AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg har irrtabel tarm og i tillegg har jeg begynt på antidepressiva, så man kan si det har stoppet opp helt her. Har tatt to poser Movicol daglig i 2 dager nå, og fått ut litt og litt, skal jeg da bare fortsette med dette? Og hvor lenge? Vil jo ikke ha rennende avføring heller.. Vet ikke helt når det er "normalt" eller nok, jeg.. Er så sjelden jeg har normal avføring så tror ikke jeg vet hva det er engang. Er det noen som har brukt dette og over hvor lang tid? Står jo det ikke skal overgå 2 uker, men.. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 5d060...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Del Skrevet 22. februar 2014 dette er veldig individuelt fra person til person. noen vil nok trenge å bruke det i flere år. mens noen klarer seg med en stund, sånn bare for å få tømt seg. noen trenger mye hver dag. noen trenger bare litt en gang i blant. dette bør du nesten ta opp med legen din. jeg vet av flere som bruker movicol, de er riktig nok ikke så gamle barna, men de har det helt forskjellig. så eineste rådet mitt er å snakke med legen, og få det eventuelt tilpasset etter dit behov. Anonymous poster hash: 0de91...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå