Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2014 #321 Del Skrevet 8. april 2014 Lurt det å legge seg opp et lager, og kjempeheldig er du som har noen som kan selge for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. april 2014 Forfatter #322 Del Skrevet 8. april 2014 Ja, er artig også å se hvor mye man plutselig har strikket :D Ja, er så glad for at mamma er inne i gamet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2014 #323 Del Skrevet 8. april 2014 Tar du bilder av alt du har laget? Kan være greit å dokumentere for seg selv; mønster og fargeblandinger for ettertiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. april 2014 Forfatter #324 Del Skrevet 8. april 2014 Tar bilder av alt ja Har lagt ut bilder på strikkesiden her inne, Libertas 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2014 #325 Del Skrevet 8. april 2014 *pile inn dit for å se skikkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. april 2014 Forfatter #326 Del Skrevet 8. april 2014 Det må du Har ikke lagt ut bilder av sokkene da, men det kommer det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2014 #327 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg er så imponert over mønsterstrikk. Personlig klarer jeg ikke det når jeg skal se tv samtidig. Det der bør selge som varmt hvetebrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. april 2014 Forfatter #328 Del Skrevet 8. april 2014 Hehe, er heller ikke helt dreven på å se på TV og strikke mønster samtidig, men jeg titter opp av og til Ja, jeg skal ordne en facebook side også hvor jeg kan selge, slik at det blir et litt større spekter å advertere til Og så tenker jeg på å begynne å ta imot bestillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2014 #329 Del Skrevet 8. april 2014 Husker ikke helt om du har snakket om det før, men Finn.no er jo også et fint utstillingsvindu for mange mennesker over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. april 2014 Forfatter #330 Del Skrevet 8. april 2014 Ja, det er det Skal lage opp et lite lager av forskjellige ting jeg lager og legge ut for salg eller bestilling etterhvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. april 2014 Forfatter #331 Del Skrevet 9. april 2014 Endelig ferdig med siste halsen. Beholder den selv, var ikke så fornøyd med den så. Nå er det bare trådfesting, og så starter jeg på babyteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #332 Del Skrevet 9. april 2014 Jippiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. april 2014 Forfatter #333 Del Skrevet 9. april 2014 Da er jeg igang med bayteppe, allerede kommet et lite stykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #334 Del Skrevet 9. april 2014 Høres veldig bra ut, men det manglet kanskje en "b" der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. april 2014 Forfatter #335 Del Skrevet 10. april 2014 Haha, sant det du sier. Går litt fort i svingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #336 Del Skrevet 10. april 2014 Regner med at du strikker med begge hendene og det er ikke så enkelt å skrive med tærne heller. Jeg syns du er flink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. april 2014 Forfatter #337 Del Skrevet 10. april 2014 Er litt vanskelig å skrive med tærne ja, men har ikke noe annet alternativ når hendene er opptatt Hehe, takk Snart skal jeg dra og fotografere babyen til søskenebarnet mitt, før jeg drar videre til en venninne i kveld og ser film. Og strikketøyet er alltid med Hvordan går det med deg, Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #338 Del Skrevet 10. april 2014 Alt er greit her. Skal straks vaske bilen hadde jeg tenkt. Ha en fin tur på fotografoppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. april 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 10. april 2014 Godt å høre Akkurat kommet hjem etter fotograferingen, lillingen hadde andre planer. Da vi skulle begynne med bildene, så ble hun trøtt. Venninna min sa at hun ikke bruker å sove så lenge, vanligvis bare 15 minutter, men nå sov hun pinadø 2,5 time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #340 Del Skrevet 10. april 2014 Hun liker ikke mammarazzier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå