AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Del Skrevet 22. februar 2014 Er pyrisept bra nok for å rense kviser med? Har endel ganske små hudormer på nesen, samt noen litt større vanlige kviser som er mer spredt. Anonymous poster hash: 5a027...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 22. februar 2014 #2 Del Skrevet 22. februar 2014 Man bruker jo Pyrisept til å rense sår med, så jeg regner med at det holder til kviser også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Del Skrevet 22. februar 2014 Ja, jeg las at Pyrisept kan brukes morgen og kveld. Det er bakteriedrepende, men man bør skylle vekk såpe først. Det brukes visst av leger også. Virker som at det er veldig bra. Det er så bra og enkelt at jeg ikke trodde det var bra nok. ts Anonymous poster hash: 5a027...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Del Skrevet 22. februar 2014 Dalacin liniment eller oppløsning som fås på resept er enda bedre mot den type hudbakterier.Anonymous poster hash: 3e3bb...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå