Blod Skrevet 22. februar 2014 #21 Skrevet 22. februar 2014 Nei. Jeg respekterer deg for valget du tok. Det er absolutt ingen skam, bare fortsett og vente på den rette. Blir kvalm av alle som haster 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er 22 år og jomfru. Anonymous poster hash: 5648f...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er 24 år og jomfru. Jeg har overhode ikke noe behov for å dyppe den i noen jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: c8ba4...72d 2
magicpie Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er 19 år og jomfru. Har hatt tilbudet flere ganger i fylla, men har ikke hatt så lyst til å miste jomfrudommen på ONS.. Har aldri hatt kjæreste, så det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort det enda. Men begynner å bli litt seksuelt frustrert nå da.. Så er litt i tvil nå om jeg bare skal få det unnagjort i fylla en gang, eller om jeg skal bite tenna sammen og håpe at jeg får meg kjæreste snart ;p
TeyanaJoy Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er 19 år og jomfru. Har hatt tilbudet flere ganger i fylla, men har ikke hatt så lyst til å miste jomfrudommen på ONS.. Har aldri hatt kjæreste, så det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort det enda. Men begynner å bli litt seksuelt frustrert nå da.. Så er litt i tvil nå om jeg bare skal få det unnagjort i fylla en gang, eller om jeg skal bite tenna sammen og håpe at jeg får meg kjæreste snart ;p Vent på kjæresten du Å miste jomfrudommen i fylla er ikke til å anbefale. Da ødelegger det liksom litt for deg hver gang etterpå, spesielt hvis du får deg kjæreste ganske fort etter at du mistet den. 1
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #26 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hva er det med dette jomfru greiene? Det betyr jo ingen ting i det store bildet. Vi er skapninger som ikke bare har sex for reproduksjon, men for nytelse, nærhet og kos, så det er en helt naturlig del av oss. Om du har sex første gang som 14 eller 30 er opp til deg. Endret 3. mars 2014 av Kim
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #27 Skrevet 3. mars 2014 Å miste jomfrudommen sin, hørtes rart ut, for det er jo ikke sånn at man kan finne den igjen.
Shira Skrevet 3. mars 2014 #28 Skrevet 3. mars 2014 Vel, jeg er en mann og...Du skal bare være stolt over deg selv. Du er verdt din vekt i gull uten att du vet det. Jo lenger du holder deg så eksklusiv, jo mer blir du verdt for den gutten som fantaserer om å få noe eksklusivt som en "ren" kjæreste. Eller forlovede. Brukte greier kræsjer med psykologien til de fleste menn, selv om de er blitt vant til att det dessverre har blitt normen. Du tilhører en elite. Men det er som sagt, manneperspektiv.... En mann? Født i 1997?
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2014 #30 Skrevet 3. mars 2014 Ja, jeg har absolutt det og jeg tror ikke alle manner i hele verden ser det som meg, men jeg vet att mange gjør. Jeg er så lei av alle halvludder og løse upålitelige slafsehøner i dette landet. Kommer det en dame med det aller minste fnugg av litt moral og selvdisiplin syns jeg det er mer tiltrekkende en noe annet fysisk. Har du som 17-åring vært borti så mange av denne typen, da? Det er noen stygge betegnelser du setter på jenter/kvinner. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #31 Skrevet 3. mars 2014 Vel, jeg er en mann og...Du skal bare være stolt over deg selv. Du er verdt din vekt i gull uten att du vet det. Jo lenger du holder deg så eksklusiv, jo mer blir du verdt for den gutten som fantaserer om å få noe eksklusivt som en "ren" kjæreste. Eller forlovede. Brukte greier kræsjer med psykologien til de fleste menn, selv om de er blitt vant til att det dessverre har blitt normen. Du tilhører en elite. Men det er som sagt, manneperspektiv.... Der dreit du deg ut igjen.
Tarsan97 Skrevet 3. mars 2014 #32 Skrevet 3. mars 2014 Der dreit du deg ut igjen. Nei, jeg driter meg sjeldent ut. Og jeg er ikke 17, 97 er ett husnummer...
Tarsan97 Skrevet 3. mars 2014 #33 Skrevet 3. mars 2014 Har du som 17-åring vært borti så mange av denne typen, da? Det er noen stygge betegnelser du setter på jenter/kvinner. Nei, jeg skryter jo hemningsløst av kvinner. De som ikke er slafsehøner.
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2014 #34 Skrevet 3. mars 2014 Nei, jeg skryter jo hemningsløst av kvinner. De som ikke er slafsehøner. Hvordan ser slafsehøner ut? 1
Tarsan97 Skrevet 4. mars 2014 #35 Skrevet 4. mars 2014 Hvordan ser slafsehøner ut? Det er ikke så lett å se det alltid, det er mer hva de sier og hvordan de oppfører seg egentlig. Lang historie.
Tante Bjarne Skrevet 4. mars 2014 #36 Skrevet 4. mars 2014 Hvordan ser slafsehøner ut? Slafsehøne også kaldt ødelagt høne/beat up hen/vrengt fjørfe ser omtrent sånn her ut
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #37 Skrevet 4. mars 2014 Slafsehøne også kaldt ødelagt høne/beat up hen/vrengt fjørfe ser omtrent sånn her ut Det var i grunnen noe sånt jeg så for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå