Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Alene er jeg ikke så ofte, pga barn, men treffer voksne mennesker de helgene jeg ikke har barna. Altså annenhver helg.

Endret av Sophie-Ann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mye alene samtidig som jeg ikke er det :S

Jeg er en gamer... så snakker med mange mennesker rundt om hele verden... På nettet er jeg så pratsom og prater med alle.

Real life, har kun 2 venner som jeg stoler 100% på, prater med begge hver dag på skype. Men vi har ikke funnet på no siden sommer, da vi fisker nesten annenhverdag..

Skulle ønsket jeg var mer ute, bare så innmari kresen på nye venner....

Trives faktisk veldig godt i mørket og i mitt eget selskap..

Men hadde vært mye bedre å ha ei jente å dele livet med </3

Anonymous poster hash: cf5be...651
  • Liker 1
Skrevet

ja, jeg er mye alene. Har ofte barna rundt meg, men er mye alene med meg selv som voksen for å si det sånn :). jeg koser meg alene... jeg savner en mann, men egentlig så vet jeg ikke helt hvordan det ville fungert om jeg hadde hatt en.... Jeg ser for meg at jeg passer best for meg selv ;)

Gjest Runforit
Skrevet

Tja. I hverdagen så ryker jo dagene med jobb og trening. Når jeg kommer hjem på kvelden så blir det middag og kvalitetstid med mannen før jeg legger meg. Er veldig sosialt på jobben.

Jeg har alltid vært glad i eget selskap så må ikke ha folk rundt meg når jeg først har fritid. Jeg er en person som er veldig utadvendt og sosial, men som trenger mye me-time.

Har en håndfull gode venninner som jeg ser jevnlig. Alenetiden velger jeg ofte i helgene når mannen jobber natt. Da er det herlig å kunne bare være i mitt eget selskap og ha egentid. Er ikke så glad i å feste, men tar en del cafeturer og kanskje en tur på pub med venninner over noen drinker og prat(ikke diskotektype).

Var mye mer sosial da jeg var yngre, men nå koser jeg meg ofte i eget selskap ofte :) Så har endel alenetid, men er ikke ensom.

Skrevet

Er på jobben på dagen, så er det trening (stort sett alene på senteret) evt. andre fritidsaktiviteter. Deretter er det familie/venner i helger. Så den tiden jeg har alene setter jeg faktisk pris på, føler meg sjelden ensom.

Skrevet

Jeg er mye alene når jeg ikke er på jobb. Venner og familie bor et stykke unna, så det er ikke så ofte jeg treffer dem. Savner noen å finne på ting sammen med, men samtidig trenger jeg min alenetid. Blir det for ensomt bruker jeg å reise hjem og treffe familien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...