Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Lurt det å legge seg opp et lager, og kjempeheldig er du som har noen som kan selge for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er artig også å se hvor mye man plutselig har strikket :D Ja, er så glad for at mamma er inne i gamet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du bilder av alt du har laget? Kan være greit å dokumentere for seg selv; mønster og fargeblandinger for ettertiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bilder av alt ja :) Har lagt ut bilder på strikkesiden her inne, Libertas 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du :) Har ikke lagt ut bilder av sokkene da, men det kommer det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så imponert over mønsterstrikk. Personlig klarer jeg ikke det når jeg skal se tv samtidig. Det der bør selge som varmt hvetebrød! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er heller ikke helt dreven på å se på TV og strikke mønster samtidig, men jeg titter opp av og til :fnise:

Ja, jeg skal ordne en facebook side også hvor jeg kan selge, slik at det blir et litt større spekter å advertere til :) Og så tenker jeg på å begynne å ta imot bestillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt om du har snakket om det før, men Finn.no er jo også et fint utstillingsvindu for mange mennesker over hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det :) Skal lage opp et lite lager av forskjellige ting jeg lager og legge ut for salg eller bestilling etterhvert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med siste halsen. Beholder den selv, var ikke så fornøyd med den så. Nå er det bare trådfesting, og så starter jeg på babyteppe :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du strikker med begge hendene og det er ikke enkelt å skrive med tærne heller. Jeg syns du er flink jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt vanskelig å skrive med tærne ja, men har ikke noe annet alternativ når hendene er opptatt :fnise:

Hehe, takk :)

Snart skal jeg dra og fotografere babyen til søskenebarnet mitt, før jeg drar videre til en venninne i kveld og ser film. Og strikketøyet er alltid med :fnise:

Hvordan går det med deg, Hoppe? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er greit her. Skal straks vaske bilen hadde jeg tenkt. Ha en fin tur på fotografoppdrag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :)

Akkurat kommet hjem etter fotograferingen, lillingen hadde andre planer. Da vi skulle begynne med bildene, så ble hun trøtt. Venninna min sa at hun ikke bruker å sove så lenge, vanligvis bare 15 minutter, men nå sov hun pinadø 2,5 time :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...