Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, det samme :blomst:

Endelig ferdig å strikke babyteppet, nå er det bare å tegne mønster og brodere så er den finito :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne før nå, har blitt sittende med garnbestilling og mønstertegning. Åhoi, for et liv å tegne så stor Sniff! Nå er det bare å brodere han på imorgen :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært morro om jeg nå snakket med Norges fremtidige netthandel-strikkedronning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det hadde vært dødskult :laugh: Hvem vet, kanskje det blir slik en dag? Er jo trossalt bare 22, så har jo god tid på meg :)

Er igang med broderingen, og kjenner jeg gleder meg til den dagen jeg sitter i en ordentlig god stol og broderer! Ryggen dreper meg, får få samboer til å massere senere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til den dagen jeg også. Hyggelig med fremgang med noe en brenner for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at de gamle fagene ikke glemmes. Jeg er helt sikker på at det er et artig yrke.

Både det å reparere og lage egne modeller som er spesiallaget etter kundens fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og så er det manko på det i hele norden, så man er jo egentlig ganske safe på jobbfronten der :) Og så er det ikke bare sko man holder på med, men alt av lær: utstyr til hest og hund, sy sammen skinnjakker, fikse sko, trekk til scooter- og bilseter osv. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, det har du jo rett i, det finnes masse muligheter til å få praktisere i mange retninger. Fremtiden ser lys ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ser veldig lys ut :danse:

Føler meg så lat idag, utsetter bare broderinga, men snart skal jeg hive meg rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle store kunstnere på ta sin tid til å samle opp energisk kreativitet! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der, da skal jeg ikke ha noe dårlig samvittighet :laugh:

Har kommet ca halvveis nå, og hiver meg i en ny pause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke hive deg altfor mye heller, for du kan bli sliten av sånt, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja :fnise:

Ny pause, før jeg går igang med siste biten av Sniff. Blir nok ferdig idag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...