Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg får holde meg unna denne tråden frem til jeg har sett det :fnise:

Skal se reprisen som går på tv3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får holde meg unna denne tråden frem til jeg har sett det :fnise:

Skal se reprisen som går på tv3

Hvis du ikke vil få noe avslørt må du nok også holde deg unna aviser og nyhetssendinger frem til reprisen. :)

Anonymous poster hash: beec8...a3e

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvis du ikke vil få noe avslørt må du nok også holde deg unna aviser og nyhetssendinger frem til reprisen. :)

Anonymous poster hash: beec8...a3e

Normalt ikke noe problem, bortsett fra når jeg virkelig ikke vil se avsløringer...da havner jeg alltid på en eller annen nettavis uten at jeg tenker meg om :ler:

Skrevet (endret)

Oscarutdelingen står jo ikke på programmet til Tv6...Jeg ser bare at det står "How I met your mother" og"Ametican dad" hele natta.

Endret av Twisted_me
Skrevet

Oscarutdelingen står jo ikke på programmet til Tv6...Jeg ser bare at det står "How I met your mother" og"Ametican dad" hele natta.

Står det her på Get'en. Varer fra kl 01-06.

Gleder meg!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ser nå at reprisen ikke varer like lenge som det programmet som går på TV3. Er det kanskje bare et sammendrag?

Skrevet

Ser nå at reprisen ikke varer like lenge som det programmet som går på TV3. Er det kanskje bare et sammendrag?

Overrasker meg ikke om de klipper bort en del av det som var med i direktesendingen. Det er nok bare høydepunkt som blir vist i reprisen.

AnonymBruker
Skrevet

Fant linken på tv6play, og den teller ned - så får man sett det der, gratis? eller må man registrere seg der? tven har hengt seg opp, så tviler jeg får sett den der :(

Anonymous poster hash: 12e6a...d0e
AnonymBruker
Skrevet

Fader heller - jeg får ikke sett TV6 fra utlandet :(

Anonymous poster hash: 2951f...a74
AnonymBruker
Skrevet

Av nysgjerrighet dere som skal se, sitter dere oppe utover natten eller står dere opp etter litt søvn? Eller sover på sofaen? :)

Anonymous poster hash: 67132...5e3
Skrevet

Av nysgjerrighet dere som skal se, sitter dere oppe utover natten eller står dere opp etter litt søvn? Eller sover på sofaen? :)

Har skolefri i morgen, så jeg sitter nok oppe helt til jeg ikke klarer å holde meg våken lenger. Har veldig lyst å få med meg om Leo vinner da :fnise: Har dratt ut sovesofaen i tv-stuen, så jeg sovner nok her.

Gjest blasé
Skrevet

Har desverre skole imorgen, men jeg MÅ bare få med meg dette! Om mamma blir ferdig med å se på tv innen det starter, sovner jeg nok på sofaen - eller så sitter jeg i sengen på rommet med pcen og sovner der :fnise: . Målet er jo å holde meg våken, men tviler at det skjer ..

Skrevet

Laster ned i morgen og ser på. Oppdager alltid nye filmer som jeg har gått glipp av under utdelingen.

Den neste uka blir fylt med å se på masse spennende filmer.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en god link hvor de streamer live fra internett?

Anonymous poster hash: 9cccb...796
AnonymBruker
Skrevet

Har skolefri i morgen, så jeg sitter nok oppe helt til jeg ikke klarer å holde meg våken lenger. Har veldig lyst å få med meg om Leo vinner da :fnise: Har dratt ut sovesofaen i tv-stuen, så jeg sovner nok her.

Har desverre skole imorgen, men jeg MÅ bare få med meg dette! Om mamma blir ferdig med å se på tv innen det starter, sovner jeg nok på sofaen - eller så sitter jeg i sengen på rommet med pcen og sovner der :fnise: . Målet er jo å holde meg våken, men tviler at det skjer ..

Da skjønner jeg :). Blir nok til at jeg sitter oppe til jeg ikke klarer mer selv, men må opp ufattelig tidlig i morgen også. Jaja, bare Oscar- en gang i året

Gjest LightBulb
Skrevet

Flere som har litt plager (hakking, lyd forsvinner osv) på tv6 play?

Skrevet

Huff så irriterende, må skru lyden opp for å høre hva de som blir intervjuet sier, og plutselig kommer kommentatorenes stemmer over KJEMPEHØYT. Synes heller ikke noe om at de skal snakke over intervjuene. Folk som er oppe på dette tidspunktet kan vel engelsk godt nok til at man ikke trenger noen som forteller oss hva de snakker om.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff så irriterende, må skru lyden opp for å høre hva de som blir intervjuet sier, og plutselig kommer kommentatorenes stemmer over KJEMPEHØYT. Synes heller ikke noe om at de skal snakke over intervjuene. Folk som er oppe på dette tidspunktet kan vel engelsk godt nok til at man ikke trenger noen som forteller oss hva de snakker om.

Så snakker de i munnen på hverandre også, hele tiden :bond:

Anonymous poster hash: f10f1...056

Skrevet

Håper kommentatorene slutter å snakke når selve utdelingen begynner. De er ganske overflødig.

Skrevet

Håper kommentatorene slutter å snakke når selve utdelingen begynner. De er ganske overflødig.

Det håper VIRKELIG jeg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...