Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #461 Del Skrevet 5. mai 2014 Da har det løst seg! Samboer ringte for å snakke med de, og DHL hadde tydeligvis prøvd å ringe meg, men telefonen min er idiot. Så nå sender de opp pakken i morgen. I morgen får jeg bambusgarn Er så glad jeg har en samboer som kan ta slike telefoner for meg, da jeg er en amøbe på telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #462 Del Skrevet 5. mai 2014 Og hvordan står det til Hoppe? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #463 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei og hå! Så bra at du snart får pakken din. Garn på vidvanke er ikke til å spøke med.Skulle ønske det var meg som ventet på fem kilo garn nå. Av og til når jeg er innom en Nille, Europris eller Sparkjøp-butikk,er det fryktelig vanskelig å gå forbi garnhyllene uten å ha favnen full...Joda, helgen var helt ok den. Ikke de store tingene som skjedde. Stille og rolig er bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #464 Del Skrevet 5. mai 2014 Gleder meg så sykt til jeg kan begynne å strikke Mariusgenser til stedattra min. Har hatt lettere noia hele helga for at pakken sku være sendt tilbake til Tyrkia, da tror jeg ikke at jeg hadde vært så god å ha med å gjøre. Mess with my yarn, you mess with me Kjenner til problemet, har selv kjøpt masse garn på Europris, uten å ha noe mening med garnet. Så jeg har litt garn her jeg ikke vet hva jeg skal lage av Etter flere slike episoder har jeg bestemt meg for å kun kjøpe garn når jeg vet hva det skal brukes til Høres godt ut med en rolig helg Har egentlig også hatt en rolig helg, ble en liten en på lørdag (og da mener jeg liten som i at jeg og samboer delte 3 tynne drinker) Og da fant jeg ut at jeg aldri skal drikke igjen, ble ikke full eller noe, men ettersom at jeg har vært syk i over 1 år så ga det meg selvfølgelig et anfall. Men det er hysj hysj, da jeg virkelig trenger sertifikatet tilbake! Men søndagen var utrolig rolig da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #465 Del Skrevet 5. mai 2014 *jeg skal ikke si det siste der til noen....hyshhhh...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 5. mai 2014 Thank you, I appreciate it Var egentlig ikke no særlig sulten idag, men så dro vi på butikken og da kjente jeg at magen ropte etter mat. Så nå blir det pølser med 86% kjøtt i og rotmos til middag <- Slik blir jeg vel seende ut etter å ha spist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #467 Del Skrevet 5. mai 2014 Rull i vei og kos deg. Det er trim i rulling også...når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #468 Del Skrevet 5. mai 2014 Hah! Ja, du sier noe der, det skal jeg notere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #469 Del Skrevet 5. mai 2014 ...eller "rotere deg!" *moahmoahmoah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #470 Del Skrevet 5. mai 2014 Mwahahaha, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #471 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Setter inn litt snickerskake til kveldskosen. Gi den bort hvis dere ikke liker den. Endret 5. mai 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #472 Del Skrevet 5. mai 2014 Ååå, nam!! Den skal jeg spise, selv om det er peanøtter i den (snickerskake ja?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #473 Del Skrevet 5. mai 2014 Og mamma har kjøpt mønster til meg på kjempefine barneklær, så nå sitter jeg og funderer på julegaver/bursdagsgaver til ungene i familien. Herregud det er artig å strikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #474 Del Skrevet 5. mai 2014 Høres ut som at du har det ganske bra der du sitter, hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #475 Del Skrevet 5. mai 2014 Storkoser meg jeg, vetj Har så mange planer at jeg nesten bare må hive meg igang før det blir surr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #476 Del Skrevet 5. mai 2014 Så Libertas triller terningen til en solid sekser i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #477 Del Skrevet 5. mai 2014 Ser ikke verre ut Da har jeg også fått inn en til bestilling, så her kan jeg ikke sitte på latsiden som jeg har gjort idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #478 Del Skrevet 5. mai 2014 Greit. Strikk away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #479 Del Skrevet 5. mai 2014 Må vente til imorgen, for da først kommer garnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #480 Del Skrevet 5. mai 2014 ....jeg hadde liksom funnet noe annet å varme opp med i startgropa, hvis det var meg som skulle i gang med et skikkelig mosjonsløp i strikkingens verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå