Gjest batailley Skrevet 26. mai 2004 #1 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei, jeg skal på romantisk tur til Amsterdam i helgen med typen min (overraskelsestur) og jeg ANER ikke hvor jeg skal bestille bord på restauranter om kvelden!!!!!!!! KAN NOEN HJELPE MEG!!??? Er det noen som har vært i Amsterdam og kan gi oss noen tips?? TUSEN TAKK - evig takknemlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 Åh, nå ble jeg kjempeivrig etter å anbefale deg en restaurant, men så har jeg glemt navnet på den. Jeg og LD-mannen var i Amsterdam i mars, og var fast bestemt på å få oss rijs-taffel. Gikk og lette, og spurte til slutt på et hotell som anbefalte oss (byens beste) rijs-taffel. Makan til service har jeg aldri opplevd!!! :o Sinnsykt bra, og proffe kelnere som tenner røyken for deg osv uten å være innpåslitne. Og MATEN... MMmmm!!! Skal høre om LD-mannen husker navnet på den. Den lå iallefall midt på Rembrandtplein, og er en Indonesisk restaurant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg liker veldig godt Luden i Spuistraat. Egentlig en kjederestaurant, men hyggelig sted med god mat og god service til en veldig bra pris. (tror de har fast pris på 26 euro for 3 retter) De har bord så du kan se inn på kjøkkenet Er mange andre koselige steder i samme område. Ellers er det MANGE restauranter i Amsterdam, så det er bare å tenke litt på hvor mye du er villig til å betale og rusle rundt til du finner noe. Da finner du ofte *ditt* drømmested! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Og MATEN... MMmmm!!! Skal høre om LD-mannen husker navnet på den. Den lå iallefall midt på Rembrandtplein, og er en Indonesisk restaurant! NÅ kom jeg selvsagt på det, etter å ha vært i Amsterdam igjen forrige uke. Restauranten heter JAYAKARTA! Utrolig god mat, service jeg aldri har opplevd maken til - men også en pris deretter. Denne gangen prøvde vi en restaurant som heter "KANTIJL DE TIGER" som ligger i Spuistraat. Veldig god mat - til en rimeligere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå