Gjest frustrert Skrevet 27. mai 2004 #1 Del Skrevet 27. mai 2004 Etter å ha gått på hormon prevensjoner i mange år,og sluttet med det, er sex driven opp og går igjen:) Men jeg får aldri orgasme av samleie med mannen min:( i går onanerte jeg med en vibrator og klarte å få en klitoris orgasme 8) dette er kanskje 2 gangen i mitt liv :oops: så dere skjønner sikkert at dette frister til gjentagelse, men har prøvd ett par ganger etterpå og får det ikke til igjen! helt redd for at det var den ene gangen jeg..Og så lurer jeg på hvordan dere klarer å få G-punkt orgasme? er ikke den kraftigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hunnkatt Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis du bare har hatt klitrosorgasme to ganger i ditt liv, så synes jeg du først skal konsentrere deg om den. Slapp av. Ha det koselig med vibratoren. La mannen din bruker fingre og munn i tillegg til penisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Mitt tips er også: Slapp av. For mue fokus på dette,ødelegger alt. Mye sitter i hodet... hvis man slapper av ,og nyter, dukker den nok opp igjen. La gjerne mannen din også bruke vibratoren på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 1. juni 2004 #4 Del Skrevet 1. juni 2004 om man konstant tenker på orgasme under samleie etc, så skjer det nok ikke. g-punkt orgasme klarer ikke jeg ved samleie(sjeldent i hvertfall). så har vel noe med å finne det man liker og ikke fokusere på orgasme under det intime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winnie the Pooh Skrevet 1. juni 2004 #5 Del Skrevet 1. juni 2004 Alfa og omega er å slappe av og nyte stunden, fremfor alt ikke tenke på orgasme. En forståelsesfull og hjelpsom mann er jo også greit å ha. For meg fungerer det greit å ligge øverst, da får jeg g-punkt orgasme. Men ikke alltid, jeg må være "tent" og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 1. juni 2004 #6 Del Skrevet 1. juni 2004 Desto mer du fokuserer på orgasmen desto vanskeligere å få en. Ha sex for sexens del og ta en orgasme som en positiv overaskelse dersom den dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. juni 2004 #7 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg får det alltid, fordi jeg ikke tenker, og det gjør jeg jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå