Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurt det å legge seg opp et lager, og kjempeheldig er du som har noen som kan selge for deg. :)

Skrevet

Ja, er artig også å se hvor mye man plutselig har strikket :D Ja, er så glad for at mamma er inne i gamet :)

Skrevet

Tar du bilder av alt du har laget? Kan være greit å dokumentere for seg selv; mønster og fargeblandinger for ettertiden.

Skrevet

Tar bilder av alt ja :) Har lagt ut bilder på strikkesiden her inne, Libertas 2014 :)

Skrevet

*pile inn dit for å se skikkelig* :)

Skrevet

Det må du :) Har ikke lagt ut bilder av sokkene da, men det kommer det også :)

Skrevet

Jeg er så imponert over mønsterstrikk. Personlig klarer jeg ikke det når jeg skal se tv samtidig. Det der bør selge som varmt hvetebrød! :jepp:

Skrevet

Hehe, er heller ikke helt dreven på å se på TV og strikke mønster samtidig, men jeg titter opp av og til :fnise:

Ja, jeg skal ordne en facebook side også hvor jeg kan selge, slik at det blir et litt større spekter å advertere til :) Og så tenker jeg på å begynne å ta imot bestillinger :)

Skrevet

Husker ikke helt om du har snakket om det før, men Finn.no er jo også et fint utstillingsvindu for mange mennesker over hele landet.

Skrevet

Ja, det er det :) Skal lage opp et lite lager av forskjellige ting jeg lager og legge ut for salg eller bestilling etterhvert :)

• Liker 1
Skrevet

Endelig ferdig med siste halsen. Beholder den selv, var ikke så fornøyd med den så. Nå er det bare trådfesting, og så starter jeg på babyteppe :danse:

Skrevet

Jippiii! :)

Skrevet

Da er jeg igang med bayteppe, allerede kommet et lite stykke :danse:

Skrevet

Høres veldig bra ut, men det manglet kanskje en "b" der? ;)

Skrevet

Haha, sant det du sier. Går litt fort i svingene her :fnise:

Skrevet

Regner med at du strikker med begge hendene og det er ikke enkelt å skrive med tærne heller. Jeg syns du er flink jeg. :jepp:

Skrevet

Er litt vanskelig å skrive med tærne ja, men har ikke noe annet alternativ når hendene er opptatt :fnise:

Hehe, takk :)

Snart skal jeg dra og fotografere babyen til søskenebarnet mitt, før jeg drar videre til en venninne i kveld og ser film. Og strikketøyet er alltid med :fnise:

Hvordan går det med deg, Hoppe? :blomst:

Skrevet

Alt er greit her. Skal straks vaske bilen hadde jeg tenkt. Ha en fin tur på fotografoppdrag. ;)

Skrevet

Godt å høre :)

Akkurat kommet hjem etter fotograferingen, lillingen hadde andre planer. Da vi skulle begynne med bildene, så ble hun trøtt. Venninna min sa at hun ikke bruker å sove så lenge, vanligvis bare 15 minutter, men nå sov hun pinadø 2,5 time :fnise:

Skrevet

Hun liker ikke mammarazzier! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...