Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov god en gang i kveld... :goodbye:

Skrevet

Takk, det samme :blomst:

Endelig ferdig å strikke babyteppet, nå er det bare å tegne mønster og brodere så er den finito :danse:

• Liker 1
Skrevet

Natta.... :)

Skrevet

Har ikke vært her inne før nå, har blitt sittende med garnbestilling og mønstertegning. Åhoi, for et liv å tegne så stor Sniff! Nå er det bare å brodere han på imorgen :danse:

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det å være sjef i sitt eget foretak! ;)

Skrevet

Ja, og jeg må si at det er morro, når man får til :laugh:

Skrevet

:5: Fremtiden ligger for dine føtter....

Skrevet

Ja, det blir noen skritt å ta, men det er verdt det :kristin:

Skrevet

Hadde vært morro om jeg nå snakket med Norges fremtidige netthandel-strikkedronning! :fnise:

Skrevet

Hehe, ja, det hadde vært dødskult :laugh: Hvem vet, kanskje det blir slik en dag? Er jo trossalt bare 22, så har jo god tid på meg :)

Er igang med broderingen, og kjenner jeg gleder meg til den dagen jeg sitter i en ordentlig god stol og broderer! Ryggen dreper meg, får få samboer til å massere senere :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til den dagen jeg også. Hyggelig med fremgang med noe en brenner for. :)

Skrevet

Ja, det er så artig :laugh:

Så gjør jeg muligens skomaker av meg også etterhvert :)

Skrevet

Så gøy at de gamle fagene ikke glemmes. Jeg er helt sikker på at det er et artig yrke.

Både det å reparere og lage egne modeller som er spesiallaget etter kundens fot.

Skrevet

Ja, og så er det manko på det i hele norden, så man er jo egentlig ganske safe på jobbfronten der :) Og så er det ikke bare sko man holder på med, men alt av lær: utstyr til hest og hund, sy sammen skinnjakker, fikse sko, trekk til scooter- og bilseter osv. :danse:

Skrevet

Javisst, det har du jo rett i, det finnes masse muligheter til å få praktisere i mange retninger. Fremtiden ser lys ut! :jepp:

Skrevet

Ja, den ser veldig lys ut :danse:

Føler meg så lat idag, utsetter bare broderinga, men snart skal jeg hive meg rundt!

Skrevet

Alle store kunstnere på ta sin tid til å samle opp energisk kreativitet! :opplyser:

Skrevet

Du sier noe der, da skal jeg ikke ha noe dårlig samvittighet :laugh:

Har kommet ca halvveis nå, og hiver meg i en ny pause :fnise:

Skrevet

Nå må du ikke hive deg altfor mye heller, for du kan bli sliten av sånt, hihi...

Skrevet

Haha, ja :fnise:

Ny pause, før jeg går igang med siste biten av Sniff. Blir nok ferdig idag :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...