Libertas Skrevet 23. april 2014 Forfatter #381 Del Skrevet 23. april 2014 Samme her, hører allerede nå at senga roper. Så blir nok tidlig kveld her og. Tror jeg, er jo trossalt begynt på en til babypose, så kanskje jeg ikke kommer meg i seng i kveld? Samboer sovnet her på sofaen, og det frister å legge meg sammen med han. Men jeg skal motstå fristelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. april 2014 #382 Del Skrevet 23. april 2014 Sånn skal det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 23. april 2014 Forfatter #383 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, har prøvd å vekke han i over 1 time nå. Han skulle bare sove i 10 minutter, sa han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. april 2014 #384 Del Skrevet 23. april 2014 Har du en sånn brannvarsler i taket? Hold inn knappen og foreta den lille testenpå at batteriene funker...som du glemte i desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 23. april 2014 Forfatter #385 Del Skrevet 23. april 2014 Haha, ja Hadde en brannvarsler, men den gikk av hele tiden, så den røsket samboer ned Fikk vekket han til slutt da, trengte vist bare å være litt mer plagsom. Hoppe på han etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #386 Del Skrevet 24. april 2014 *innom i natten for å sjekke at hun ikke har strikket seg fast inn i et garnprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. april 2014 Forfatter #387 Del Skrevet 25. april 2014 Godt noen følger med ja Var nyss før jeg strikket meg fast inn i et garnprosjekt her i går kveld, heldigvis fikk samboer reddet meg ut av det før det var forsent. Det var en skrekkinngytende hendelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #388 Del Skrevet 25. april 2014 Må være forsiktig med det derre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. april 2014 Forfatter #389 Del Skrevet 25. april 2014 Ja, neste gang skal jeg være mer obs! Hvordan er dagen din da Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #390 Del Skrevet 25. april 2014 Alt vel her. Jeg er i rute. Har vært flittig fra morran i dag, + vært i en håndfull butikker og fått gjort unna nesten alt jeg hadde på lista mi. Til mandag skal jeg hamstre inn litt billig kjøkkenpapir m.m. og kjøpe lyspærer, sikringer og andre husholdsartikler. Nå er det straks ferdig vasket litt tøy som skal på snora...og det er vind nok, selv om det er overskyet. Jeg får tørket tøyet før kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. april 2014 Forfatter #391 Del Skrevet 25. april 2014 Uæææ, så driftig du er Eneste fornuftige jeg har gjort er å miste plastfjøla mellom benk og kjøleskap da jeg tok oppvasken, må finne en lang ting slik at jeg kan pirke den frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #392 Del Skrevet 25. april 2014 Mhm...jeg skjønner. Slikt må planlegges nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. april 2014 Forfatter #393 Del Skrevet 25. april 2014 Ja, det må det. Kanskje vi får den frem en dag, men for øyeblikket har vi ikke lange nok ting til å trekke den fram. Så den får bare ligge der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #394 Del Skrevet 25. april 2014 Det er jo en ørliten mulighet at det hjelper å ta ut kjøleskapet også, men det er vel nesten som en polar-ekspedisjon å regne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. april 2014 Forfatter #395 Del Skrevet 25. april 2014 Samboer prøvde på det, men det er faktisk boltet fast i gulvet, så det kommer ingen vei Men ja, det ville vært en tung polarekspedisjon å regne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2014 #396 Del Skrevet 26. april 2014 God lørdag til deg og din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. april 2014 Forfatter #397 Del Skrevet 26. april 2014 Takk takk Og god lørdag til deg, Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. april 2014 Forfatter #398 Del Skrevet 26. april 2014 Pizza in the making Glemte selvfølgelig hovedingrediensen; pesto! Så samboer måtte kjøre og kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2014 #399 Del Skrevet 26. april 2014 Snart blir det gode og mette mager i det Libertaske hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. april 2014 Forfatter #400 Del Skrevet 26. april 2014 Å jommen sa jeg mett, her sitter vi sprekkferdige etter heftig pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå