Libertas Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #241 Del Skrevet 15. mars 2014 Djevelske masker er vel når den fine strikka genseren blir seende ut som fiskenett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #242 Del Skrevet 15. mars 2014 Et sted er selv det stor mote! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #243 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja, det finnes slike (Skal ikke si noe, jeg hadde på meg slikt for mange år siden, men med t-skjorte under) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2014 #244 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har vært på besøk hos folk som har dekorert sitt hus med fiskegarn og annet utstyr i tak og vegger...det er ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Var også en gang på besøk hos en sånn en, bare at jeg syns det var veldig stilig Men han hadde ikke så mye da, et lite fiskegarn på veggen med lys i Ikke at jeg ville hadd slikt selv, men det passet utrolig bra til han som eide huset da han er fisker. Endret 16. mars 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #246 Del Skrevet 16. mars 2014 Cravings på nachochips og salsadip! Samboer kjørte ned til butikken for å kjøpe til meg. Tror han ville tatt veldig godt vare på meg dersom jeg hadde blitt gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #247 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg har alltid tenkt at jeg aldri skal ha barn. Jeg og samboer ble ganske enige i begynnelsen av forholdet at noe barn kom ikke på tale, han har allerede en datter, så han så seg fornøyd. Nå er jeg blitt litt mer åpen for tanke på barn en gang i fremtiden. Og det ser jeg at han også er. Hadde besøk av en fra klassen hans tidligere, hvor han da spurte om ikke jeg og samboer skulle ha barn. Vi ble stille, og sa nei, begge med litt tvil i stemmen. Så ser samboer på meg og sier; "Eller, ikke ennå. Eller?" Mens han smiler Kjenner egentlig at jeg er litt babysyk, men noe smått skal det ikke komme før ihvertfall om et par år. Vil ha alt på stell først. Derfor er det så godt når nære venninner venter barn, da får jeg liksom vært med på litt planlegging Men før man planlegger barn, må jeg først få treffe hans datter. Vil ikke at jeg skal bli gravid før jeg og hun har fått et lite forhold, slik at hun ikke føler at jeg stjeler faren hennes.Og så vil jeg ha økonomi og helse på plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #248 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Av og til er det litt vanskelig at samboer må ha kontakt med eksen. Kjenner jeg blir litt sjalu, selv om jeg vet jeg ikke har noen grunn til det. Men blir også så irritert. Hver gang han skal snakke med datteren sin på Skype, så får jeg ikke lage lyd eller vises i bildet (snakk om en del av genseren) før eksen plutselig kan bli sur og skru av hele samtalen. Og så er hun plutselig smørblid igjen, og skal fortelle om hvordan alt er galt med mine ting- og jeg kan ikke forsvare det, for jeg skal helst ikke leve, eller hun skal ihvertfall ikke høre meg. Men jeg vet jo at de må ha god kontakt, slik at de får løst sine problemer. Og jeg må egentlig bare bite dette i meg, for det kommer noe godt ut av det, det gjør det jo. Endelig har han fremgang angående å få møte datteren. Endret 18. mars 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #249 Del Skrevet 18. mars 2014 Fullført første modul på MoodGYM. Har følt meg ganske så dårlig i flere år, aldri villet spurt etter hjelp da jeg er blitt lært opp til at "Alle har det litt trist iblandt" Første modul på MGYM, følelser, slo ganske hardt ut på depresjon. Så nå skal jeg prøve å få frem mer positive tanker osv, før jeg tar andre modul neste uke. Litt spennende dette egentlig, da jeg slipper å snakke med noen om det, og kan på en måte hjelpe meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #250 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Så mye rart man drømmer da. Natt til i går drømte jeg f.eks. at venninna min, som venter en gutt, fødte en jente. Natt til i dag drømte jeg at jeg, som ikke er gravid, fødte en jente. Hva skjer med meg? Drømt masse babydrømmer, det er litt rart. Og så var det ikke som de babydrømmene jeg har hatt før, hvor jeg har fått babyer, for så å selge dem. Nei, nå ville jeg ta vare på babyen. Endret 20. mars 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #251 Del Skrevet 22. mars 2014 Savner deg, Hoppe, nå synes jeg dataen din kan være snill og funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #252 Del Skrevet 26. mars 2014 Synes synd i samboer. Jeg kan gå og være glad i flere timer, før jeg plutselig kan begynne og gråte eller bli helt likegyldig til alt, uten at jeg selv vet hvorfor. Har vært slik i alle år egentlig, eneste nå når jeg er i et samboerskap at jeg ser at det ikke er riktig. Tidligere har jeg alltid hatt muligheten til å trekke meg tilbake i dagesvis/ukesvis, men nå er jeg kun alene på dagen når han er på skolen. Jeg sier til han at det er hverken noe han eller jeg har gjort, jeg bare er slik, men det virker som at han tror at det er noe mer bak. Og jeg kan med hånden på hjertet si at det er ingenting bak min oppførsel, annet enn at jeg alltid har vært slik i perioder, uansett hva som har hendt og ikke hendt. Jeg er en rar skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2014 #253 Del Skrevet 26. mars 2014 Heisann...og god bedring til alle som trenger det i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #254 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Hei! Du er tilbake Hvordan går det? Endret 26. mars 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2014 #255 Del Skrevet 26. mars 2014 Jotakk, ikke så verst. ...men jeg har gjespet siden barne-tv-tider, og snart er det sengetid for små Hopper, heldigvis. Hodet mitt tåler ikke stopp i repetisjonene av pinkoder etc. Har fundert fælt her i kveld, men kom på et nummer jeg så absolutt trengte. Altså: regelmessig pc-bruk er det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #256 Del Skrevet 27. mars 2014 Sovnet selv veldig tidlig igår. Av og til er det veldig godt å sovne tidlig. De siste nettene har jeg vært våken til 3 tiden, uten sjans til å sovne uansett hvor trøtt jeg har vært. Ser den, samboer sliter også veldig med å huske koder han ikke bruker regelmessig. Og jeg husker fortsatt pin-koden til gamle telefonen min. Om det er fin flyt i nummeret så husker jeg det kjempelett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #257 Del Skrevet 27. mars 2014 Har så lyst til å bake noe, men vet rett og slett ikke hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2014 #258 Del Skrevet 27. mars 2014 Pannekake/vaffel? Formkake? Enkle oppskrifter lar seg som regel lage på kort tid...åh...eller ei skikkelig saftig eplekake som overraskelse til han kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #259 Del Skrevet 27. mars 2014 Har ikke sånn "spatula" (hva heter det på norsk?) så fikk ikke lagd pannekaker eller vafler, og ikke hadde jeg epler heller. Så det ble gode rundstykker og marengs (marengsene forsvant fort ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2014 #260 Del Skrevet 27. mars 2014 Høres veldig godt ut, og det var vel meningen ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå