Icy Skrevet 26. mai 2004 #1 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvilke typer mennesker syns du er mest vill i sengen i hennhold til sex? Da med hennhold på hva de gjør, når og hvor. Mann / kvinne ? Jeg er mann og syns litt lubne damer her helt konge, og gjerne de man ikke ser på etter første øyekast. Har hørt at er man "stygg / mindre pen" så gjør man mye mer for å beholde partneren sin = gjør h*n glad mht alt i samlivet, og da inkludert sex = så rikere og bedre sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 Eh... Nei? Det går på selvsikkerhet og trygghet, og så absolutt ikke på utseende. Glad jeg ikke kjenner de menneskene du har hørt dette fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvilke typer mennesker syns du er mest vill i sengen i hennhold til sex? Da med hennhold på hva de gjør, når og hvor. Mann / kvinne ? Jeg er mann og syns litt lubne damer her helt konge, og gjerne de man ikke ser på etter første øyekast. Har hørt at er man "stygg / mindre pen" så gjør man mye mer for å beholde partneren sin = gjør h*n glad mht alt i samlivet, og da inkludert sex = så rikere og bedre sexliv. Så da mener du implisitt at menneskers selvverd er basert på utseendet? Det er nok en litt forenklet forklaring, mennesker består av mye mye mer enn utseende. Det er nok mange flere faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. mai 2004 #4 Del Skrevet 27. mai 2004 For å tørre å slippe seg helt løs i senga, må man være sikker på seg selv, like seg selv og ha god selvtillitt....tror jeg da..Eller det gjelder ihvertfall meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 27. mai 2004 #5 Del Skrevet 27. mai 2004 For å svare på spørsmålet ditt, så vil jeg nok si at de som er mest ville, er et par som stoler fullt og helt på hverandre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #6 Del Skrevet 27. mai 2004 Icy: Du har kasta fram usakligheter tidligere og blitt drittsur fordi folk ikke er enige med deg. Når du så får oppfølgingsspørsmål repeterer duusaklighetene, muligens i den tro at når et utsagn sies mange nok ganger blir det sannhet. I neste runde lar du kort og godt være å svare, for så å starte en ny usaklig tråd. Sorry Sam, nå har du åpna kjeften og fjerna enhver tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne 30 Skrevet 27. mai 2004 #7 Del Skrevet 27. mai 2004 Tja, det stemte hvertfall ikke med min eks. Han er ikke blant Norges kjekkeste utseendemessig akkurat, og han anstrengte seg IKKE noe særlig hverken i sengen elle rmed forholdet ellers.. Min erfaring med menn er (unntatt eks'en) med de kjekke utseendemessig, og de var ganske så flinke på området sex Slanke og muskuløse var de også. Har vanskelig for å forestille meg at de lubne og mindre kjekke mennene skulle være bedre i sengen enn andre? Kanskje det gjelder mer for jenter dette? Min eks. hadde nemlig en elskerinne ved siden av å være samboer med meg: og hun elskerinnen var ikke pen! Hun var også nokså lubben. Men tydeligvis god i sengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. mai 2004 #8 Del Skrevet 27. mai 2004 VILL iht. sex? Hvis jeg var vill og du var vill,og jeg ville,ville du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 27. mai 2004 #9 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mai 2004 #10 Del Skrevet 27. mai 2004 Har absolutt ingen tro på at villheten seksuelt har noe med tykkhet/tynnhet/vakker/stygg å gjøre what so ever!! Men som andre har nevnt, så spiller faktorer med som: - selvtillit, trygghet på seg selv - trygghet på partneren - nysgjerrighet og energi til å utforske. Dette har jeg møtt hos både slanke, lekre menn og hos større, mindre billedskjønne menn. Tror heller ikke kjønn har noe med saken å gjøre, viser også der til de overnevnte punktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 27. mai 2004 #11 Del Skrevet 27. mai 2004 For å svare på spørsmålet ditt' date=' så vil jeg nok si at de som er mest ville, er et par som stoler fullt og helt på hverandre:-)[/quote'] ja, som ellers i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #12 Del Skrevet 27. mai 2004 Har absolutt ingen tro på at villheten seksuelt har noe med tykkhet/tynnhet/vakker/stygg å gjøre what so ever!! Men som andre har nevnt, så spiller faktorer med som: - selvtillit, trygghet på seg selv - trygghet på partneren - nysgjerrighet og energi til å utforske. Dette har jeg møtt hos både slanke, lekre menn og hos større, mindre billedskjønne menn. Tror heller ikke kjønn har noe med saken å gjøre, viser også der til de overnevnte punktene. Helt enig (hmmm, jeg tror jeg er ofte enig med deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mai 2004 #13 Del Skrevet 27. mai 2004 Helt enig (hmmm, jeg tror jeg er ofte enig med deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #14 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg tror man må være fornøyd med kroppen sin for å kunne slippe seg løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget bruker Skrevet 27. mai 2004 #15 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg tror man må være fornøyd med kroppen sin for å kunne slippe seg løs Det tror ikke jeg. Jeg er nemlig ikke fornøyd med kroppen min i det hele tatt, men slipper meg bare mer og mer løs sammen med mannen min. Da vi først ble sammen for 9 år siden turte jeg så og si ingenting, nå derimot er jeg med på absolutt alt han vil prøve og jeg er også kommet så langt at jeg hemningsløst forteller ham om fantasiene mine og hva jeg liker og frekke ting jeg vil prøve. Derfor tror jeg det har mye mer med hvor trygg en er på partneren sin og hvor avslappet en er i forhold til den andres aksept. (Selv om jeg ikke tviler på at god selvtillit og selvbilde også kan hjelpe på saken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 27. mai 2004 Icy: Du har kasta fram usakligheter tidligere og blitt drittsur fordi folk ikke er enige med deg. Når du så får oppfølgingsspørsmål repeterer duusaklighetene, muligens i den tro at når et utsagn sies mange nok ganger blir det sannhet. I neste runde lar du kort og godt være å svare, for så å starte en ny usaklig tråd. Sorry Sam, nå har du åpna kjeften og fjerna enhver tvil. Vet godt hva jeg har skrevet og hvordan jeg formulerer meg. Jeg gjør det rett og slett for å se hva andre syns og mener. Og ja, kommer med noen argumenter som rett og slett ikke holder mål. Jeg sitter det på spissen, og kan gjerne misstolkes. Og for det andre så lar jeg ikke være å svare så sant jeg ser en mening i at jeg svarer på alt. Er tråder som har "utgått på dato" etter min mening og gidd ikke å prøve å lage mer liv i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2004 #17 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg kan ha vill sex med en partner som jeg elsker, føler meg trygg sammen med, og stoler på. Tillit er alfa og omega for at jeg skal slippe meg løs. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 27. mai 2004 #18 Del Skrevet 27. mai 2004 Helt enig med den siste her. Det er graden av trygghet det kommer an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. mai 2004 #19 Del Skrevet 28. mai 2004 Helt enig med den siste her. Det er graden av trygghet det kommer an på. Det gjelder ikke for meg. Jeg har like god sex på ONS som jeg har i forhold. Det er jo selve sexen det snakkes om her ikke sant. Ikke såkalt elskov...hva nå den forskjellen måtte være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #20 Del Skrevet 28. mai 2004 Er vill sex synonymt med god sex? Det tror jeg ikke - mitt inntrykk er at tryggheten på seg selv er mer synonymt med god sex. Det, og at man faktisk liker det man holder på med. Liker å gi av seg selv og gi partneren nytelse. Og at man tør å prøve ut forslag fra partneren selv om det ikke er det man selv ville kommet opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå