min opplevelse med deg, håper det hjelper litt hvertfall! Anonymous poster hash: 3d571...27f
Marie90 Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Du kan jo sporre ved en klinikk for aa se hva mulighetene dine er? Kanskje en kirurg har tips til behandling mot arr, loft el.l.? Er jo mulig det er andre losninger enn akkurat silikon.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Du kan jo sporre ved en klinikk for aa se hva mulighetene dine er? Kanskje en kirurg har tips til behandling mot arr, loft el.l.? Er jo mulig det er andre losninger enn akkurat silikon. Løft gir vel mer arr. Ved silikon lager man kun et lite snitt under puppen, mens ved løft så kutter man jo bort mye hud både over og under. Anonymous poster hash: 0a80c...b1f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Det ér vakkert. Nå snakker jeg om hvordan puppene mine ser ut etterpå Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 En rynkefri 80-åring er en som aldri har smilt i hele sitt liv. Anonymous poster hash: 6810a...28e 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Silikon er i utgangspunktet full turnoff. Anonymous poster hash: e5ef5...a45 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Hvem snakker du om? Jeg deler ikke seng med noen. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 Faren til barnet ditt selvsagt. Wild guess på at hun mener barnefaren Really? Hehe. Jeg hadde ikke spurt hva andre menn syntes om saken hvis jeg hadde hatt en mann, eller vært i et forhold med barnefaren da hadde jeg jo spurt han. Da hadde det jo vært han som skulle sett på puppene mine. Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 Ja, nemlig. Det var jo derfor jeg lurte... Men da er det sjekkingen av en ny mann som er temaet. Alltid greit å få det på det rene. Hvilken aldersgruppe skal han være i ? Det har vist seg at preferansene varierer litt... så det kan være greit å få frem sånn omtrentlig hvilken alder målgruppen befinner seg i. - da blir svarene litt mer solide å benytte også. Endret 24. februar 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #18 Skrevet 24. februar 2014 Kjære TS, dette er opp til deg! Og jeg vet at du spør menn her inne, MEN: Deres mening betyr ingenting, for når du slår deg ned med drømmemannen din, så bryr han seg ikke om puppene dine. Det er hele deg han elsker. Dette gjelder uansett om du tar silikon eller ikke! Så velg det du føler er best for deg selv. Sett opp lister, for og i mot. Større men arr, eller de du har uten arr? Hva kan du leve med, også langsiktig? Våre meninger har ingenting å si. Det er deg først og fremst, og deretter mannen du lever med. Er han ekte mann vil han uansett like deg for den du er, ikke puppene du HAR eller IKKE HAR :-) Anonymous poster hash: 4b5c7...f4c åååh pliiiiz. man kan faktisk synes at hengepupper er stygt uten at man er en drittsekk av den grunn.. Anonymous poster hash: cd81f...c26
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Det ér vakkert. Nå snakker jeg om hvordan puppene mine ser ut etterpå Anonymous poster hash: 0cc14...5e4 for noen er det vakkert. for andre ikke. smaken er som baken Anonymous poster hash: cd81f...c26
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 åååh pliiiiz. man kan faktisk synes at hengepupper er stygt uten at man er en drittsekk av den grunn.. Anonymous poster hash: cd81f...c26 Kontrollspørsmål til AB: Har du sex med kvinner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå