Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2014 #301 Del Skrevet 2. april 2014 En perfekt husmor syns jeg du høres ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #302 Del Skrevet 2. april 2014 Hehe, takk Jeg prøver egentlig bare å få dagene til å gå når jeg sitter og venter på samboer. Så må jeg vel veie opp for at det er han som lager middagen hver dag. Og så synes jeg at det er koslig å med lukten av nybakt i hus, og ha et rent og ryddig hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2014 #303 Del Skrevet 2. april 2014 Jupp, sånt blir det koselig stemning av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #304 Del Skrevet 2. april 2014 Ja Så er det ekstra artig å holde på, for samboer elsker det jeg baker (ifølge han selv, kanskje han bare sier det for å være snill) Men når han blir glad, blir jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2014 #305 Del Skrevet 2. april 2014 Ja det er ofte så enkelt. Tror det var et ordtak som gikk sånn nogenlunde ala dette:"Den beste gleden et menneske kan ha, det er å gjøre en annen glad!" Det stemmer jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #306 Del Skrevet 2. april 2014 Oi, det var et fint ordtak, og så beskrivende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #307 Del Skrevet 2. april 2014 Fikk en kjempefin genser av naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2014 #308 Del Skrevet 2. april 2014 Garn er i det hele tatt noe man burde gi bort oftere til folk som liker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 2. april 2014 Ja, er så glad for at mamma har sponset meg med masse garn, både nytt og restegarn, da jeg ikke hadde penger. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. april 2014 Forfatter #310 Del Skrevet 5. april 2014 Ååå, savner kjæresten min! Skal være en hel uke borte fra han. Jaja, det er vel bare sunt å savne hverandre Skulle bare ønske han var våken nå, slik at jeg kunne sagt natta til han. Men men, får bli med melding i stedet, så får vi snakkes imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #311 Del Skrevet 5. april 2014 Ja det er sunt å savne noen. Sov godt og savn ikke for hardt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 7. april 2014 Forfatter #312 Del Skrevet 7. april 2014 Aaah, sover så dårlig så gleder meg sinnsykt til å komme hjem! Og bikkja til mamma ligger under bordet og snorker Barndåp i går, fikk mange fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #313 Del Skrevet 7. april 2014 Minner for livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 7. april 2014 Forfatter #314 Del Skrevet 7. april 2014 Ja :D Å så har jeg kjøpt masse garn idag til babyteppe, og så ble jeg spurt om å være gudmor til en venninnes kommende sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #315 Del Skrevet 7. april 2014 Begge deler blir et morsomt prosjekt. Hva slags farger skal teppet bestå av?Ensfarget eller firkanter, striper eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 7. april 2014 Forfatter #316 Del Skrevet 7. april 2014 Blir en rolig brun farge, veldig lys, ensfarget. Perlestrikk i begynnelsen og i sidene og i slutten, og glattstrikk inni hvor jeg skal brodere på Sniff fra Mummidalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #317 Del Skrevet 7. april 2014 Kan nok bli bra det skal du se, og størrelsen er...omtrent som et putetrekk 50x70, eller mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 7. april 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 7. april 2014 Blir ca 70x70 Gleder meg til å sette igang med den, nå må jeg bare få gjort ferdig de andre prosjektene først. Er ferdig med babypose, så nå er det bare siste halsen og sokkene igjen så er jeg ferdig og kan begynne på babyteppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #319 Del Skrevet 7. april 2014 Du har din egen lille bedrift du, flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 7. april 2014 Forfatter #320 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, bare synd den bedriften ikke håver inn penger Neida, skal lage et lite lager mens jeg er hjemme, slik at mamma kan selge det for meg Nå er jeg ferdig med sokkene, så nå er det kun halsen igjen (og trådfesting) før jeg hiver meg igang med babyteppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå