Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes at Lupita Nyong'o er overvurdert, og ikke fortjente den Oscaren?

Dessuten synes jeg DiCaprio skulle vunnet for beste mannlige hoverolle.

Anonymous poster hash: f10f1...056
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Syntes så synd på mannen!

Skrevet

Bare jeg som synes at Lupita Nyong'o er overvurdert, og ikke fortjente den Oscaren?

Jeg likte 12 Years A Slave, og syns hun gjorde en god jobb. Jeg har heller ikke sett noen av de andre, så blir vanskelig for meg å si noe om hun fortjente den mer enn de andre eller ikke. Dog er jeg HELT enig med deg i at DiCaprio burde ha vunnet. Skikkelig ræva at den mannen FORTSATT ikke har fått en Oscar. Han er jo en helt fantastisk skuespiller.

Skrevet

Haha.. Gravity vant. Dårligste filmen jeg har sett på lenge! Latterlig.

Gravity er en visuelt bra film, og fortjente dermed de tekniske prisene (som var det eneste filmen fikk?). Jeg er helt enig i at handlingen var ræva, og utrolig oppskrytt.

Skrevet

Jeg sovnet selvfølgelig :fnise:

Men at Leo ikke vant igjen gaaaaah skal si jeg ble så frustrert! :sur:

Sovnet selv .. Fortsatt så er jeg kjempeskuffet over at Leo ikke vant. Ble mildt sagt kjempe irritert :fnise:

Det er noe rart når en av verdens beste skuespillere aldri kan få den Oscaren. Tror det er en konspirasjon! :P

Jeg trodde jeg skulle KOKE. Hvem er det han har klart å pisse off som gjør at han ikke klarer å vinne en så absolutt velfortjent Oscar?!

Uansett, jeg tror ikke prisen til McConaughey var ufortjent - han har visstnok gjort en veldig bra jobb, men Leo fortjente den mer! :frown:

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle KOKE. Hvem er det han har klart å pisse off som gjør at han ikke klarer å vinne en så absolutt velfortjent Oscar?!

Uansett, jeg tror ikke prisen til McConaughey var ufortjent - han har visstnok gjort en veldig bra jobb, men Leo fortjente den mer! :frown:

Leo burde jo ha fått MANGE flere nominasjoner enn han har fått også. Skjønner ikke hva han gjør galt, jeg. Titanic vant jo en haug med priser også, og Leo var ikke nominert engang! Hva hadde Titanic vært uten han liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å oppdatere førstepost med vinnerene.

Anonymous poster hash: 3490a...5d8
AnonymBruker
Skrevet

Leo burde jo ha fått MANGE flere nominasjoner enn han har fått også. Skjønner ikke hva han gjør galt, jeg. Titanic vant jo en haug med priser også, og Leo var ikke nominert engang! Hva hadde Titanic vært uten han liksom?

Synes ikke Titanic er en av de gode rollene til Leo, ja han er pen og gjør seg i filmen, men Oscarrolle, nei.

Men derimot det han gjorde i Gilbert Grape, Departed, Aviator og ikke minst Django Unchained (+ sikkert en rekke andre filmer) det er Oscarroller i mine øyne.

Har ikke sett filmen han er nominert for i år, men tror han dessverre hadde for sterke mednominerte. Det er feil å ta fra Matthew en meget velfortjent Oscar fordi Leo endelig skal få en... Men jeg håper virkelig Leo får en Oscar i løpet av nær fremtid (men så klart ikke på bekostning av andre sine skuespillerpresentasjoner hvis de er bedre).

Anonymous poster hash: beec8...a3e

• Liker 2
Skrevet

And the award for the most nominated without ever winning goes to...

Peter O'Toole.

Maybe next time Leo.

Skrevet

Tok det opp i natt. Gleder meg til å se på det nå. Selv om jeg vet hvem som vinner hva.

Skrevet

Fy fader for noen irriterende plaprekjerringer, de kommentatorene!

AnonymBruker
Skrevet

Så når afroamerikanere vinner Oscar, så er det kun fordi Oscar komiteen skal være politisk korrekt? Wow. Drøyt ting å si spør du meg. Hvordan hadde hvite amerikanere reagert om man sa det samme når en hvit skuespiller eller regissør vinner?

Anonymous poster hash: 14581...835
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...