Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Der koster det for hver ting man legger ut, så det er egentlig ikke så interessant. Og jeg kjenner flere som har holdt til der inne, som sier at det ikke var verdt det. Det ble bare utgifter for det de la ut, og så fikk de ikke solgt noe særlig (kanskje 1-2 ting av 30)

Så jeg vil egentlig lage en salgsblogg, og avertere den rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, det høres bedre ut det. :) Det er ennå ikke vår i hele landet, så salg skulle ikke bli helt umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få solgt noe på messa i slutten av mnd, som skal være i Finnmark. Der blir det som oftest ikke vår før mai :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at de møter mann og kvinnsterke opp, og kjøper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har laget så gode rundstykker før, herreguud! De var purrfect :pasha:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koslig :laugh:

Tror jeg er den eneste personen som gladelig bytter ut sol og varme, med regn/snø, vind og tåke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det har blitt sommer og begynner å bli veldig uutholdelig varmt, da søker jeg ned i en kald hule og blir der til det blir høst igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre :)

Jeg har det slik fra første solstråle kommer, jeg :fnise: Går greit med sol på vinteren, da er det bare kos. På sommeren blir det bare for varmt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg; er du med i spesialtråden for oss som ikke liker å ha det så varmt om sommeren kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den pleier å ligge i dvale til vi begynner å kjenne at det blir for varmt på senvåren/tidligsommeren; da er det en fin plass å gå og sutre litt sammen med likesinnede. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske på det når solen blir uutholdelig :laugh:

Herregud jeg kjeder meg, får strikke som bare faen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...