AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ser meg selv som en tragisk person...Jeg er 18 og jomfru. Det er så mye sexpress rundt meg. Jeg husker den gangen at jeg kunne miste jomfrudommen min da jeg var 16 år, men jeg takket nei. Angrer på det.. De fleste venninene mine mistet jomfrudommen da de var rundt 15-17... Er det turn off jenter som er 18 og jomfru?.. Anonymous poster hash: 3fd2a...859
SardintrollReturns Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg husker den gangen at jeg kunne miste jomfrudommen min da jeg var 16 år, men jeg takket nei. Angrer på det.. Det der skal du bare være glad for. Å miste jomfrudommen bare for å miste den ville du iallefall ha angret på om noen år fra nå. Det er ikke alle som går rett til køys med noen på dagen når de fyller 16, og jeg kan love deg at det slettes ikke er turn-off med 18 år gamle jomfruer (noe jeg tror de fleste menn kan skrive under på). Finn deg en som du blir glad i, og vil dele livet med først, og ikke tenk "alle venninnene mine har pult bortsett fra meg", det er ingen spesielt sunn tankegang. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er 19 og mistet jomfrudommen nylig. Jeg angrer ikke for at jeg mistet den, og hadde en veldig morsom opplevelse. Men om jeg kunne gjort det om ville jeg gjort det med noen jeg hadde kjent bedre. Men synes ikke du skal stresse med å miste den om du ikke vil. Jeg var veldig klar for og miste den, og partneren var veldig forsiktig og forståelsesfull. Mitt beste råd er at du gjør det med noen du kjenner godt, om du ikke har en kjæreste da selvfølgelig Anonymous poster hash: b7ff2...8f0 1
Gjest Halvor Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ser meg selv som en tragisk person...Jeg er 18 og jomfru. Det er så mye sexpress rundt meg. Jeg husker den gangen at jeg kunne miste jomfrudommen min da jeg var 16 år, men jeg takket nei. Angrer på det.. De fleste venninene mine mistet jomfrudommen da de var rundt 15-17... Er det turn off jenter som er 18 og jomfru?.. Anonymous poster hash: 3fd2a...859 Nei, så absolutt ikke
Tarsan97 Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Vel, jeg er en mann og...Du skal bare være stolt over deg selv. Du er verdt din vekt i gull uten att du vet det. Jo lenger du holder deg så eksklusiv, jo mer blir du verdt for den gutten som fantaserer om å få noe eksklusivt som en "ren" kjæreste. Eller forlovede. Brukte greier kræsjer med psykologien til de fleste menn, selv om de er blitt vant til att det dessverre har blitt normen. Du tilhører en elite. Men det er som sagt, manneperspektiv.... Endret 21. februar 2014 av Tarsan97
Gjest Halvor Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Vel, jeg er en mann og...Du skal bare være stolt over deg selv. Du er verdt din vekt i gull uten att du vet det. Jo lenger du holder deg så eksklusiv, jo mer blir du verdt for den gutten som fantaserer om å få noe eksklusivt som en "ren" kjæreste. Eller forlovede. Brukte greier kræsjer med psykologien til de fleste menn, selv om de er blitt vant til att det dessverre har blitt normen. Du tilhører en elite. Men det er som sagt, manneperspektiv.... Du har dine ideer du.
