Gå til innhold

I dag er jeg stolt!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madley

I dag er jeg stolt av meg selv. :tommelsmil:

Jeg har vært på jobb i seks timer. Det var min første dag på jobb siden ulykken før jul.

Jeg har vært mye på besøk og har savnet jobben veldig.

Jeg jobber i barnehage og er veldig glad for at streiken ikke kom akkurat den dagen jeg skulle tilbake!!!

Jeg er utrolig priviligert som har en arbeidsplass der de tar imot meg med åpne armer selv om jeg bare er vikar!

måtte bare dele gleden med dere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
:klem: Så godt å høre Leya!!! Har lest litt i dagboken din, og jeg er imponert over hvordan du er! Lykke til med jobbings :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra, Leyakompis!!!

Stå på jente, det er oss tøffingene som holder samfunnet på bena.

Stooor klem fra Tex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

Har vært på jobb i dag også! :sjarmor:

Men bare noen timer da.

Jeg elsker å være der! Bare hør hvorfor:

-da barna satt pent og pyntelig rundt bordet og ventet på matboksene sine sa en søt liten tass: "Leya, æ e gla i dæ!"

Jeg ble sikkelig satt ut og ganske glad :wink: Så jeg sa at jeg var glad i han også...De andre barna ville ikke være dårligere og det haglet med komplimenter. "du e den snilleste i værdn Leya" "kan du sitt hær, førr du e så søt"(hehe...likte denne særlig godt da...hehe)

-i utetiden kom en gutt på 2 bort til meg og vinket meg ned til seg og hvisket" Leya, når skal du komme tilbake til min avdeling?"

Jeg blir helt rørt. Godt å vite at man blir satt pris på og at barna vil ha meg tilbake..Major boost for selvtilliten skal jeg si dere!

Så jeg tenker at nå kommer jeg til å jobbe en del frem over. Men jeg skynder meg sakte. Vil ikke havne på "såffen" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...