Gå til innhold

Skal til Amsterdam - trenger restaurant råd - HJELP!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest batailley

Hei, jeg skal på romantisk tur til Amsterdam i helgen med typen min (overraskelsestur) og jeg ANER ikke hvor jeg skal bestille bord på restauranter om kvelden!!!!!!!! KAN NOEN HJELPE MEG!!???

Er det noen som har vært i Amsterdam og kan gi oss noen tips??

TUSEN TAKK - evig takknemlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, nå ble jeg kjempeivrig etter å anbefale deg en restaurant, men så har jeg glemt navnet på den. Jeg og LD-mannen var i Amsterdam i mars, og var fast bestemt på å få oss rijs-taffel. Gikk og lette, og spurte til slutt på et hotell som anbefalte oss (byens beste) rijs-taffel. Makan til service har jeg aldri opplevd!!! :o Sinnsykt bra, og proffe kelnere som tenner røyken for deg osv uten å være innpåslitne.

Og MATEN... MMmmm!!!

Skal høre om LD-mannen husker navnet på den. Den lå iallefall midt på Rembrandtplein, og er en Indonesisk restaurant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Jeg liker veldig godt Luden i Spuistraat. Egentlig en kjederestaurant, men hyggelig sted med god mat og god service til en veldig bra pris. (tror de har fast pris på 26 euro for 3 retter) De har bord så du kan se inn på kjøkkenet :) Er mange andre koselige steder i samme område.

Ellers er det MANGE restauranter i Amsterdam, så det er bare å tenke litt på hvor mye du er villig til å betale og rusle rundt til du finner noe. Da finner du ofte *ditt* drømmested!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Og MATEN... MMmmm!!!

Skal høre om LD-mannen husker navnet på den. Den lå iallefall midt på Rembrandtplein, og er en Indonesisk restaurant!

NÅ kom jeg selvsagt på det, etter å ha vært i Amsterdam igjen forrige uke. Restauranten heter JAYAKARTA! Utrolig god mat, service jeg aldri har opplevd maken til - men også en pris deretter.

Denne gangen prøvde vi en restaurant som heter "KANTIJL DE TIGER" som ligger i Spuistraat. Veldig god mat - til en rimeligere penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...