Libertas Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #281 Del Skrevet 30. mars 2014 Strikker og strikker. Var våken med strikketøyet til klokka 3 inatt. Og nå sitter jeg atter en gang med strikketøyet. Neste blir vel at jeg sover med det i hendene mine Er på hals nr 4 nå, og det er den siste, så jeg klarer ikke å legge det bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #282 Del Skrevet 30. mars 2014 Neeei! Fri for garn, får ikke gjort den ferdig. Eller kanskje jeg kan strikke den ferdig i de andre fargene, og så broderer jeg bare på med den fargen jeg er fri for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2014 #283 Del Skrevet 31. mars 2014 Wow....du er produktiv som bare det. Kommer jo litt an på stilen du lager det i da...skal det være helt "strøkent", eller i litt lappeteppestil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #284 Del Skrevet 31. mars 2014 Hehe, ja, må nesten det når det er salgsmesse til helga Skal være strøkent, men tenker ikke å brodere med korssting liksom, blir maskesting. Så det kan fungere, om det ikke fungerer så får jeg bare beholde den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2014 #285 Del Skrevet 31. mars 2014 Åja....maskesting er jo fint det. Håper du får solgt - massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #286 Del Skrevet 31. mars 2014 Gjør den ferdig når jeg kommer hjem, så blir den slik den skal være Så nå lager jeg sokker Håper også jeg får solgt, slik at jeg kan kjøpe mere garn og symaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2014 #287 Del Skrevet 31. mars 2014 Voksensokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #288 Del Skrevet 31. mars 2014 Ja, voksen sokker Type disse . Morsomt å strikke, lager to på en gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #289 Del Skrevet 1. april 2014 "Denne siden kan ikke vises" er alt som står på den linken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. april 2014 Forfatter #290 Del Skrevet 1. april 2014 Denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #291 Del Skrevet 1. april 2014 Kjempestilige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. april 2014 Forfatter #292 Del Skrevet 1. april 2014 Ja, de er kjempeartige å strikke også :D Snart ferdig med et par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #293 Del Skrevet 1. april 2014 Kunstneriske sokker som jeg antar at kjennere kommer til å stå i kø for å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. april 2014 Forfatter #294 Del Skrevet 1. april 2014 Forhåpentligvis ja Vurderer å lage meg litt mat, det hadde kanskje ikke vært så dumt? Få litt mer energi til å fullføre sokkene, slik at jeg kan begynne på nye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #295 Del Skrevet 1. april 2014 Mat er ofte en god ting det. Spiser pytt-i-panne her selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. april 2014 Forfatter #296 Del Skrevet 1. april 2014 Mat ble godt etter at jeg ble ilag med samboer, før det smakte ikke maten noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #297 Del Skrevet 1. april 2014 Det er ofte sånn at det smaker når man har flere rundt seg. Personlig har jeg god appetitt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. april 2014 Forfatter #298 Del Skrevet 1. april 2014 Ferdig med ett par, nå må jeg hvile hendene litt før jeg hiver meg rundt på neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2014 #299 Del Skrevet 2. april 2014 Det er godt å få brukt kreativitet og flittighet på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. april 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 2. april 2014 Det er det, det er så herlig :D Nå har jeg vasket to maskiner med klær, noen plagg for hånd, tatt oppvasken og bakt brød. Så snart kan jeg sette meg ned med strikketøyet igjen og slappe av Herregud jeg er sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå