Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Når samboer er ferdig på skolen så flytter vi :)
Kan hende han skal ta flere fag, så vi kan vel regne om en 1-2 års tid så flytter vi :)

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare du holder fast i strikkepinnene og har noen prosjekter etter som tiden går, så er ikke det all verden....årene går fort egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, årene går litt for fort til tider.

Holder selv på å søke meg inn på skole her, så jeg får litt å gjøre jeg også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rengjør skriveren, den har ikke vært i bruk på over 2 år, så dysene er tette. Men det går fremover! :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen har eksplodert i fin rød/rosa farge, skikkelig knasj! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...jeg gikk tom i går...men det er ikke synd på meg. Jeg har fått hele mai-dosen min allerede. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :fnise: Har selv ikke spist is i dag, er litt for kaldt ute for det. :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :fnise: Klarer ikke å spise is med mindre det er sol og veldig varmt ute. Jeg er så forfrossen av meg, at når jeg spiser is bruker kroppen lang tid på å varmes opp igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mistenke at du er en bortgjemt alien.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke se bort ifra det, jeg lurer selv noen ganger :fnise:

Egentlig er jeg bare kommet til jorda for å observere menneskeheten, og deres væremåte. Senere skal jeg bruke denne nye viten til fordel for min planet- Strikkelibertarius. :danse:

Det rare er jo at til tross for min kaldblodighet, så foretrekker jeg vinteren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig....du trenger nok snart en liten tur tilbake til ufoen for påfylling av grønt, fluoricerende aliendrivstoff, tror jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også kan være en god ide, desverre får jeg ikke tak i moderskipet for øyeblikket. Håper linjene mellom planetene åpnes igjen snart, streik serru. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...