Gå til innhold

Baby med oppkast


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Babyen min (8 mnd) har kastet opp en halvtime etter amming i kveld. Dette har nå hendt tre ganger. Siste gangen ville hun ikke ha pupp etterpå og sovnet. Jeg er livredd dehydrering. Hva gjør jeg? Jeg mistenker at hun er forstoppet, men hverken svisker eller malt løser opp. Ringer fastlegen når de åpner i morgen?

Jeg vet jeg nok virker i overkant hysterisk, men hun har vært mye syk i livet sitt så jeg er nok blitt litt overnervøs.

Anonymous poster hash: 0acf4...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan det være at hun ikke tåler melken lenger? hendte med barnet til ei venninne av meg. måtte begynne med MME uten *ettellerannastoff*



Anonymous poster hash: 17569...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at hun ikke tåler melken lenger? hendte med barnet til ei venninne av meg. måtte begynne med MME uten *ettellerannastoff*

Anonymous poster hash: 17569...b36

Jeg tenker heller omgangssyke eller forstoppelse, men selvfølgelig. Har gått fint med en av fire amminger da.

Ts

Anonymous poster hash: 0acf4...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at hun ikke tåler melken lenger? hendte med barnet til ei venninne av meg. måtte begynne med MME uten *ettellerannastoff*

Anonymous poster hash: 17569...b36

Tenker du på ay hun kan ha fått laktoseintoleranse? I så fall kan man endre kosthold istede for å bytte til MME. Ettersom barnet er såppas gammelt allerede (8mnd), tipper jeg hun ikke vil ha det.

Ellers tviler jeg på det er det det er. Har ikke tips dessverre, håper hun blir bedre snart :-)

Anonymous poster hash: 84610...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på ay hun kan ha fått laktoseintoleranse? I så fall kan man endre kosthold istede for å bytte til MME. Ettersom barnet er såppas gammelt allerede (8mnd), tipper jeg hun ikke vil ha det.

Ellers tviler jeg på det er det det er. Har ikke tips dessverre, håper hun blir bedre snart :-)

Anonymous poster hash: 84610...d5a

Hadde det vært noe slik hadde jeg jo bare endret kosthold for meg selv og baby :)

Har snakket med legevakt nå, og gitt Lactulose etter deres anbefaling. Hun har også fått i seg mye vann med litt eplejuice i. Sitter nå og leker og ler i senga ;)

Ts

Anonymous poster hash: 0acf4...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...