Tarsan97 Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Du har dine ideer du. Ja, jeg har absolutt det og jeg tror ikke alle manner i hele verden ser det som meg, men jeg vet att mange gjør. Jeg er så lei av alle halvludder og løse upålitelige slafsehøner i dette landet. Kommer det en dame med det aller minste fnugg av litt moral og selvdisiplin syns jeg det er mer tiltrekkende en noe annet fysisk. 2
Gjest Halvor Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Ja, jeg har absolutt det og jeg tror ikke alle manner i hele verden ser det som meg, men jeg vet att mange gjør. Jeg er så lei av alle halvludder og løse upålitelige slafsehøner i dette landet. Kommer det en dame med det aller minste fnugg av litt moral og selvdisiplin syns jeg det er mer tiltrekkende en noe annet fysisk. Det er jo klart at noe av det vondeste en mann kan oppleve er det å bli lurt til å tro at et barn som ikke er hans, er det. Men i dag kan man jo sjekke det, selv om det fremdeles ikke er ulovlig å lure noen på denne måten
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Absolutt ikke noe turn off! Hvertfall ikke for oss gutter som er interessert i et forhold, de som bare er ute etter sex kan jeg ikke svare for Anonymous poster hash: c6d06...15e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Bedre å være jomfru enn å være løs Anonymous poster hash: c300e...04a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Jeg synes det er veldig fint at du sparer deg ts :-) Veldig sånn at du tror det er noe stort og vakkert men så er det over på minuttet første gangen. Så må finne en gutt som vet å sette stemningen først. Er du usikker kan du fortsatt vente, er som banken dette her at det bare er mere verdt over tid.Anonymous poster hash: a08ab...801
Lilac Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Om du er jomfru eller ikke, UANSETT hvor gammel du er, sier ingenting om deg som person. Slapp av. Ikke stress, det er ikke vits. Ta det i ditt tempo. 3
wadd Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Er ikke noe mål i seg selv å miste jomfrudommen. Mål burde være å finne en person man ønsker å dele den opplevelsen med. 1
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Bedre å være jomfru enn å være løs Anonymous poster hash: c300e...04a For det finnes selvfølgelig ingen mellomting?
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Vel, jeg er en mann og...Du skal bare være stolt over deg selv. Du er verdt din vekt i gull uten att du vet det. Jo lenger du holder deg så eksklusiv, jo mer blir du verdt for den gutten som fantaserer om å få noe eksklusivt som en "ren" kjæreste. Eller forlovede. Brukte greier kræsjer med psykologien til de fleste menn, selv om de er blitt vant til att det dessverre har blitt normen. Du tilhører en elite. Men det er som sagt, manneperspektiv.... Jeg er en jomfru på 85 år. Jeg skulle vel være verd mange ganger min vekt i gull etter dine idealer. Eller i hvilken alder snur det?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er jente, 24 år og jomfru, enkelt og greit fordi jeg ikke gidder å skræve for den første og beste som byr seg. Om jeg på død og liv ville ha miste jomfrudommen har jeg hatt sjansen flere ganger, men jeg vil at den første gangen skal være med en jeg er trygg på, som betyr noe for meg. Slik at jeg kan se tilbake på det uten å gremmes. Anonymous poster hash: 1ad0e...9d7 3
Tarsan97 Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er jente, 24 år og jomfru, enkelt og greit fordi jeg ikke gidder å skræve for den første og beste som byr seg. Om jeg på død og liv ville ha miste jomfrudommen har jeg hatt sjansen flere ganger, men jeg vil at den første gangen skal være med en jeg er trygg på, som betyr noe for meg. Slik at jeg kan se tilbake på det uten å gremmes. Anonymous poster hash: 1ad0e...9d7 Det er jo nesten utrolig. Mange arabere ville betale hundrevis av kameler for deg.... det var litt tull, håper du tåler det. Jeg er fascinert og bøyer meg i støvet. Hun over på 85 behersker data ganske bra for alderen. Tror ikke hun helt tar poenget, det er ikke å ofre livet i sølibat, men å bevare verdigheten og vise styrke, selvdisiplin, moral og gode men akk, sjeldne verdier.
Doge Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Om du er jomfru eller ikke, UANSETT hvor gammel du er, sier ingenting om deg som person. Slapp av. Ikke stress, det er ikke vits. Ta det i ditt tempo. Akkurat hva jeg hadde tenkt å si! 2
TeyanaJoy Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Jeg selv mistet jomfrudommen alt for tidlig. Og etter det var det liksom ikke vits å spare meg lenger, så hadde en periode hvor jeg takket ja til så og si alle (ikke absolutt alle da). Men hadde jeg kunnet velge nå i ettertid, ville jeg heller fortsatt vært jomfru enn slik det er. Vent til du er klar, og vent på den du vil bli klar for. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå