AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #21 Skrevet 22. februar 2014 Jenter klager over at menn er rasshøl, mens gutter som soley går rundt ufrivillig single Får vel ikke akkurat sympati for disse jentene.Anonymous poster hash: 79127...afa 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Vil bare anbefale bloggen 0330.no. Den er god altså! Hilsen jente som kunne ønske flere good guys oppførte seg tiltrekkende (og nei, ikke slemt, men bare med selvsikkerhet og "kjekkhet") Anonymous poster hash: d77fe...a74
Gjest Soley Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Vil bare anbefale bloggen 0330.no. Den er god altså! Hilsen jente som kunne ønske flere good guys oppførte seg tiltrekkende (og nei, ikke slemt, men bare med selvsikkerhet og "kjekkhet") Anonymous poster hash: d77fe...a74 Lurer på hva folk mener med selvsikker? Hva er selvsikker egentlig? Er det at en person ikke er redd for å omgås med flere folk? Ikke bryr seg om hva andre mener om han/hun? Har ikke noen vanskeligheter med å snakke med nye folk? Nei jeg har lurt på dette, ser på meg selv eller jeg tror jeg har god selvtillit om jeg har forstått det riktig Noen som kan si noe om det?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 Lurer på hva folk mener med selvsikker? Hva er selvsikker egentlig? Er det at en person ikke er redd for å omgås med flere folk? Ikke bryr seg om hva andre mener om han/hun? Har ikke noen vanskeligheter med å snakke med nye folk? Nei jeg har lurt på dette, ser på meg selv eller jeg tror jeg har god selvtillit om jeg har forstått det riktig Noen som kan si noe om det? I ordet selvsikker ligger det at du vet du er god nok. Du tror verken du er bedre eller dårligere enn andre, du er glad i deg selv, du respekterer deg selv (og andre) og blir ikke lett usikker og nervøs. Alle blir vi selvsagt både usikre og nervøse iblant, når det gjelder kommunikasjon mellom gutter og jenter, kan man da kanskje lett bli for "masete" eller søke etter bekreftelse litt for mye. Når du dater jenter, burde du ikke tenke "jeg håper hun liker meg", men mer "passer hun med meg?". Vit at det alltid vil komme nye jenter, og vit at du er en god person som kommer til å møte flere du kan passe perfekt med. Samtidig bør du også leve så mye som mulig her og nå. Prøv å ha det gøy der du er, heller enn å tenke for mye på framtida, og konsentrer deg mer om dine egne følelser enn om jentas følelser (da mener jeg ikke at du ikke skal være empatisk, bare at du ikke skal spekulere i hva hun føler og tenker). Ikke la ei jente være det eneste positive en periode i livet ditt, finn på ting selv og lev ditt eget liv. Ikke kast alt du har i hendene for å henge med ei jente du er interessert i, ta det når det passer. Gi komplimenter iblant (viktig at det ikke blir for mye!), men fisk aldri etter komplimenter. I tillegg må du ta en reality-check iblant. Hvor lenge har du kjent jenta, hvor mange ganger har dere møttes? Vet du noe om verdiene hennes, samsvarer de med dine? Tenkte på det da du skrev om hun du ble forelsket i, som du aldri fikk møtt. Hvis det stemmer at dere aldri rakk å møtes, var du forelsket i en fantasi, du aner ikke hvordan hun er i virkeligheten. Jenter blir skremt av gutter som viser at de liker dem for tidlig. Jeg blir hvertfall det. Gutter som forelsker seg i den han tror du er, som innbiller seg at han kjenner deg på bakgrunn av noen meldinger ... Det blir for rart. Pass deg for det. For din egen del, burde du ha på bremsen litt i starten. Det betyr ikke at du skal bli mer kynisk, bare at du tar det litt med ro, lar jenta føle at du kjenner henne før du viser at du liker henne mer enn rent fysisk. Beklager at dette ble langt. Håper du får noe ut av det. Anonymous poster hash: d77fe...a74
Gjest Soley Skrevet 22. februar 2014 #25 Skrevet 22. februar 2014 (endret) I ordet selvsikker ligger det at du vet du er god nok. Du tror verken du er bedre eller dårligere enn andre, du er glad i deg selv, du respekterer deg selv (og andre) og blir ikke lett usikker og nervøs. Alle blir vi selvsagt både usikre og nervøse iblant, når det gjelder kommunikasjon mellom gutter og jenter, kan man da kanskje lett bli for "masete" eller søke etter bekreftelse litt for mye. Når du dater jenter, burde du ikke tenke "jeg håper hun liker meg", men mer "passer hun med meg?". Vit at det alltid vil komme nye jenter, og vit at du er en god person som kommer til å møte flere du kan passe perfekt med. Samtidig bør du også leve så mye som mulig her og nå. Prøv å ha det gøy der du er, heller enn å tenke for mye på framtida, og konsentrer deg mer om dine egne følelser enn om jentas følelser (da mener jeg ikke at du ikke skal være empatisk, bare at du ikke skal spekulere i hva hun føler og tenker). Ikke la ei jente være det eneste positive en periode i livet ditt, finn på ting selv og lev ditt eget liv. Ikke kast alt du har i hendene for å henge med ei jente du er interessert i, ta det når det passer. Gi komplimenter iblant (viktig at det ikke blir for mye!), men fisk aldri etter komplimenter. I tillegg må du ta en reality-check iblant. Hvor lenge har du kjent jenta, hvor mange ganger har dere møttes? Vet du noe om verdiene hennes, samsvarer de med dine? Tenkte på det da du skrev om hun du ble forelsket i, som du aldri fikk møtt. Hvis det stemmer at dere aldri rakk å møtes, var du forelsket i en fantasi, du aner ikke hvordan hun er i virkeligheten. Jenter blir skremt av gutter som viser at de liker dem for tidlig. Jeg blir hvertfall det. Gutter som forelsker seg i den han tror du er, som innbiller seg at han kjenner deg på bakgrunn av noen meldinger ... Det blir for rart. Pass deg for det. For din egen del, burde du ha på bremsen litt i starten. Det betyr ikke at du skal bli mer kynisk, bare at du tar det litt med ro, lar jenta føle at du kjenner henne før du viser at du liker henne mer enn rent fysisk. Beklager at dette ble langt. Håper du får noe ut av det. Anonymous poster hash: d77fe...a74 Nei herregud det er ikke noe å beklage seg for! Takker veldig mye for dette svaret, har tenkt over det og en del av det du har skrevet er riktig. Men hun jenta jeg forelsket meg med ble bare rar på slutten... Hun jeg har hatt god kontakt med, altså hun som er i Forsvaret, vel man kan si at vi like så godt kunne ha skrevet en bok sammen. Men uansett jeg har snakket med henne, så vi er bare venner og er glad for det Gjøre ting jeg er glad i er litt vanskelig på en måte, altså jeg er glad i egetselskap og å være med venner, men som sagt de fleste vennene jeg har bor langt unna. De vennene jeg har her har jeg sluttet å ta kontakt med, holder meg langt unna dem på grunn av narkotika, og de sa til meg at de skjønner godt at jeg ikke vil henge med dem lenger, men snakker jo sammen siden vi jobber sammen. Jeg hadde 4 bestevenner før. Men 3 av dem splitta opp og nå er det bare meg og en annen igjen. Han er med dama på vackpacking i 6 måned. Prøver å finne venner men er ikke så lett :/ Endret 23. februar 2014 av Soley
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå