Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Samme her, hører allerede nå at senga roper. Så blir nok tidlig kveld her og. Tror jeg, er jo trossalt begynt på en til babypose, så kanskje jeg ikke kommer meg i seng i kveld? :fnise:

Samboer sovnet her på sofaen, og det frister å legge meg sammen med han. Men jeg skal motstå fristelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har prøvd å vekke han i over 1 time nå. Han skulle bare sove i 10 minutter, sa han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sånn brannvarsler i taket? Hold inn knappen og foreta den lille testen

på at batteriene funker...som du glemte i desember? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja :fnise:

Hadde en brannvarsler, men den gikk av hele tiden, så den røsket samboer ned :fnise:

Fikk vekket han til slutt da, trengte vist bare å være litt mer plagsom. Hoppe på han etc. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom i natten for å sjekke at hun ikke har strikket seg fast inn i et garnprosjekt* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt noen følger med ja :fnise:

Var nyss før jeg strikket meg fast inn i et garnprosjekt her i går kveld, heldigvis fikk samboer reddet meg ut av det før det var forsent. Det var en skrekkinngytende hendelse :dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her. Jeg er i rute. Har vært flittig fra morran i dag, + vært i en håndfull butikker og fått gjort unna nesten alt jeg hadde på lista mi.

Til mandag skal jeg hamstre inn litt billig kjøkkenpapir m.m. og kjøpe lyspærer, sikringer og andre husholdsartikler.

Nå er det straks ferdig vasket litt tøy som skal på snora...og det er vind nok, selv om det er overskyet. Jeg får tørket tøyet før kvelden! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, så driftig du er :danse:

Eneste fornuftige jeg har gjort er å miste plastfjøla mellom benk og kjøleskap da jeg tok oppvasken, må finne en lang ting slik at jeg kan pirke den frem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må det. Kanskje vi får den frem en dag, men for øyeblikket har vi ikke lange nok ting til å trekke den fram. Så den får bare ligge der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en ørliten mulighet at det hjelper å ta ut kjøleskapet også, men det er vel nesten som en polar-ekspedisjon å regne? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer prøvde på det, men det er faktisk boltet fast i gulvet, så det kommer ingen vei :(

Men ja, det ville vært en tung polarekspedisjon å regne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza in the making :)
Glemte selvfølgelig hovedingrediensen; pesto! Så samboer måtte kjøre og kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...